علمی

دیدار چهره به چهره وزیر بهداشت با مردم

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای اعلام کرد افرادی که مایل به طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه سلامت با دکتر عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، می توانند روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده (۱۰ تا ۱۲ تیرماه) با کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت، تماس حاصل کنند.

به گزارش اخبار ایران من به نقل از وبدا، متن این اطلاعیه به این شرح است:

«بسمه تعالی

افرادی که مایل به طرح مسائل و مشکلات خود در حوزه سلامت با دکتر  بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی هستند، می توانند روزهای شنبه تا دوشنبه هفته آینده (١٠ تا ١٢ تیرماه) با کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت به شماره ۰۲۱۸۱۴۵۵۸۳۶ تماس حاصل کنند.

کارشناسان دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت در ساعات اداری این سه روز پذیرای تماس های متقاضیان بوده و متقاضیانی که رفع مشکل آنها دیدار با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را ایجاب کند، برای تعیین وقت ملاقات با وزیر بهداشت، انتخاب می شوند. 

همچنین مسائل و مشکلات سایر تماس گیرندگان برای رسیدگی و پاسخگویی، حسب مورد به معاونت های تخصصی، سازمان های تابعه وزارت بهداشت و یا دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، ارجاع خواهد شد. 

شایان ذکر است، سامانه پاسخگویی ۱۹۰ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به صورت شبانه روزی آماده دریافت شکایات، انتقادات و پیشنهادهای حوزه سلامت، گزارش  تخلفات تعرفه ای و اورژانس و ارائه مشاوره های دارویی است.»

انتهای پیام

بخش علوم پزشکی

هدفم این است که با ارائه محتواهای علمی و امیدوارکننده، به شما کمک کنم تا از جدیدترین تحقیقات در زمینه سلامتی مطلع شوید و اقدامات مناسبی را برای بهبود و حفظ سلامتی خود بگیرید.
دکمه بازگشت به بالا