اخبار استانی

مسابقات جام شهیدان علی پناه محک خوبی برای انتخاب ترکیب تیم ملی است

اخبار ایران من/لرستان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: مسابقات بین‌المللی گرامیداشت شهیدان علی پناه محک خوبی برای انتخاب ترکیب تیم ملی است.

غلامرضا محمدی امروز، بیست و پنجم بهمن ماه در حاشیه‌ی اولین روز مسابقات بین‌المللی گرامیداشت شهیدان علی پناه در خرم‌آباد، عنوان کرد: تیم‌های حاضر در مسابقات به ویژه قرقیزستان و ازبکستان عملکرد خوبی را نشان دادند و در برخی از وزن‌ها توانستند محک خوبی برای کشتی‌گیران کشورمان باشند.

وی با اشاره به شکست یکی از ملی پوش کشورمان در وزن ۵۷ کیلوگرم مسابقات جهانی صربستان مقابل کشتی گیر قرقیزستان، اظهار کرد: این مسابقات در روز اول بالا و پایین‌های زیادی داشت و به لحاظ فنی، کمی و کیفی در سطح خوبی برگزار شد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان اظهار کرد: برگزاری این مسابقات به تیم ملی در آینده‌ای نزدیک کمک خواهد کرد.

محمدی در خصوص روند انتخاب نفرات تیم ملی کشتی آزاد جوانان اضافه کرد: پروسه‌ی انتخاب تیم ملی جوانان مانند چرخه‌ی تیم بزرگسالان بوده و ما فقط به این رقابت‌ها بسنده نخواهیم کرد.

وی افزود: تورنمنت‌های بین‌المللی و اضافه شدن نفرات مصدوم به نفراتی که در این مسابقات خوب ظاهر شوند، مجموعا برای انتخاب تیم اصلی به ما کمک خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی به برخی از نفرات مصدوم تیم ملی جوانان مانند ابراهیم خاری، علیرضا معصومی، علی خرمدل و یونس شاکری اشاره کرد و گفت: این نفرات نیز به زودی با رهایی از کمند مصدومیت به تیم ملی اضافه می‌شوند.

محمدی تصریح کرد: تلاش می‌کنیم در مجموع با استفاده از این مسابقات و روندی که برای انتخاب تیم ملی جوانان عنوان شد، بتوانیم تیمی مقتدر را روانه مسابقات آسیایی در تیرماه و رقابت‌های جهانی که در شهریورماه آینده برگزار می‌شوند، کرده و از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا