اقتصادی

برنامه هفتم توسعه ناظر بر رفع مشکلات سال‌های اخیر است

حاجی دلیگانی: برنامه هفتم توسعه ناظر بر رفع مشکلات سال‌های اخیر است

نماینده مردم شاهین‌ شهر گفت: برنامه هفتم ناظر بر رفع مشکلات سال های اخیر است که در نتیجه به بهبود وضعیت اقتصادی مردم منتهی خواهد شد.

حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین‌ شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در‌گفت وگو با خبرنگار گروه اقتصادی خبرگزاری اخبار ایران من درباره برنامه هفتم توسعه اظهار داشت: برنامه هفتم ناظر بر رفع مشکلات سال های اخیر است که در نتیجه به بهبود وضعیت اقتصادی مردم منتهی خواهد شد.

وی بیان کرد: برنامه هفتم همچنین میتواند ما را به آنچه که در سیاست های کلی نظام برای برنامه هفتم گفته شده است برساند، باید در برنامه هفتم به بحث افزایش رشد اقتصادی، تک رقمی شدن نرخ تورم و سایر مواردی که در سیاست های کلی نظام، به آن اشاره شده است توجه ویژه ای شود.

نماینده مردم شاهین‌ شهر، میمه و برخوار در مجلس شورای اسلامی، در انتها بیان کرد: دولت باید برنامه هفتم را به گونه ای تنظیم کند که موانع تولید برداشته شود و بتواند نقدینگی را درحالی که باعث رکود نشود کنترل کند، همچنین در برنامه هفتم باید موضوع تقاضای ارز برای واردات و بردن سرمایه از کشور، کاهش پیدا کند.

انتهای پیام/ 

 






آیا این خبر مفید بود؟

نتیجه بر اساس رای موافق و رای مخالف

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا