اخبار استانی

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان: زنگ انشا تمام شده، امروز زنگ حساب است 

به گزارش خبرگزاری اخبار ایران من؛ محمدرضا نژادحیدری در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: در شرایطی که در کشور وجود دارد، همه جریانات سهم دارند؛ هم اصلاح طلبان و هم اصولگرایان اشتباهاتی داشتند و طبعا گروه‌هایی که سهم بیشتری از قدرت داشتند، بایستی مسئولیت بیشتری بپذیرند و مجموعه اصلاح طلبان به نسبت سهمی که در اداره کشور داشته، باید پاسخکوی مردم باشد و نقش خود را در مشکلات امروز مردم بپذیرد.

دبیرکل جمعیت توسعه و آزادی استان کرمان گفت: مجلس فعلی محصول مشارکت پایین مردم در انتخابات ۱۳۹۸ است که یکی از کم‌رونق‌ترین انتخابات کشور از نظر مشارکت بوده است.

وی با اشاره به شعارها و وعده‌هایی که نمایندگان کنونی مجلس در زمان انتخابات دوره قبل داده‌اند، افزود: از نمایندگان فعلی استان و مسئولان کمیسیون‌ها این سئوال را می‌پرسیم که شما برای تورم چه کردید؟

نژادحیدری خطاب به مردم بیان کرد: زنگ انشا تمام شده و اکنون زنگ حساب است و مردم باید از نمایندگان فعلی خود حساب‌کشی کنند.

وی با اشاره به اینکه ما آسیب‌شناسی و ضعف‌های خود را احصا کردیم، بیان کرد: مجموعه اصلاح طلبان خودشان در انتقاد از فراد مورد حمایتشان پیشرو هستند.

نژادحیدری درباره حضور محمدرضا باهنر از حوزه انتخابیه کرمان و راور بیان کرد: با توجه به حضور آقای باهنر در چند دوره مجلس و نقش آفرینی در کمیسیون‌ها و هیئت رئیسه مجلس، یک ظرفیت خیلی خوب برای کشور محسوب می‌شود و از حضورش در انتخابات حوزه انتخابیه کرمان و راور استقبال می‌کنیم.

نژادحیدری در ادامه بیان کرد: ای کاش فضای انتخابات به‌نحوی بود که رقابت‌ها در سایر استان‌ها هم مانند کرمان بود، زیرا تعداد قابل‌توجهی از نیروهای اصلاح‌طلب را توانستیم از فیلترهای نظارتی عبور دهیم، اما در سایر نقاط کشور این وضعیت وجود ندارد و حدود 100 نفر از نیروهای طرفدار توسعه در صحنه انتخابات حضور دارند.

وی تصریح کرد: با همه نقدهایی که به سیستم برگزاری انتخابات داریم اما معتقد نیستیم راهکار حل مشکلات عدم شرکت در انتخابات است زیرا به موازات مشارکت مردم در عرصه‌های سیاسی در تاریخ 45 ساله انقلاب اسلامی می‌بینیم هرجا مردم حضور فعالی داشته‌اند، فضای سیاسی باز شده و وضعیت اقتصادی رونق بهتری پیدا کرده است.

رئیس ستاد نامزدهای اصلاح‌طلبان کرمان در بخش دیگری از سخنانش بیان کرد: اختلافات دو نماینده فعلی کرمان و راور یک فرصت خوب از این شهرستان‌ها گرفت. بنده به شوخی به یکی از دوستان یکی از این نمایندگان گفتم آمادگی داریم بین شما وفاق و مودت ایجاد کنیم، اما این اختلاف قابل مدیریت نیست و وارد یک مسیر جدی شده است.

وی بیان کرد: مجموعه نیروهای اصلاح‌طلب ضمن تاکید بر مرزهای هویتی خودشان و اختلاف نظرهای سیاس‌ای که دارند از توانایی تعامل با رقیب برخوردار هستند و مثال آن دوره هشتم مجلس شورای اسلامی است که کریمی از اصلاح‌طلبان کرمان و کرمی از اصولگرایان کرمان بودند و به غیر از چند مورد اختلاف جدی که پیش آمد در دیگر مسائل به دنبال منافع ملی و مردمی به جای منافع حزبی و سیاسی بودند.

۴۶

دکمه بازگشت به بالا