اخبار استانی

ربیعی: فرصت‌های کمی به حریف دادیم و جریمه شدیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: فرصت‌های کمی به مس دادیم اما به خاطر همان‌ها جریمه شدیم.

به گزارش اخبار ایران من، محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر مس رفسنجان اظهار کرد: امروز (یکشنبه) جدا از بازی برای من لذت داشت که ورزشگاه جدید مس را دیدم و می‌دانم در چهار سال حضورم در اینجا تلاش زیادی توسط شرکت ملی صنایع مس ایران و باشگاه انجام شد که این ورزشگاه ساخته شود. به دوران من نرسید اما خوشحال شدم که به عنوان تیم رقیب اینجا حضور داشتم. ورزشگاه بسیار خوب، مدرن، با کیفیت چمن عالی برای شهر رفسنجان بماند.

او افزود: وظیفه خودم می‌دانم که از مردم شهر رفسنجان تشکر کنم. به خاطر لطف دیروز و امروز و هم چهار سال اینجا جز محبت و خوبی از مردم رفسنجان ندیدم. من در رزومه کاری‌ام مدیون مردم رفسنجان و باشگاه مس هستم.

او ادامه داد: بازی را خیلی خوب شروع کردیم و طبق برنامه‌هایی که داشتیم به گل هم رسیدیم. در فرصت‌های بسیار کمی که به حریف دادیم جریمه شدیم. گل اول مس از فاصله خیلی دور زده شد که می‌توانستیم این گل را نخوریم. در نیمه دوم هم با اینکه مالکیت بیشتر در اختیار تیم مس رفسنجان بود اما محورها را بسته بودیم و در ضدحملات اگر بیشتر دقت کرده بودیم به فضای پشت دفاع آنها می‌رسیدیم و می‌توانستیم کار را تمام کنیم.

ربیعی افزود: روی دو توپ برای مس رفسنجان موقعیت ایجاد شد که یکی را گل کردند و یکی هم آقای شهباززاده با سر به بالای دروازه زد. بازی کم موقعیتی برای دو تیم بود اما پر گل از آب درآمد.

ادامه دارد…

دکمه بازگشت به بالا