ورزشی

جذب فارغ التحصیلان هنر در مراکز رشد/ علوم انسانی‌ها؛ بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند

در گفت‌وگو با آنا مطرح شد؛

جذب فارغ التحصیلان هنر در مراکز رشد  علوم انسانی‌ها؛ بیشترین درصد اشتغال را کسب کردند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا گفت: فارغ التحصیلان رشته‌های هنر در مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه الزهرا مشغول به کار هستند. 

فخری سادات حسینی، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا در گفت‌وگو با خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، درباره اشتغال فارغ التحصیلان در صنعت اظهار کرد: طبق ارزیابی صورت گرفته در بخش رصد دانش آموختگان شاهد افزایش آمار اشتغال دانش آموختگان در رشته‌های علوم انسانی مانند حسابداری، مدیریت و … بودیم. 

وی افزود: تعامل دو سویه صنعت با دانشگاه الزهرا بسیار قوی است و دانش آموختگان در حوزه کسب و کار به متقاضیان صنعت معرفی می‌شوند و روند جذب بستگی به صنایع دارد. 

حسینی تصریح کرد: دانش آموختگان رشته‌های علوم کاربردی مانند علوم پایه، رشته‌های فنی، هنر و … به خوبی جذب بازار کار می‌شوند، البته فارغ التحصیلان رشته‌های هنر در مشاغلی که خودشان ایجاد می‌کنند، جذب می‌شوند. 

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه الزهرا ادامه داد: فارغ التحصیلان رشته‌های هنر در مراکز رشد، شرکت‌های دانش بنیان و پارک‌های علم و فناوری دانشگاه الزهرا مشغول به کار هستند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا