ایران کسب و کارعمومی

طرز استفاده از جرم گیر شیرآلات نانوسان

اینکه شیرآلات آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی که در منزل و محل کار بیشترین تماس را با آب دارند، طی مدت کوتاهی دچار رسوب و لک شوند، امری اجتناب ناپذیر است. اگر شیرآلات جرم گرفته و کثیف باشند علاوه بر تاثیر ظاهری ناخوشایندی که بر جا می‌گذارند، در دراز مدت باعث مشکلاتی در عملکرد آن نیز می‌شوند. اما استفاده از مواد شیمیایی مضر که هم برای سلامتی و هم برای سطوح آسیب‌زا هستند، راه حل درستی به نظر نمی‌رسد.

برای از بین بردن جرم شیرآلات، پیشنهاد ما جرم گیر شیرآلات نانوسان بیز است که محصولی قوی جهت از بین بردن رسوب شیرآلات است. این جرم‌گیر سریع و بدون آسیب به سطح، آن را از هرگونه رسوب و پسماند پاک می‌کند. ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را با بالاترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهیم که شما می‌توانید با خیالی آسوده نسبت به تهیه آن اقدام نمایید. در ادامه به بررسی مشخصات، مزایا، کاربردها، روش استفاده درست و خرید محصولات نانوسان فوق‌العاده از محصولات نانوسان می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

بهترین جرم گیر شیرآلات | پاک کننده شیرآلات نانوسان

شیر آلات خانه همواره در معرض رسوب های آب قرار دارند و در بسیاری از موارد پاک کردن این رسوب ها کار بسیار سختی می باشد .همچنین رسوبات آب می توانند ظاهر بسیار زننده‌ای به شیرآلات حمام آشپزخانه و دستشویی بدهند و چنانچه این شیرآلات از شفافیت بالایی برخوردار باشند می توانند براقیت خیره کننده ای داشته باشند و ظاهر منزل شما بسیار زیباتر باشد.

پاک کننده و جرم گیر شیرآلات نانوسان،بهترین و راحت ترین راهکار برای پاک کردن رسوبات از شیرآلات منزل می باشد. این محصول می تواند به راحتی و رسوبات آب بر روی سطوح شفاف و استیل را از بین ببرد.در برخی موارد پاک کردن این آلودگی‌ها و رسوب ها کار بسیار سخت و طاقت فرسایی است. اما با استفاده از محصولات نانوسان شام توانید با سرعت پاک کنندگی بسیار بالا کلیه رسوبات را از شیر آب و شلنگ و دوش حمام از بین ببرید.

همچنین ممکن است همین رسوبات آب بر روی ظروف شیشه ای و همچنین کاشی ها و سرامیک ها نیز تجمع کرده باشند و این محصول برای کلیه سطوحی که رسوب آب بر روی آن تجمع کرده است مناسب است.یکی از مهمترین ویژگی هایی که یک پاک کننده باید داشته باشد سرعت پاک کنندگی بسیار بالای آن است.

به این منظور که چنانچه شما بخواهید با انواع پاک کننده هایی که در بازار موجود هستند جرم ها را از شیر آلات و کاشی سرامیک روی دوش حمام و غیره به وجود آید نیاز است و مدت زمان زیادی به سایش بپردازید. اما با استفاده از محصولات نانوسان شما خواهید دید که حتی سخت ترین جرم ها به راحتی تمام از بین می‌روند. پس از استفاده از این محصول خواهید دید که براقیت بسیار خیره کننده به سطوح شما داده می شود و این محصول بدون هیچگونه مواد شیمیایی و تنها با تکنولوژی نانو تهیه شده است و قدرت پاک کنندگی بالای آن نیز به دلیل استفاده از این تکنولوژی می باشد.

نام محصول پاک کنند شیر آلات نانوسان
کشور مبدا سازنده ایران برند نانوسان (تحت لیسانس گلوبال پریفر آلمان)
حجم 100 میلی لیتر
مناسب برای رفع سرسخت ترین رسوبات شیر آلات ، کاشی سرامیک ، شیلنگ دوش و …
زمان تاثیر گذاری 5 الی 6 دقیقه
طرز استفاده یک لایه از چربی زدا را اسپری کردهبا یک براش بر روی سطح پخش کنید و سپس شستشو دهید
سایر امکانات دارای تریگر-براق کننده-بدون بو-بدون آسیب رساندن به دست

نحوه استفاده از پاک کننده و جرم گیر شیرآلات نانوسان

همانطور که گفتیم استفاده از این محصول بسیار ساده است شما می توانید با اسپری مقداری از جرم گیر نانوسان را بر روی سطوح ریخته و به سادگی و راحتی توسط یک مسواک و یا فرچه این مواد را بر روی سطوح پخش کنید. نیاز است تا اجازه دهید تا این مواد حدود یک دقیقه بر روی ستون و پس از یک دقیقه نیاز است تا مجدد مرحله دوم اسپری کردن جرم گیر نانوسان را انجام دهید.در انتها می توانید سطوح مورد نظر را با آب و اسفنج تعویض نمایید.لازم به ذکر است که برای رسوب های قدیمی و رسوب های با حجم بسیار بالا نیاز است تا چند مرحله همین پاکسازی تکرار شود.

برای استفاده از انواع محصولات نانوسان نیاز است تا از دستکش استفاده کنید. همچنین نیاز است تا کلیه محصولات شوینده و نظافتی نانوسان آلمان را به تنهایی و بدون ترکیب با هیچ گونه شوینده دیگری استفاده کنید.هنگام مصرف احتیاط کنید که مواد شوینده با چشم شما اصابت نکند. همچنین به منظور ایمنی بالاتر کلیه مواد شوینده را دور از دسترس کودکان قرار دهید.

مزایای جرم گیر شیر آلات نانوسان

یکی از مهم ترین مزایای این محصول نداشتن هیچ گونه بوی بد و ترکیبات اسیدی و قلیایی قوی می باشد.برخلاف تصور افراد که فکر می کنند قدرت بالای پاک کنندگی این محصول تنها به دلیل استفاده از ترکیبات پاک کننده بسیار قوی می باشد ، این محصول تنها بدلیل قدرت نفوذ پذیری به عمق رسوبات می تواند تاثیر بسیار زیادی در رفع رسوبات از شیر آلات داشته باشد.

رسوبات کلسیم و مواد و املاح معدنی آب هموازه جز سر سخت ترین جرم ها به شما می روند.زیرا اساسا پاک کردن آنها توسط بانوان با زحمت فراوان و گاها متوسل شدن به سایش زیاد با اسکاچ و سیم ظرفشویی و … می باشد.یکی از مهم ترین مزایای جرم گیر شیر آلات نانو پاک کنندگی بدون دردسر و در کوتاه ترین مدت زمان ممکن می باشد. علاوه بر این این محصول هیچ گونه بوی بد و نامطبوعی با خود به همراه ندارد و بر خلاف سایر پاک کننده های شیمیایی به هیچ وجه دارای ترکیبات مضر برای پوست نمی باشد.مزیت کلیدی دیگر این محصول عدم استفاده از ترکیبات شیمیایی مضر مانند فرمالین و … می باشد.

اسپری جرم گیر نانو با حجم کم اما قدرت پاک کنندگی فوق العاده می باشد.زیرا این محصول تنها با یک بار استفاده می تواند نهایت پاکیزگی را با خود به همراه بیاورد.علاوه بر مزایای ذکر شده سرعت پاک کنندگی بسیار بالا در مقابل سایر شوینده ها را می توان از دیگر مزایای کلیدی این محصول دانست که توانسته است به محبوبیت بسیار بالایی دست پیدا کند.

قیمت جرم‌گیر شیرآلات نانوسان در فروشگاه آقای بیز

معمولا حجم سفارشات ثبت شده از طرف شما، تاثیری مستقیم بر قیمت نهایی این محصول دارد. برای سفارشات در حجم بالا در این فروشگاه، تخفیفات ویژه در نظر گرفته می‌شود. بهتر است برای اطمینان از اصل بودن کالای مورد نظر، حتما از نماینده‌های معتبر شرکت بیز خرید کنید و از اعتماد به اشخاص ناشناس و سودجو خودداری فرمایید.

جرم‌گیر شیرآلات نانوسان با فرمول ساخت مخصوص کمپانی گلوبال پریفر توسط شرکت بیز در ایران تولید می‌شود. ما در فروشگاه آقای بیز این محصول را به صورت مستقیم از کمپانی بیز دریافت کرده و با بالاترین کیفیت و مناسب‌‌ترین قیمت در اختیار مصرف‌کنندگان عزیز قرار می‌دهیم. جهت دریافت اطلاعات بیشتر و نحوه‌ ‌خرید جرم‌گیر شیرآلات نانوسان، با پشتیبانی سایت در ارتباط باشید.

قیمت جرم گیر نانوسان

همانطور که گفتیم مقرون به صرفه بودن یکی از ویزگی های کلیدی این محصول است که سبب می شود تا قیمت آن بسیار مناسب باشد.زیرا توجیح اقتصادی خرید بالایی دارد.برخلاف یک شوینده 1 لیتری که برای پاک کردن شیر آلات باید در چند مرحله استفاده شود این محصول تنها با یک بار استفاده تمام جرم ها و آلودگی ها را پاک سازی می کند.این امر سبب می شود تا قیمت جرم گیر نانوسان با توجه به حجم کم آن باز هم مقرون به صرفه باشد.شما می توانید این محصول را با بهترین قیمت از بیز تهیه کنید.

موارد دخیل در قیمت جرم گیر عبارتند از : 1-فرمولاسیون 2-حجم جرم گیر 3-بسته بندی

که این محصول در تمامی موارد به خوبی عمل کرده است.فرمولاسیون فوق پیشرفته و استفاده از مواد اولیه تخت لیسانس شرکت گلوبال پریفر آلمان سبب شده است تا بتوان جرم گیر نانو را بسیار خوش قیمت دانست.

دکمه بازگشت به بالا