ورزشی

هاشمی:جامعه ورزش همیشه پیش قدم دفاع از مردم مظلوم فلسطین بوده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان در راهپیمایی روز قدس گفت: ملت مظلوم فلسطین با اشغالگری‌های رژیم صهیونیستی انجام داده مورد هجمه های مختلف قرار گرفته و از زمانی که امام خمینی (ره) این ابداع را کردند که آخرین جمعه ماه مبارک رمضان روز جهان اسلام و امت اسلام باشد که دور هم جمع شوند تا از مردم بی دفاع و مطلوم فلسطین حمایت کنند.

وی گفت: در همین راستا جامعه ورزش هم هر ساله در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان در راهپیمایی روز قدس شرکت می‌کند تا قهرمانان و ورزشکار فریاد مظلومان را به گوش جهانیان برساند هر چند جامعه ورزش و به خصوص ورزشکاران در زمان برگزاری رویدادهای بین‌المللی هر جایی که رژیم صهیونیستی حضور داشته آن‌ها را به رسمیت نشناختند و مقابل آن‌ها حاضر نشدند. این نشان می‌دهد جامعه ورزش اهمیت این موضوع را درک کرده و دفاع همیشگی را از مردم مظلوم فلسطین انجام داده است.

هاشمی عنوان کرد: امروز موضوع فسلطین تنها بحث جهان اسلام به تنهایی نیست بلکه بحث انسانیت است که این رژیم آن را زیر سوال برده است. امیدوارم این حضور همیشه پررنگ باشد. ما اعتقاد داریم جامعه ورزش و به خصوص قهرمانان می‌توانند به روشنگری‌های بیشتر علیه رژیم کودک کش اسراییل کمک کنند

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا