اقتصادی

دستور ویژه وزیر برای تامین روغن نباتی

وزارت صنعت ، معدن و تجارت (سمت) گفت: “با توجه به مزایای بالقوه سوخت های فسیلی در کشور و برنامه های موجود ، سازمان های خصوصی با همکاری دستگاه های دولتی ذیربط ، به منظور مدیریت بهتر بازار و پاسخگویی به تقاضای بازار برای این محصول”. آهسته

به گزارش اخبار ایران من ، علیرضا رزم حسینی در جلسه ای با اعضای انجمن صنایع روغن نباتی ایران که در دفتر وزیر برگزار شد ، اظهار داشت: ما در جنگی بسیار سخت و دشوار هستیم. برای سلطنت ها و مسئولیت دولت در ارائه خدمات مراقبت های بهداشتی مرتبط با این بیماری ، این کشور هنوز در مقایسه با سایر کشورها بدون تحریم با سرعت معقولی کار می کند.

رزم حسینی گفت: در این بین برخی از تومورهایی که در بازار رخ داده است عمدتا به دلیل اخبار نادرست و جو است و انتظار می رود مردم برای توضیح بیشتر اقدام کنند. ایجاد ثبات در بازار و تعیین مرزهای تأمین و توزیع کالاهای اساسی و نیازهای اساسی انسان در اولویت وزارت صنعت ، معدن و تجارت است و این موضوع از نزدیک پیگیری می شود.

وزارت صمت با بیان اینکه برای محافظت از بادها و جریانات در تأمین نیازهای مردم در بازار ، باید شرایط فعلی دلسوزانه و متحد باشد ، گفت: مجلس مشورتی و سایر دولت ها.

وی در پایان با اشاره به اظهارات پاستور در مورد تأمین اعتبارات اساسی برای فروش نفت خام گفت: نرخ ارز در حال بهبود است و اواخر سال اوضاع بهتر خواهد شد.

به گزارش اخبار ایران من ، مشکلات بازار نفت از اواخر ماه سپتامبر بحث شده است. در حقیقت ، در روزهای اخیر برخی از خرده فروشی ها میزان روغن فروش خود را به هر فرد کاهش داده اند. این امر همچنین منجر به افزایش قیمت نفت شده است ، زیرا شاخص تورم در ماه اکتبر نشان می دهد که قیمت گروه و روغن 16.2 درصد نسبت به سپتامبر و 34.8 درصد نسبت به اکتبر سال گذشته افزایش یافته است. اما طبق سنت ، عدم مبادله اسناد مالکیت بین خریدار ایرانی و بازرگان خارجی به دلیل کمبود بودجه اصلی ترین رویکرد غیرمتعارف نفت خام در خارج از کشور است که نشان دهنده پتانسیل بازار داخلی است. سرانجام ، چند ساعت پیش ، معاون وزیر تجارت داخلی شرکت بازرگانی دولتی ایران اعلام کرد که نفت ، شرکت ها و صنایع داخلی خوب عمل می کنند و ذخیره شده 70،000 تن به خانواده های موجود تقسیم می شود.

طبق اعلام انجمن روغن نباتی ایران ، 50 تا 55 درصد از محصولات سوخت جامد صادر می شود و 40 تا 45 درصد از کارخانه های تولید روغن خانگی است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا