اتفاقات

اهتمام پلیس برای تأمین امنیت فرودگاه‌های کشور و مسافران نوروزی

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا گفت: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

به گزارش اخبار ایران من، سردار رضا بنی اسدی‌فر، ضمن تبریک حلول ماه رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان در این ضیافت الهی اظهار کرد: باتوجه به فضای معنوی و آکنده از خیر و برکت ماه مبارک رمضان، امیدواریم همه مومنان و باورمندان به رحمت واسعه الهی در راستای خیرخواهی و تشویق به عمل صالح در این ماه عزیز و از جمله نیکوترین آن‌ها یعنی عمل به فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر، بیش از پیش گام بردارند، چراکه امر کردن به معروف و بازداشتن از منکر، همانگونه که از طرف خداوند قادر و متعال وعده شده ضامن بقای جامعه و موجب سعادتمندی و رستگاری مومنان است.

وی در ادامه به تشریح دستاوردهای پلیس فرودگاه‌های کشور پرداخت و اظهار کرد: از شروع طرح نوروزی تا امروز همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بر تأمین امنیت فرودگاه‌های سطح کشور و مسافران نوروزی اهتمام ویژه‌ای داشته‌اند.

فرمانده یگان‌های انتظامی و حفاظتی فراجا افزود: ۷۲۵۴ نفر از مسافران از پروازهای داخلی بهره بردند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته، کاهش یک درصدی داشته است.

وی تعداد مسافران پروازهای خارجی (ورودی و خروجی) را ۲۰۹۸ نفر بیان کرد و افزود: این میزان نیز نسبت به مدت مشابه سال گذشته، بیانگر افزایش ۲۳ درصدی است.

سردار بنی‌اسدی‌فر اضافه کرد: با اقدامات موثر پیشگیرانه وقوع جرایم، در این حوزه شاهد کاهش ۱۰۰ درصدی سرقت‌ها به همت همکارانم در پلیس فرودگاه‌های کشور بوده و این درحالیست که به همان میزان کشفیات نیز کاهش داشته است.

این مقام ارشد انتظامی از همکاری خوب مردم با پلیس گفت و خاطرنشان کرد: نتیجه این همکاری کاهش ۸۱ درصدی کشفیات اقلام ممنوعه است.

بر اساس گزارش سایت پلیس، سردار بنی اسدی فر در پایان افزود: کارکنان پلیس فرودگاه‌های سراسر کشور در آمادگی کامل برای تأمین نظم و امنیت مسافران نوروزی و خدمت به آنان هستند.

انتهای پیام

کارگروه خبری مقالات حوادث

نویسنده حوادث با توانایی انتقال احساسات و امواج رویدادها به خوانندگان هستم. از طریق زبان زنده و روان، مخاطبان را در قلب رویدادها قرار می‌دهم.
دکمه بازگشت به بالا