اقتصادی

۵۲ واحد نانوایی در اهواز تا ساعت ۲۳ فعالیت می‌کنند

اخبار ایران من/ خوزستان فرماندار اهواز گفت: برای جلوگیری از ایجاد صف های طولانی در نانوایی و جلب رضایت شهروندان، 52 نانوای شهرستان اهواز تا ساعت 23 به پخت نان بپردازند.

مسعود فلاحی روز یکشنبه در خصوص عملکرد این نانوایی گفت: شهروندان می توانند موارد تخلف از کلیه قوانین نانوایی از قبیل گرانی نان، عدم رعایت ساعت پخت، نظارت، کندی فروش، آرد فروشی و موارد دیگر را از طریق سازمان نانوایی ها اعلام کنند. ، شرکت، «گزارش معدن و تجارت، شرکت بذر یا شرکت فرآوری آرد و نان واقع در استان اهواز.

به گزارش اخبار ایران من به نقل از فرمانداری شهرستان اهواز، وی ادامه داد: راستی پس از بررسی و تایید تخلف، با نانوای متخلف چه باید کرد. ضمناً نانوایی هایی که رضایت مشتریان و شهروندان را که از نان ابراز رضایت می کنند، تشویق می شود.

استاندار اهواز افزود: علاوه بر ناظران شرکت، سازمان معدن، تجارت، شرکت غله و اتحادیه نانوایان، مسئولان دولتی نیز به صورت روزانه و پس از گزارش ناظران به دبیرخانه، بر نانوایی اهواز نظارت دارند. گروه آرد و نان سفارشات پذیرفته میشود.

فلاحی افزود: با تعامل دادستان عمومی و انقلاب مرکز، شعبه ویژه رسیدگی به تخلفات نانوایی ها در دادسرا راه اندازی می شود و پرونده ها در شعبه ویژه رسیدگی می شود.

وی افزود: ساعات کاری پخت بسته به میزان سهمی که دریافت می کنند متفاوت است. نانوایان نان 150 تا 180 کیسه ای حالت تهوع صبحگاهی ندارند اما تهوع صبحگاهی 210 تا 550 دارند.

فرماندار اهواز افزود: بر روی بنر و نانوایی علاوه بر زمان پخت، نام و نام خانوادگی مسئول نانوایی، نوع پخت، وزن چانه، شماره روز، تعطیلات هفتگی و شکایات تلفنی درج شود. درب باید برای هشدار به شهروندان تنظیم شود.

فلاحی در پایان گفت: نانوایانی که تا ساعت 23 نانوایی می پختند مجبور شدند برای اطلاع شهروندان نانوایی تابلویی نصب کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا