ایران کسب و کارعلمی

دلیل خرید لیوان و پارچ مسی

خرید پارچ مسی و لیوان

پارچ و لیوان مسی همیشه از ظروف کاربردی و پر طرفدار بوده و در کنار تمامی ظروف با جنس های متفاوت در دنیای امروز وجود دارد. و هر روز بر محبوبیت آن افزوده می شود. این ظروف به دلیل خواص و تاثیر مستقیم آن بر سلامتی همواره حرف اول را در میان سایر ظروف می زند. فلز مس خاصیت های بیشماری دارد که امروزه با پیشرفت تکنولوژی و بالا رفتن سطح اطلاعات مردم بر همگان آشکار شده است.

انواع پارچ آب مسی‬‎ | پارچ مسی جدید‬‎

قیمت لیوان مسی و پارچ آب مسی زیبا

توجه شود قیمت پارچ آب مسی بسته به مدل و سایز آن و اینکه درب دار باشد یا بدون درب بسته به وزن آن متفاوت است. قیمت ظروف مسی تولید شده بسته به قیمت فلز مس تغییر می کند. در واقع طبیعی است که ظرفی که با فلز مس قیمت بالاتری ساخته شده باشد قیمت تمام شده بالاتری خواهد داشت.

نکته قابل توجهی که در بازار مس شاید کمی عجیب به نظر برسد این است که با وجود این که بزرگ ترین تولید کننده مس در جهان کشور شیلی می باشد اما کشور چین تاثیر بسزایی در قیمت این فلز سرخ دارد. قیمت پارچ آب مسی نیز طبق آخرین تولید در جدول تصویری زیر نشان داده شده است.

و این نکته نیز قابل ذکر می باشد که ممکن است در زمان سفارش شما برای خرید این محصول قیمت کمی متفاوت باشد. دلیل این تفاوت قیمت هم همانطور که در بالا ذکر شد تولید سری جدید محصولات با قیمت جدید فلز مس می باشد. فلز مس از کالاهای صنعتی مهم شمرده می شود و رشد تجاری چین تاثیر مستقیم بر افزایش تقاضای مس دارد. بازار جهانی مس همیشه در تهیه و تولید محصولات مسی مهم بوده و تاثیر مستقیم دارد.

تفاوت طرح ها ی مختلف پارچ ها

پارچ های مسی در انواع طرح های مختلف تولید می شوند. برخی از آنها کاملا ساده طراحی شده است. برخی دیگر دارای طرح تا ونقوش خاصی می باشند و حکاکی شده هستند.

این کارها بسیار ظریف و بوده و بر روی سطح ظرف نقش های ساده ای با ابزار های ساده ای انجام می شوند که زیبایی بی نظیری دارند. برخی نیز قلم زنی شده اند. حکاکی بر روی مس معمولا نسبت به قلم زنی ابزار ساده تری دارد و نقوش قلم زنی بیشتر طرح های سنتی کار می شود.
حکاکی روی مس بیشتر در شهر زنجان دیده می شود و معمولا بر روی ظروفی همچون پارچ، انواع گلدان ها، سینی ها یا تابلو های مختلفی و سایر ظروف انجام می شود. به برخی از انواع مدل های متنوع پارچ های مسی در ادامه اشاره شده است. اگر شما نیز تصمیم به خرید پارچ مسی گرفته اید با ما همراه باشید.

مدل های متنوع پارچ های مسی

پارچ مسی از ظروفی است که تنوع بالایی دارد و در سایز و مدل های متفاوتی تولید می شود. از کوچک و بزرگ تا گرد و بلندو باریک در همه مدل ساخته شده است.

در طرح های سنتی و پرطرفدار و مدرن و جذاب همگی موجود است و مدل های متنوع این پارچ ها پاسخگوی تمامی سلیقه هاست. نکته قابل توجه این است که برای تمانی پارچ ها لیوان های یک شکل نیز وجود دارد که در صورت تمایل می توان آنها به صورت سرویس پارچ و لیوان مسی تهیه نمود.

پارچ لیوان مسی به شکل ست زیبایی بیشتری دارد و جذابیت سفره پذیرایی شما را دو چندان می کند. در متن زیر می توانید نام مدل های مختلف این پاچ ها را را ببینید. برای دیدن مشخصات کامل این پارچ ها به همراه تصاویر بر روی لینک مقابل کلیک کنید.

  • مدل پارچ مسی گرد کوچک
  • خرید پارچ مسی گرد بزرگ
  • قیمت پارچ اردک
  • پارچ مسی طرح ترک
  • فروش پارچ مسی خمره ای کوچک
  • انواع پارچ مسی خمره ای بزرگ
  • ظروف پارچ درب دار دسته برنجی
  • پارچ درب دار دسته مسی

خرید پارچ مسی نه تنها در ایران بلکه در سراسر جهان کاربردی و پرطرفدار است. نمونه هایی از پارچ های زیبای مسی را در سایت آمازون ببینید.

پارچ مسی یکی از محصولات پر فروش در بازار ایران است که معمولا با لیوان مسی ست شده و به صورت سرویس به مشتریان ارائه می شود.

فروشگاه حیدری محصولات مسی خود را با قیمت ارزان به بازار عرضه می کند.

در فروشگاه حیدری انواع ظروف  مسی اصل با کیفیت برای شب یلدا به صورت کادویی در تعداد بالا قابل عرضه به مشتریان می باشد.

پارچ مسی نوشیدنی را در خود تازه و خنک نگه می دارد، برای نگه داشتن نوشیدنی در مدت طولانی مناسب است.

آب آشامیدنی در زمان تصفیه تمام مواد معدنی خود را از دست می دهد، آب را قبل از نوشیدن به مدت 10ساعت داخل پارچ مسی نگه دارید تا مس مورد نیاز جذب آب شود و پس از نوشیدن مس مورد نیاز بدن تامین شود.

یکی از پر طرفدار ترین پارچ ها پارچ های مسی دربدار هستند که می توانید نوشیدنی را در یخچال به مدت طولانی نگهداری کنید.

برای سرو نوشیدنی گرم در ظروف مسی بهتر است از ظروف مسی قلع اندود شده استفاده کنید.

در فصل سرد سال که استفاده از قالب یخ مضر است می توانید نوشیدنی خود را در پارچ و لیوان مسی خنک نگه دارید.

در فروشگاه حیدری زنجان پارچ و لیوان مسی در تنوع بالا به مشتریان عرضه می شود.

معرفی محصول ( لیوان مسی )

انواع از جمله لیوان مسی از قدمت بالایی در ایران برخوردار هستند. این ظروف از گذشته تا به حال برای آشپزی، طبخ و سرو غذا و صرف نوشیدنی ها استفاده می شوند. این ظروف ماندگاری بالایی دارند و به مرور زمان دچار تخریب و شکستگی نمی شوند. مدت زمان ماندگاری این ظروف حداقل به ده سال می رسد. این محصولات به مرور زمان به ظروف عتیقه تبدیل می شوند و از ارزش بالایی برخوردار هستند. زیرا فلز مس مانند طلا، قیمتی بوده و امکان فروش آن در آینده وجود دارد. این ظروف همچنین انتخاب مناسبی برای هدیه دادن هستند. زیرا از زیبایی ظاهری و ارزش مادی بالایی برخوردار هستند.

مزیت های استفاده از انواع لیوان مسی

در طب سنتی به استفاده از لیوان مسی برای نوشیدن آب به شدت توصیه شده است. بر اساس یافته های علمی بدن انسان به صورت روزانه به میزان مجازی از فلز مس نیاز دارد. این فلز می تواند به از بین بردن باکتری ها، درمان درد مفاصل، جلوگیری از کم خونی، آرامش اعصاب، جوان سازی پوست، کاهش خطر ابتلا به سرطان، جلوگیری از پیری و سفید شدن موها کمک کند. گفته می شود که آب خوردن در لیوان مسی می تواند نیاز روزانه بدن به این فلز را تأمین کند. بنابراین توصیه به استفاده از لیوان های مسی برای نوشیدن روزانه آب دلیلی علمی دارد.

انواع لیوان مسی

لیوان مسی حیدری به اشکال مختلفی از جمله ، لیوان ساده و لیوان کمر باریک طراحی و تولید شده است. بدنه این لیوان ها به دو صورت ساده (چکشی) و کنده کاری (سیاه قلم) تزئین شده اند. همچنین به منظور سهولت در استفاده از این لیوان ها روی برخی از مدل ها یک عدد دسته تعبیه شده است. قسمت دسته در برخی از مدل ها از جنس بدنه و در برخی دیگر از جنس برنج و به رنگ زرد است. قسمت دسته به جابجایی ساده این لیوان ها و نگه داشتن لیوان نوشیدنی در دست کمک می کند. این لیوان ها دارای طراحی ساده، زیبا و بسیار کاربردی بوده و از کیفیت بسیار بالایی نیز برخوردار هستند.

جام های مسی معمولاً برای سرو نوشیدنی های خنک مانند انواع شربت مورد استفاده قرار می گیرند. لیوان های مسی طرح ترک کمر باریک نیز انتخاب مناسبی برای سرو چای هستند. لیوان های ساده هم که در ابعاد مختلفی تولید می شوند، در سایز های کوچک به عنوان شات و در سایز های بزرگ برای نوشیدن آب و انواع نوشیدنی استفاده می شوند. لیوان های دسته دار نیز کاربردی مشابه دارند، اما استفاده از آن ها به مراتب ساده تر از نمونه های فاقد دسته است.

ویژگی های ظاهری محصول

بی شک نوشیدن آب، شربت، چای و دمنوش در لیوان مسی تجربه ای متفاوت خواهد بود. برای جلوگیری از نفوذ بیش از حد ذرات مس به داخل نوشیدنی ها در طول زمان، داخل این ظروف قلع اندود شده است. این کار به منظور جلوگیری از مسمومیت در اثر ورود بیش از حد فلز مس به بدن انجام می گردد.

این کار همچنین از تغییر رنگ نمای داخلی این ظروف در اثر تماس با حرارت و مواد غذایی جلوگیری می کند. نمای بیرونی این لیوان ها به رنگ سرخ مس و قسمت درونی آن ها به رنگ سفید است. به منظور حفظ لایه قلع اندود داخلی باید از قرار دادن مستقیم ظروف خالی مسی به روی حرارت جلوگیری شود.

کاربردهای محصول

لیوان مسی می تواند باکتری ها را از بین ببرد و تا 4 ساعت آبی با کیفیت را در خود ذخیره کند. بنابراین این لیوان ها انتخاب مناسبی برای سرو نوشیدنی های خنک مانند آب، انواع شربت و دوغ هستند. همچنین توصیه می شود در صورت نوشیدن آب تصفیه، از لیوان های مسی استفاده شود تا ذرات مس حذف شده آب توسط دستگاه های تصفیه، جبران گردد.

همچنین از آنجایی که فلز مس حرارت را در خود نگه می دارد، لیوان مسی انتخاب مناسبی برای سرو نوشیدنی های گرم است. نوشیدنی های گرم در این لیوان ها به کندی سرد می شوند. اما از آنجایی که مس رسانای حرارت است بدنه لیوان مسی با ریختن نوشیدنی های گرم درون آن می تواند بسیار گرم و سوزان شود. پس در استفاده از آن باید مراقبت کنید. از آنجایی که مس خاصیت آنتی باکتریالی دارد، نوشیدن چای در این لیوان ها می تواند به بهبود عملکرد دستگاه گوارش، جلوگیری از اسهال و هضم غذا نیز کمک کند.

نحوه ساخت لیوان های مسی

لیوان مسی نیز مانند دیگر ظروف مسی امروزه به صورت ماشینی قالب زنی می شود. البته هنوز هم برخی از این ظروف به صورت سنتی و با دست چکش کاری شده و فرم دهی می شوند. سپس مرحله پرداخت آن ها به صورت دستی انجام می گردد. همان طور که قبلاً نیز اشاره شد بسته به مدل لیوان، روی آن چکش کاری یا حکاکی (قلم زنی) می شود. کیفیت ساخت محصولات مسی برند حیدری بسیار بالا بوده و با صرف زمان، حوصله و دقت فراوانی توسط اساتید این رشته طراحی و ساخته شده اند.

قیمت لیوان مسی

لیوان مسی قیمت بالاتری در مقایسه با لیوان های شیشه ای، سفالی و غیره دارد. اما باید توجه شود که دوام و ماندگاری و طول عمر این لیوان ها بسیار زیاد بوده و به صد سال هم می رسد. این لیوان ها در برابر ضربه و شکستگی کاملاً مقاوم هستند. لایه بیرونی ظروف مسی در اثر تماس با اکسیژن هوا و حرارت دچار تغییر رنگ می شود. اما رنگ اصلی این ظروف تنها با استفاده از ترفندهای خانگی مانند ترکیب آبلیمو و نمک قابل بازگردانی است. البته پرداخت مجدد و قلع اندود کردن این ظروف توسط اساتید مسگر نیز ممکن است.

قیمت ظروف مسی با توجه به قیمت جهانی فلز مس تخمین زده می شود. همچنین قیمت لیوان های مسی با توجه به ابعاد و گنجایش و وزن آن ها متفاوت است. فروشگاه اینترنتی حیدری بهترین مرجع برای خرید بدون واسطه و مستقیم لیوان مسی با بالاترین کیفیت و نازل ترین قیمت از تولید کننده اصلی است.

حیدری یکی از معتبر ترین و مورد اعتماد ترین مراکز فروش اینترنتی ظروف مسی زنجان است. کلیه محصولاتی که در این مجموعه عرضه می شوند از جمله لیوان مسی از ورق های مس باهنر و ورق های مس زنجان با درصد خلوص بالای 99.9 درصد تولید شده اند. کلیه محصولات مسی برند حیدری را می توانید به صورت مستقیم و بدون دخالت واسطه از این آنلاین شاپ خریداری کنید. لازم به ذکر است که کلیه محصولات این مجموعه نیز با ضمانت نامه کتبی ده ساله به مشتریان عرضه می شوند.

زهرا حیدری

مس حیدری فروشگاه اینترنتی ظروف مسی اصل زنجان انواع ظروف دکوری مسی ظروف پذیرایی مسی و ظروف پخت و پز مسی با کیفیت عالی ارسال به کل کشور
دکمه بازگشت به بالا