اقتصادی

سکه مرز ۱۲ میلیون را رد کرد

به گفته رئیس شرکت طلا و جواهر تهران ، در پی افزایش بی ثباتی این روند در روزهای اخیر ، علاوه بر افزایش قیمت طلا ، قیمت سکه و طلا در بازار املاک نیز مبادله موقت در بازار داخلی را به دنبال داشت.

به گفته ابراهیم محمدولی ، رئیس ملی مبارزه با کرونا ، در پی افزایش ناگهانی قیمت نقره و طلا از دیروز (یکشنبه) ، که مصادف با اولین روز بازگشایی بازارها و موسسات پس از شش روز وقفه بود ، در مصاحبه با اخبار ایران من ، وی گفت: عواملی مانند قیمت جهانی ، نرخ ارز و تقاضا و بسیاری دیگر در زمان های مختلف بر معاملات و بازار طلا تأثیر می گذارد ، گفت: عوامل متعددی ارزش پول و طلا را در این مدت افزایش داده است. بازار داخلی و طلا پس از تعطیلات در شرایطی از سر گرفته شد که قیمت جهانی طلا تحت تاثیر افزایش قیمت قرار گرفت.

رئیس شرکت طلا و جواهر تهران ادامه داد: اگرچه قیمت اونستا قبل از تعطیلات بین 1779 دلار تا 1780 دلار و 50 سنت بود ، اما در چند روز گذشته قیمت یک طلا افزایش یافته است ؛ در حالی که ایالات متحده به دنبال تعدیل دلار خود است. ، طلای جهان علاوه بر تغییر قیمت جهانی طلا به عنوان یک عامل خارجی ، بر ارزش سکه و طلا در خانه نیز در این نوسانات تأثیر می گذارد.

وی همچنین گفت: در روزهای اخیر بازار ارز دارای نوساناتی بوده است که نه تنها جزئی نبوده بلکه دارای نوسان نیز بوده است که درآمدها را از حدود 11 میلیون دلار و 750 میلیارد دلار به 11 میلیون دلار و 900 میلیارد دلار و 75 هزار دلار افزایش داده است. تومان 75،000. همچنین هر گرم طلای 18 عیار از 1 میلیون و 20 هزار به یک میلیون و 30 هزار به یک میلیون و 161 هزار افزایش یافته است.

این کارمند تأیید کرد: “دیروز ، که اولین روز بهره برداری بود ، بازار طلا آماده معامله نبود و در آستانه سقوط قرار دارد ؛ اما امروز افزایش چشمگیری در تقاضا وجود نداشت ، اما درصد کمی (حدود دو درصد) ) بهتر از دیروز بود ؛ بنابراین ، باید تا پایان هفته منتظر کاهش قیمت ها باشیم تا بازار به فروش برسد.

محمدولی همچنین گفت: در مورد پول ، در دسترس بودن و تقاضا می تواند قیمت ها را همیشه پایین نگه دارد. اگر کمکهای مالی شرایط لازم را نداشته باشند ، وجوه به طور طبیعی نوسان می کند. مذاکرات مالی با مذاکرات طلا بسیار متفاوت است و میزان تقاضا و تقاضا تأثیر قابل توجهی در این مورد دارد و اگر کمکهای مالی به درستی انجام نشود ، می تواند تأثیر فوری بر قیمت داشته باشد. اما طلا با افزایش تقاضا و ارزان شدن به دلیل کاهش تقاضا ، افزایش چشمگیری در قیمت نخواهد داشت.

رئیس نمایندگی لوازم آرایشی و بهداشتی تهران پیش بینی کرد: امید می رود در روزهای آینده بازار آرام و تجارت و تقاضا ها بهبود یابد. از سوی دیگر ، ما انتظار داریم رهبران اقتصادی کشور کنترل و مدیریت بهتری در بازار ارز داشته باشند تا این بازار به این تغییرات نگاه نکند. در حال حاضر ، طبق اعلام صرافی ها ، صرافی ها در بازار ارز 27450 معامله می شوند.

این پول همچنین به 12 میلیون گوجه فرنگی رسید

با توجه به آخرین تحولات بازار امروز (تا کنون) ، هزینه هر یک از این اختراعات جدید 12 میلیون و 90 میلیون تومان است و هر سال کل هزینه تولید آن 11 میلیون و 450 هزار تومان به فروش می رسد.

نصف درآمد به شش میلیون و 100 هزار تن و درآمد یک چهارم به سه میلیون و 850 هزار تن رسیده است و یک گرم درآمد نیز به قیمت دو میلیون و سه هزار و سه هزار فروخته شده است.

علاوه بر این ، روغن 17 عیار به 5 میلیون و 23 میلیون صمغ و هر گرم طلای 18 عیار تقریباً به 1 میلیون و 160 میلیون گالن (159،000 میلیون و 509 تومان) رسیده است.

در حال حاضر ، قبل از تعطیلات ، هر سرمایه گذاری جدید به ارزش 11 میلیون و 900،000 گوجه فرنگی ، هر تولید بهار 11 میلیون و 250 هزار گوجه فرنگی است ، هر نیم قطعه حاوی 5 میلیون و 950 هزار گوجه فرنگی است یک چهارم پول توسط 3 میلیون و 800 هزار تن و یک گرم برای فروش 2،250،000 تن بود. به طور مشابه ، هر طلای 17 عیار 4 میلیون و 935 هزار اتم و هر گرم طلای 18 عیار نیز یک میلیون و 1399 هزار اتم به فروش رسید.

اما باید توجه داشت که قیمت ها در پایان هفته گذشته در نتیجه تعطیلات ، آنها نسبت به قیمتهای قبل از تعطیلات کاهش یافتند.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا