اقتصادی

ممنوعیت تردد از اعلام تا اعمال!

هنگامی که چهارشنبه گذشته اعلام شد این قانون برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تا پنجشنبه پنج ایالت را تصویب کرده است ، به نظر می رسد این ممنوعیت فقط 24 ساعت به طول انجامیده است و وسایل نقلیه هموار و بدون محدودیت در حال حرکت هستند. انجام شد.

به گزارش اخبار ایران من ، سعید نمکی ، وزیر بهداشت ، بهداشت و درمان و آموزش پزشکی چهارشنبه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رئیس جمهور در پنج شهر تهران ، اصفهان ، ارومیه ، کرج و مشهد تحریم خودرو را تصویب کرده و ممنوعیت ها در تعطیلات پیش رو برداشته می شود. اجرا می شود

طبق اطلاعیه صادر شده پس از این ، محدودیت های ترافیکی در شهرهای بزرگ قرار است تا ظهر یکشنبه 18 اکتبر ادامه داشته باشد ، اما به نظر می رسد که ممنوعیت خودرو فقط 24 ساعت ادامه داشته باشد. زیرا طبق اخبار و گزارش های خبری از شهروندان و دوربین های فیلمبرداری سازمان راهداری ، برخی از خودروهای تبر مانند آزادراه تهران-شمال و محور چالوس در حال کار ایمن هستند و هیچ مانعی در این مسیرها وجود ندارد. هیچ چیزی!

در همین حال ، مرکز ملی راه های کشور و پلیس راهنمایی و رانندگی همچنان اعلام کرده اند که هنوز محدودیت های ترافیکی وجود دارد و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای 141 آخرین اطلاعیه خود را اعلام کرده است که طبق اعلام وزارت بهداشت ورود و خروج از دولت را اعلام کرده است. تهران ، البرز ، اصفهان ، آذربایجان غربی و خراسان رضوی به جز آمبولانس ، آمبولانس و حمل و نقل عمومی ممنوع است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا