علمی

رییسی مطرح کرد؛ سفر و دید و بازدید‌ها عامل چرخش کرونای انگلیسی در کشور

به گزارش شفاف ، علیرضا رییسی سخنگوی رئیس دولت ملی کرونا در آخرین جلسه هیئت مدیره معاون وزیر بهداشت در سال 1399 گفت: جداگانه.

وی همچنین استفاده از اینترنت را راهی عالی برای برقراری ارتباط دانست و گفت: با توجه به این موضوع ، در آینده و همچنین تعطیلات آینده می توانیم عزیزانمان را در کنار خود داشته باشیم.

رییسی بر اساس خرید نیوز در آخرین روزهای سال افزود: با توجه به رشد اقتصادی کشور در سال گذشته ، بهترین راه خرید آنلاین بودن است و این به کاهش ازدحام ترافیک و ترافیک هوایی کمک می کند.

وی با بیان اینکه این سفر یکی از مهمترین جنبه های شیوع بیماری است افزود: شهروندان نباید به نوروز و خدای ناکرده مراجعه کنند و در ماه های آینده واکسیناسیون را افزایش داده و شیوع بیماری را کاهش دهند.

ریسی بر اساس وضعیت مراقبت های بهداشتی در کشور در سال 1399 ، گفت: “دوستان من در طی اپیدمی کوید 19 سخت کار کردند ، از بیمارستان های شهر گرفته تا دورترین نقاط کشور ، و امکانات بهداشتی وجود دارد.” ، ماماها ، شغل و متخصصان محیط زیست ، دندانپزشکان ، آسیب شناسان و سایر سهامداران.

سرانجام ، معاون وزیر بهداشت ، با علامت گذاری اساسی در تعمیرات اساسی تجهیزات پزشکی در نوروز 1400 ، افزود: علاوه بر تقویت محیط طبیعی امروز ، سایر مراکز بهداشتی نیز آماده کمک به بزرگان ایران خواهند بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا