مردم و اجتماع

امورتربیتی در پساکرونا – اخبار ایران من

مدیر سابق امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش به تشریح چالش ها و نیازهای آموزش پس از کرونری پرداخت و گفت: .

محمدابراهیم محمدی در گفت وگو با اخبار ایران من، او گفت: «آنچه امروز احساس می‌کنیم و نگران و نگران هستیم، آموزش نحوه پوشیدن پادشاهی است. تمام تلاش، پول و برنامه برای مقابله با این مشکل متمرکز شده است.

وی افزود: اگرچه این تغییر صورت نگرفته و آسان و ارزان نبوده است، اما باعث اطمینان دولت و مردم از برنامه های وی شده است.

مدیر سابق امور فرهنگی هنری وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آنچه امروز به برکت هشتم اسفند می توان گفت، یادآوری استقرار مسائل دانشگاهی و شاید عمداً یک سوال است، گفت: با توجه به این موضوع، این موضوع در حال بررسی است. ، سپس “موضع ما در مورد آموزش چه خواهد بود؟” وی می گوید: «تدریس دانش آموزانی که در سال های اخیر سختی های بزرگی را تجربه کرده اند، هیچ گاه موضوع اصلی و دغدغه بزرگسالان نبوده است.

محمدی افزود: دور نیست اگر بگوییم تربیت ذهنی از جهات مختلف آسیب جدی دیده و تاثیرات روحی زیادی بر خانواده ها و دولت گذاشته است. مسائل دانشگاهی دیروز که به دلیل ناراحتی قلبی مورد انتقاد قرار گرفت، امروز باید به دقت مورد بررسی و تحلیل قرار گیرد.

وی همچنین گفت: برنامه هایی که تا دیروز برای آموزش و پرورش قرمز محسوب می شد، امروز اهمیت خود را از دست داده است.

مدیر سابق فرهنگ و هنر وزارت آموزش و پرورش افزود: وضعیت کرونا حل نشده است تا شورا بداند وظایف خود را چگونه اجرا کند و وضعیت جدید خود را پیدا و تبیین کند. واقعیت این است که در دوره پس از تاجگذاری، وضعیت آموزش و بالاتر از همه از نظر آموزش بسیار متفاوت از سبک و سنت های قدیمی خواهد بود.

محمدی گفت: این روندها به ویژه در زمینه آموزشی در حوزه مهندسی آموزش و پرورش به شدت تغییر کرده است و این امر باعث شده است تا مسئولان آموزش و پرورش کشور به موضوع آموزش که یکی از موضوعات اصلی کشور است، نگاه کنند و راهی برای این موضوع بیابند. فرا گرفتن. مسیرهای جدید و نقشه دوره پس از تاجگذاری. وی گفت: وضعیت هنر موجب ناامنی آموزش و از آن مهمتر آموزش، شفافیت و فرصت ها و نیازهای آموزشی دانش آموزان از نظر نیازها و نیازها بیشتر به صورت بصری شده است.

وی افزود: دوران کرونا فرصت بسیار خوبی برای بازنگری در مشاغل آینده و تفکر در مورد نوع آن و چگونگی حرکت به سمت کارهای جدید بود. این دو سال با اندی فرصتی عالی برای سرپرستان مراقبت از کودکان بود تا نقشه ای از دوران پس از کرونا تهیه کنند و تکنیک های جدید و مفیدی را ارائه کنند. درست است که مسائل آموزشی با نژاد قدیم پاسخگوی نیازها و انتظارات افراد جدید نخواهد بود.

وزیر اسبق آموزش و پرورش و فرهنگ وزارت آموزش و پرورش با درک اینکه آنچه اکنون می خواهد با آنچه که قبلا داشته بسیار متفاوت است، گفت: این پیشاهنگ باید بر اساس نیاز در مسائل آموزش و پرورش ساخته شود. نکته این است که مطالعات پس از کرونری باید بسیار متفاوت از مطالعات قبل از کرونری باشد. دسترسی مدیران آموزش و پرورش به بسته آموزشی جامع که با گذشته بسیار متفاوت است و با نگاهی به تغییرات در مهارت ها، آینده را بدانند برای مدیران آموزش و پرورش مهم است.

محمدی تاکید کرد: محتوای آکادمیک باید به صورت آنلاین و در شبکه های اجتماعی در کانال های آینده آن شنیده شود و همچنین در رویدادهای پیش رو باید مهارت ها و مطالب ضروری را داشته باشد. برخلاف گذشته، رویدادهای دانشگاهی باید به طور کامل با رسانه های هوشمند ادغام شوند و این را فرصت و پتانسیلی برای ارتباطات آینده بدانند. همچنین مهم است که ساخت‌وسازها و مأموریت‌های پتانسیل‌های آینده را بسازیم و آنها را مطابق با واقعیت‌های آینده تنظیم کنیم.

وی افزود: فرصت پیش رو این است که بهترین سال ها برای اندیشیدن به آینده و برنامه ریزی برای آینده باشد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا