ایران کسب و کاربین الملل

نقش وکیل مهاجرت به کانادا چیست؟

آشنایی با وکیل مهاجرت کانادا

کانادا در شمال قاره آمریکای شمالی واقع شده و طولانی ترین مرز زمینی جهان را به خود اختصاص داده است. شرایط اقلیمی و اقتصادی و فرهنگی باعث شده تا این کشور مقصد اصلی مهاجران باشد. از آنجا که مهاجران از قوانین بروز کانادا اطلاعی ندارند نیاز است تا با وکیل مهاجرت کانادا موسسه مهاجرتی دستیکن این پروسه طولانی را طی کنند. یک وکیل خوب قطعا دانش کافی در این زمینه دارد و می تواند با راهنمایی های خود مسیر مهاجرت را برای متقاضیان هموار سازد. مهاجران می توانند به کمک وکیل مراحل را به خوبی پشت سر بگذارند و از روش های مختلف اعم از سرمایه گذاری، تحصیلی، کار، ثبت شعبه، استارتاپ کانادا و… برای مهاجرت نهایت استفاده را ببرند.

بانک اطلاعات وکلا | بانک اطلاعات وکلای تهران

نقش وکیل در مهاجرت کانادا چیست؟

وکیل نقش مهمی را در مهاجرت متقاضیان به کانادا ایفا می کند و با دانش و تخصص و تجربه خود می تواند بهترین راه را به آنها پیشنهاد کند. وکلای خبره از قوانین مهاجرتی و تطابق پرونده با قوانین شناخت دقیقی دارند و با توجه به آن برای ویزا درخواست می دهند. با وجود چنین وکلای مجربی متقاضیان دیگر دغدغه و نگرانی برای اقامت خود نخواهند داشت .

وکیل همیشه در دسترس بوده و در صورت بروز مشکل به سرعت بهترین راه حل را برای آن پیدا کند. وکلایی که شناخت عمیق تر و بروزتری از قوانین مهاجرتی دارند می توانند پرونده های قوی تری را ارائه کنند و پروسه مهاجرت را کوتاه تر سازند . این نشان دهنده نقش پر رنگ وکیل در این زمینه است. برای اخذ نتیجه مطلوب نیاز است تا متقاضیان وکلای مجری و با سابقه را انتخاب کنند.

با پیدا کردن یک وکیل خوب شانس شما برای دریافت ویزای کانادا بیشتر خواهد شد. کار وکیل کاملا قانونی است چون با مجوزهای لازم فعالیت می کند؛ به همین دلیل مهاجرت شما با مشکلی روبرو نخواهد شد. در نامه ای که وکلا و مشاورین ارائه می کنند تمام مشخصات فرد متقاضی به همراه دلیل و اهداف مهاجرت او به درستی ثبت شده است .

ویژگی بهترین وکیل مهاجرت کانادا

برای انتخاب بهترین وکیل مهاجرت کانادا نیاز است تا شما ابتدا با ویژگی های یک وکیل خوب آشنایی پیدا کنید. مهمترین این ویژگی ها عبارتند از:

  • داشتن دانش و تخصص کافی: دانش و تخصص مهمترین ویژگی یک وکیل مهاجرتی خوب است به همین دلیل در زمان انتخاب باید به آن توجه شود. وکلایی که مدام در حال مطالعه هستند همیشه اطلاعات دقیق تر و بروزتری از قوانین دارند و می توانند به متقاضیان کمک کنند. داشتن مدارک دانشگاهی معتبر نشان دهنده دانش کافی وکیل است .
  • داشتن دقت و توجه کافی: وکیل مهاجرتی دقت و توجه زیادی دارد و قبل از اینکه مدارک را برای سفارت ارسال کند به درستی آنها را بررسی می کند.
  • داشتن مهارت های ارتباطی: از دیگر ویژگی های وکیل مهاجرت به کانادا می توان به داشتن مهارت ارتباطی بالا اشاره کرد. برای توضیح مسائل پیچیده به زبان ساده نیاز است تا وکیل مهاجرت ارتباطی شفاهی و کتبی خوبی داشته باشد.
  • بروز بودن و آشنایی با آخرین تغییرات قوانین کشورها: چون قوانین مهاجرت مدام در حال تغییر هستند نیاز است تا وکیل اطلاعات خود را بروز نگه دارد و از تغییرات قوانین آگاهی داشته باشد.
  • توانایی ارائه راه حل مناسب: پرونده مهاجرت هم مانند هر پرونده دیگری مشکلات مختلف به خود را دارد که یک وکیل خوب باید به این مشکلات واقف باشد و همیشه راه حل های مناسب را ارائه کند.
  • پیگیر بودن: وقتی وکیل پیگیر پرونده مهاجرتی می شود موفقیت نزدیکتر خواهد بود و متقاضی می تواند سریع تر به نتیجه برسد. در غیر این صورت روند پرونده شما کند پیش خواهد رفت.
  • در دسترس بودن: وکیل خوب همیشه در دسترس موکل است و در مواقع اضطراری بهترین عملکرد را دارد.

وظایف وکیل مهاجرت به کانادا

وکلایی که برای مهاجرت به کانادا انتخاب می شوند قطعا وظایفی دارند که باید به نحو احسن آن را انجام دهند. دریافت ویزا و اقامت از هر روشی که باشد قوانین و مشکلات خاص خود را دارد که وکیل می تواند به بهترین شکل ممکن مشکلات را طبق قانون برطرف سازند. وقتی وکیل تمام اقدامات را به نحو احسن پیش می برد اخذ ویزا آسان تر می شود و متقاضی می تواند سریع تر کارهای اقامت را انجام دهد .

مهمترین وظیفه وکیل منعقد کردن یک قرداد مشخص و شفاف با فرد متقاضی است که در آن تمام وظایف و اقدامات وکیل شرح داده شده است. فرد متقاضی پس از خواندن باید آن را امضا کند. تمام اقدامات اداری و تشریفاتی و حقوقی که برای اخذ پذیرش مهاجرت نیاز است توسط وکیل صورت می گیرد و نیازی به حضور موکل نیست.

وظیفه دیگر وکیل مهاجرت به کانادا مطلع کردن موکل از تمام اقدامات است. در صورتی که وکیل از این کار امتناع کند موکل می تواند شکایتی علیه او تنظیم کند. پروسه اخذ ویزا برای مهاجرت تضمین شده نیست و وکیل باید این موضوع را با موکل در میان بگذارد. اگر ممکن است این کار به نتیجه نرسد اما وکیل موظف است تا تمام تلاش خود را به کار بگیرد.

خدمات ارائه شده توسط وکیل مهاجرت کانادا

وکیل مهاجرتی به کانادا خدمات متنوعی را به متقاضیان ارائه می کند که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • در زمینه اخذ انواع ویزای مهاجرتی راهنمایی و مشاوره های خوبی را ارائه می کند.
  • اگر قوانین اخذ ویزا در کشور مقصد دچار تغییر شده باشد به فرد متقاضی اطلاع می دهد.
  • لیست مدارکی که برای اخذ ویزا نیاز است توسط وکیل مهاجرتی در اختیار متقاضی قرار می گیرد.
  • درخواست ویزا به همراه اسناد و مدارک برای سفارت ارسال می شود.
  • وقت مصاحبه در کشور مقصد تنها توسط وکیل معین می شود.
  • افراد را برای حضور در سفارت آماده می کند.
  • اگر مشکل ابطال ویزا ایجاد شده باشد توسط وکیل برطرف می شود.
  • افرادی که قصد سرمایه گذاری در کشور مقصد را دارند می توانند از وکیل کمک بگیرند.

مزایای استفاده از وکیل برای مهاجرت به کانادا

استفاده از وکیل برای مهاجرت به کانادا مزیت های زیادی را برای متقاضیان به همراه دارد. وکلا بر اساس شرایط افراد همیشه بهترین و آسان ترین روش را برای دریافت ویزای کانادا ارائه می کنند. اطلاعات کامل از وضعیت فرهنگی، اقتصاری، کاری، رفاهی، تحصیل در آموزشی و… همه از طریق وکیل در اختیار شما قرار می گیرد.

شما می توانید با برنامه ریزی دقیقی که انجام شده در کمترین زمان اقامت کانادا را دریافت کنید . برای بیرون آمدن از نگرانی و سردرگمی و نجات از مهاجرت غیر قانونی انتخاب یک وکیل مجرب می تواند بهترین گزینه باشد. مهاجرت به کانادا حساسیت زیادی دارد و وکلا این موضوع را برای متقاضیان هم مطرح می کنند.

اعتبار و محبوبیت بالای مدارک تحصیلی در مراکز آموزشی کانادا باعث شده تا مهاجرت به این کشور متقاضیان زیادی داشته باشد. وکلای مهاجرتی بر تمام امور مهاجرت مشرف هستند و می توانند با تخصص و تجارب خود مسیر را برای افراد هموار سازند پس داشتن یک وکیل خوب بسیاز کمک کننده است. مشاوره های لازم در خصوص وضعیت حقوقی مهاجرت و راهکارهای مناسب برای آن از وظایف اصلی وکیل است . آشنایی وکلا با شرایط کشور کانادا باعث شده تا همیشه بهترین روش را برای مهاجرت معرفی کنند.

منبع: موسسه مهاجرتی دستیکن

دکمه بازگشت به بالا