ایران کسب و کارعمومی

گران قیمت ترین ساعت هابلوت

انواع پورشه کارکرده و صفر در بازار چند قیمت خورد؟

اگر در دنیای مجازی و سایت‌های خرید و فروش آنلاین مراجعه کنید به حتم با موارد بسیار عجیب مواجه می‌شوید که برایتان قابل باور نیست. در یکی از همین سایت‌های وطنی که اتفاقا مخاطبان فراوانی آن را به عنوان مرجع قیمت‌های صحیح کالاها دنبال می‌کنند، کافی است عبارت ساعت مچی مردانه را سرچ کرده و گزینه گران‌ترین محصولات را انتخاب کنید؛ باز شدن صفحه همانا و هوش از سرتان پریدن همانا.

برند هابلوت سوئیس پرچمدار گران‌ترین ساعت‌های مردانه در ایران است و پس از آن برند پیاژه سوئیس قرار دارد. گفتنی است قیمت فعلی گران‌ترین ساعت‌های بازار در ایران مشمول تخفیف‌های یک تا 9 درصد شده است.   در این گزارش به بررسی قیمت ساعت مچی‌های مردانه بین 3 تا بیش از 7 میلیارد تومان پرداخته‌ایم. گران‌ترین ساعت بازار ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT MP-09 TOURBILLON BI 49MM  است که با قیمت 7 میلیارد و 505 میلیون و 860 هزار تومان به فروش می‌رسد که این محصول یک درصد تخفیف خورده است.

Graff Diamonds The Fascination یکی از لوکس‌ترین ساعت‌های زنانه دنیاست که در طراحی صفحه آن ۲.۳۸ قیراط الماس گلابی شکل به‌ کار رفته. الماس موجود در ساعت لوکس برند گراف امکان جداسازی و تبدیل شدن به حلقه را دارد. استفاده از ساعت به‌عنوان حلقه یکی از دلایل جذابیت ساعت گراف شناخته می‌شود. همچنین در بند ساعت مجموع ۹۶.۱۵۲ قیراط الماس سفید کار شده است که سرمایه‌ای ارزشمند به شمار می‌رود. طرفداران این ساعت برای خرید ساعت هابلوت باید حدود قیمت ۴۰ میلیون دلار بپردازند.

در جایگاه دوم ساعت مچی مردانه هابلوت سوئیس HUBLOT TECHFRAME FERRARI 45MM قرار دارد که با یک درصد تخفیف به نرخ 7 میلیارد 94 میلیون و 580 هزار تومان ارزش‌گذاری شده است. ارزان‌ترین محصول این لیست ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A32018 UHR است که با 9 درصد تخفیف با قیمت 3 میلیارد و 20 میلیون و 388 هزار و 910 تومان فروخته می‌شود. در رتبه بعدی ساعت مچی مردانه پیاژه سوئیس UHR G0A40019  است که با 9 درصد تخفیف 3 میلیارد 343 میلیون و 706 هزار و 400 تومان قیمت‌گذاری شده است.

گران قیمت‌ترین ساعت دنیا چه نام دارد؟ کدام برند لوکس‌ترین ساعت جهان را تولید می‌کند؟ این سوالاتی است که طرفداران ساعت لوکس همواره در جست‌و‌جوی یافتن پاسخ آن هستند. در حال حاضر برندهای مختلفی ساعت‌های لوکس دنیا را تولید می‌کنند. هابلوت، رولکس، Lange & Söhne و پاتک فیلیپ از جمله برندهای سازنده لوکس‌ترین ساعت‌های دنیا به شمار می‌روند که در مجموعه خود چندین ساعت لوکس را قرار داده‌اند. در این مقاله ۱۳ مدل از ساعت‌های گرانبها را معرفی کرده‌ایم. پس اگر به‌دنبال شناخت گران‌ترین ساعت دنیا هستید، چند دقیقه از وقت خود را صرف خواندن ادامه مطلب کنید.

ساعت MO05‌ یکی از پیشرفته‌ترین و لوکس‌ترین ساعت‌های دنیا است که توسط شرکت هابلوت و با همکاری کمپانی فراری ساخته می‌شود. طراحان ساعت هابلوت در طراحی ظاهر فضایی این ساعت اورجینال مردانه از خودروهای لاکچری فراری الهام می‌گیرند. قیمت بالای ساعت MP-05 هابلوت نیز بیشتر به دلیل ظاهر متفاوت آن است. hublot در کنار این ساعت، مدل‌های لوکس مختلفی مانند بیگ بنگ را نیز وارد بازار کرده است. GUESS یکی از ساعت‌های معروف زنانه این برند شناخته می‌شود. یکی دیگر از گران ترین ساعت های دنیا است که به ملکه سابق فرانسه یعنی ماری آنتوانت تعلق دارد.

این ساعت در سال ۱۷۸۲ توسط آبراهام لوئیس برگوئت برای ملکه طراحی شد؛ ولی به دلیل اینکه ساخت آن ۳۴ سال به طول انجامید، عمر ملکه به دیدن ساعت قد نداد. در حال حاضر این ساعت در موزه L.A.Mayer نگهداری می‌شود. مبلغ این ساعت حدود ۳۰ میلیون دلار است. مبلغی که ۹۷ برابر بیشتر از بالاترین قیمت ساعت کاسیو (یکی از قدیمی‌ترین برندهای ساعت دنیا) ارزیابی می‌شود. این ساعت به‌عنوان گران ترین ساعت دنیا در سال ۲۰۱۳ به بازار معرفی شد. در طراحی این ساعت از ۸۷۴ قطعه الماس استفاده شده است.

به گفته طراحان شرکت A. Lange & Söhne طراحی هریک از ساعت‌های این مجموعه به یک سال زمان نیاز دارد. جالب اینکه تا سال ۲۰۱۸ همه مدل‌های ساعت complication پیش‌فروش شده بودند و شخص دیگری قادر به سفارش آن نبود. قیمت ساعت Lange & Söhn در حال حاضر حدود ۱.۹ میلیون یورو بوده که تقریبا 53 برابر بیشتر از بالاترین قیمت ساعت سیکو اصل ژاپن است. در ساعت لوکس برند شوپارد از ۲۰۱ قیراط الماس به رنگ‌های مختلف صورتی، آبی و سفید استفاده شده است. تکه‌های الماس Carat Watch شامل ۱۵ قیراط الماس صورتی، ۱۱ قیراط سفید و ۱۲ قیراط الماس آبی می‌شود.

همچنین در بند آن ۱۶۳ قیراط الماس سفید و زرد وجود دارد که مجموعه ۲۰۱ قیراطی الماس را تشکیل می‌دهند. برای خرید ساعت لوکس شوپارد باید مبلغ ۲۵ میلیارد دلار بپردازید. یکی از دلایل قرار دادن ساعت اوراسیا در لیست گرانترین ساعت های دنیا، طراحی خاص صفحه نمایش آن است. در صفحه ساعت Eurasia نقشه اوراسیا با استفاده از تکنیک میناکاری طراحی شده است. ساعت پتک فیلیپ ۴۱ شهر از نیویورک تا آدلاید را به نمایش می‌کشد. ساعت اوراسیا توسط معروف‌ترین طراح ساعت یعنی Louis Cottier طراحی شده است. قیمت ساعت سوئیسی اصل اوراسیا حدود ۷.۷ میلیون دلار تخمین زده می‌شود.

تاریخچه ساعت هابلوت

در این مقاله قصد داریم تا تاریخچه کمپانی ساخت ساعت هوبلو را به اختصار شرح دهیم زیرا این کمپانی بسیار بزرگ است و تاریخچه طولانی دارد و به عنوان یکی از بهترین کمپانی های ساخت ساعت می باشد. کمپانی ساخت ساعت مچی هابلوت تولید کننده ساعت های لوکس می باشد که در سال 1980 توسط کارلو کروکو در سوئیس بنیاد نهاده شد. در سال 1970 آقای کارلو کروکو که از خانواده مشهور کمپانی ساعت سازی بیندا Binda Group بود این کمپانی را با قصد ایجاد یک کمپانی ساعت به مقصد سوئیس ترک کرد وی در آن جا با تاسیس کمپانی MDM Geneve شروع به طراحی ساعتی کرد که بعدها آن را هابلوت نامید.

این محصول اولین ساعت بند رابر طبیعی در تاریخ تولید ساعت بود و تولید این بند طبیعی نتیجه تحقیقات سه ساله وی در این زمینه بود, این ساعت مچی اولین بار در نمایشگاه ساعت بازل سوئیس در معرض عموم قرار گرفت که با استقبال بی نظیری مواجه شد و نتیجه این استقبال فروش بیش از دو میلیون دلار در اولین سال معرفی بود. کارلو کروکو که تا سال 2003 به خاطر کمپانی ساعت سازی خود و همچنین کمک به کودکان محروم معروف بود, در انتهای این سال شروع به جستجوی فردی متخصص در زمینه ساعت سازی کرد که نتیجه این فعالیت ها, آشنایی او با جان کلود بیور رییس بخش امگای گروه سواچ گردید.

در می سال 2004 بیور رییس و سهام گذار بخش بزرگی از کمپانی تولید ساعت HUBLOT گردید. با آمدن او کمپانی هابلوت موفق به تولید کرنوگراف بیگ بنگ شد که برای اولین بار در نمایشگاه بازل سال 2005 در معرض عموم قرار گرفت. معرفی کرنوگراف بیگ بنگ موفقیتی بسیار بزرگ برای این شرکت تولید ساعت بود که منجر به کسب جوایز بسیاری از سوی محافل مختلف گردید. با روی کار آمدن بیور در سال 2004, فروش این شرکت به 24 میلیون فرانک در سال رسید و در ادامه روند موفقیت ها درآمد این شرکت در سال 2006 از رقم 100 میلیون فرانک سوئیس نیز تجاوز کرد.

لیلا بنی نعمتی

من لیلا هستم، خبرنگاری که با نگاهی به آینده، مسائل امروز را تحلیل می‌کنم. در این سایت، با بررسی روندهای اجتماعی و اقتصادی، به دنبال درک بهتر چالش‌ها و فرصت‌های پیش روی جامعه در آینده هستم.
دکمه بازگشت به بالا