اقتصادی

قوه قضاییه از بیکاری صدها نیروی متخصص و کارگر در کشور جلوگیری کرده است

دادگاه ها بیکاری صدها تن از افراد با استعداد را در کشور ممنوع کرده اند

اخبار ایران من/ کرمان معاون قضایی دادستان کل کشور با بیان اینکه حمایت از ایجاد دادگاه ها کارکرد طبیعی نیست، گفت: قضات با رعایت موازین و دستورات رهبر معظم انقلاب اسلامی مانند آتش وارد این حوزه شده اند.

سعید عمرانی مسئول بازرسی از دو واحد تولیدی کرمان به همراه دادستان کل کشور و انقلاب مرکزی منطقه افزود: و عدم اجازه بیکار شدن کارکنان این واحدها.
وی همچنین از راه‌های کسب دانش در منطقه گفت: امروز می‌بینیم که تکنسین‌های جوان این منطقه و جهان با اطلاعات وجود ندارند، آنها همه کار می‌کنند و این روش‌ها باعث شده است. در صرفه جویی در هزینه و تامین ماشین آلات صنعتی مورد نیاز کشور بسیار موثر بوده است.
وی با تاکید بر اینکه استان کرمان از نظر قوانین ضد کمک‌های مالی جزو سه استان برتر کشور است، گفت: بر روند ایجاد نظارت و با حفظ مشاغل موجود، سیاست‌های ضداقتصادی که مقام معظم رهبری دارند را اجرا کنند. رهبر به بهترین شکل ممکن می خواهد.
نعمت الهی مدیر عامل شرکت قطعه گستر افزود: شرکت ما با وجود اینکه توانسته نیازهای اساسی کشور را تامین کند، به دلیل واردات زیاد، کارخانه تعطیل شد. مشارکت شرکت معدنی گوهر زمین با نیروی انتظامی و کارخانه این شرکت با 200 پرسنل کار می کند و با افزایش خطوط تولید در نظر داریم این کار را به 400 نفر برسانیم که جا دارد از قضات این کار تشکر کنم.
مدیرعامل شرکت تولیدی ماشین آلات معدنی اسماعیلی همچنین گفت: این ماشین آلات که راهی برای تغییر مهندسی دارند، ماشین آلات لازم را برای معادن خریداری شده قبلی ساخته اند و با این سیاست این کشور نیازی به این کار ندارد. آنها را وارد کنید.”
اسماعیلی با قدردانی از حمایت دادگاه های منطقه یادآور شد: تحریم های اعمال شده علیه کشور امکان جذب ماشین آلات و تکنسین های ایرانی را که توانستند توطئه های دشمن را برای خوداتکایی در منطقه خنثی کنند، نمی داد. .
وی با تاکید بر اهمیت حمایت از ماشین آلات کنونی گفت: بیشتر ماشین آلات تحت کنترل آمریکا و کشورهای اروپایی بود که آمریکا به دلیل دشمنی و دشمنی با نظام مقدس از فروش آنها به ایران امتناع کرد و واردات آنها پرهزینه بود. ورود به کشور ارزان نیست و مهندسان ایرانی می توانند لیفتراک و سایر ماشین آلات معدنی فعال در معادن کشور را تعمیر کنند.
دادستان کل استان کرمان نیز در این نشست گفت: قضات منطقه برای انطباق با منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی برای کمک به شکل گیری و پیگیری تحولات منطقه تمام تلاش خود را کرده اند. در داخل نظام حقوقی
دادخداسالاری افزود: در زمان بحران اقتصادی باید ناظران و ناظران بر فعالیت های تولیدی و تجاری لشکری ​​و نظامی این جنگ و مساعدت های قانونی لازم به آنها صورت گیرد.
معاون دادستان کل کشور در طول مسیر از شرکت قطعه گستر و دکتر شرکت ماشین آلات معدن اسماعیلی واقع در شهرک صنعتی خضراء کرمان.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا