اقتصادی

جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران برگزار شد

جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران روز دوشنبه در امارت کلاه فرنگی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد.

به گزارش اخبار ایران من و به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، دوشنبه شب جلسه بررسی گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران با حضور تدوین‌کنندگان گزارش، فعالان اقتصاد دیجیتال و معاونان وزیر ارتباطات برگزار شد.  

در ابتدای این جلسه نیما قاضی، رئیس این انجمن و پویا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت ابرآروان به مرور این گزارش و در ادامه تنی چند تن از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران به ارایه نقطه نظرات خود پرداختند. ‌

امیر لاجوردی، قائم مقام وزیر در امور ارتباطات و رئیس سازمان تنظیم مقررات نیز با تأکید بر اینکه گزارش انجمن تجارت الکترونیک تهران نسبت به گزارش‌های دیگر متفاوت بود، برای دقیق‌تر کردن این گزارش در نوبت‌های بعدی پیشنهاداتی را مطرح کرد.

در ادامه مسوولان و مدیران وزارت ارتباطات حاضر در جلسه به بحث و بررسی شاخص‌ها و روش‌های استفاده شده در این گزارش پرداختند.

در این جلسه محمد جعفرپور – مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت، رضا باقری اصل – معاون امور دولت، مجلس و استان‌ها و محمد احسان خرامید – رئیس مرکز روابط عمومی وزارت ارتباطات و ژوبین علاقبند، مجید رضوی، محمد خلج قاسم‌آبادی، نیما قاضی، سعید محمدی، محمدمهدی شریعتمدار، احسان جهانی، مریم نجفی، پویا پیرحسینلو، نعیم فرهادیان عزیزی، آرش حاتمی و حمیدرضا احمدی – از اعضای انجمن تجارت الکترونیک تهران حضور داشتند.

انتهای پیام

کارگروه تحریریه اقتصادی

سلام! من یک خبرنگار اقتصادی با تجربه و تحصیلات بالا هستم. به شما تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم که با استفاده از زبانی ساده و قابل فهم، به شما کمک کند تا اطلاعات اقتصادی را بهتر درک کنید و در تصمیمات خود بهتر عمل کنید.
دکمه بازگشت به بالا