علمی

آینده مریخ نورد ناسا پس از فرود موفقش چه خواهد شد؟

به گزارش شفاف ، خلبان استقامت ناسا سرانجام شب گذشته پس از چند ماه انتظار در مریخ فرود آمد. فعالان به پایین گدازه به عرض 45 مایل رسیدند و کار باز کردن قفل اطلاعات زندگی در سیاره سرخ و استفاده بیشتر از آن را شروع کردند. اما گفته می شود ماه ها طول می کشد تا ناسا 2.7 میلیارد دلار به مریخ بفرستد تا به آنچه ادعا می کند یک علم دندانپزشکی است ، برسد.

مریخ نورد Perseverance طی چند روز آینده چندین مرحله را طی می کند تا سرعت و استقامت تیم ویژه را در حفره های جدید افزایش دهد. این تیم قدرت ، دما و اتصال یک ربات شش چرخ را برای اجرای برنامه های هواپیمای مستقر در مریخ تنظیم می کند. اگر همه چیز طبق برنامه پیش برود ، برنامه جدیدی در sol 4 راه اندازی می شود که تکمیل آن ممکن است مدتی طول بکشد.

معاون مدیر پروژه گفت: “پس از شروع این کار ، ظرف چهار روز از برنامه جدید استفاده خواهیم کرد.” ما این کار را خیلی دقیق انجام می دهیم تا اطمینان حاصل کنیم مشکلی پیش نمی آید. سرانجام ، پس از از دست دادن دست ، حدود پنج فوت جلو و عقب ، اولین سواری مریخ نورد انجام می شود. درایو تست در اولین سفر خود به فرودگاه مریخ برای استقامت آماده می شود. تیم مریخ نورد را به موقعیتی ساده و باز راهنمایی می کند. در این بین ، یک هلی کوپتر که به عنوان یکی از اجزای اصلی پروژه در حال حرکت است می تواند کارهای بزرگی را به دست آورد. این تلاش همچنین شامل نوعی آزمایش فنی طراحی شده برای استخراج دی اکسید کربن از دی اکسید کربن مریخ است ، سلاحی که می تواند به پناهندگان آینده در سیاره سرخ کمک کند.

مقامات ناسا می گویند اگر مأموریت موفقیت آمیز باشد ، بالگردها می توانند به زودی در مریخ فرود آیند ، داده ها را جمع آوری کنند یا به جاسوسی برای مریخ نوردان تبدیل شوند.

مریخ نورد ناسا

طبق گفته ناظر پروژه ، انتظار می رود هواپیمای خلبان بیش از 30 هواپیما باشد. این زمان مقایسه برای هلی کوپترها و مسافرت های هوایی در پایان فصل است و فعالیت های علمی در تابستان کاملاً در حال انجام است.

غاری که قبلاً عقب اندازان در آن فرود آمدند دارای دریا بود و شواهد یافت شده این موضوع را تأیید می کند. اثبات موقعیت اقیانوس در مریخ می تواند وجود حیات بر روی زمین را میلیاردها سال پیش تأیید کند. احتمالاً یكی از زیباترین مناطق گرمسیری در مناطق استوایی وجود دارد كه بهترین مکان برای حشرات زنده است كه تا به امروز حفظ شده و هم اكنون میلیاردها سال بعد به ما هدیه داده است. وظیفه اصلی جذب ، مطالعه اجرام آسمانی در مریخ و به ویژه پاسخ به س theال وجود مریخ است. این مریخ نورد شباهت زیادی به مریخ نورد قبلی دارد ، با این تفاوت که در طراحی اصلی ، میکروفون دارای کلیه تجهیزات علمی است که از روند تحقیق پشتیبانی می کند. این اولین بار است که فرهنگ های انسانی می توانند در یک سیاره دیگر اتفاق بیفتند.

ماموریت پیش ساز در مأموریت 2020 مریخ حفاری قسمت دیگری از مریخ و آوردن آن به زمین با ماموریت خود است. دانشمندان امیدوارند که این اتفاق تا سال 2030 رخ دهد. این اولین تجربه انسانی عمیق در مریخ خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا