فرهنگی

جزییات حضور انتشارات جمکران در نمایشگاه قرآن – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری آنلاین، محمدعلی نباتی مدیر غرفه انتشارات کتاب جمکران در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین المللی قرآن کریم درباره فعالیت‌های این انتشارات در این نمایشگاه گفت: انتشارات کتاب جمکران در این دوره از نمایشگاه قرآن کریم با بیش از ۴۰۰ اثر مهدوی، معارفی و عمومی در رده‌های سنی کودک تا بزرگسال حضور دارد. حدود ۱۰ اثر که از تازه‌های نشر کتاب جمکران هستند در این نمایشگاه برای اولین بار عرضه شده اند. از جمله دو اثر مهم با موضوع مقاومت و مبارزه با رژیم صهیونیستی، چند اثر مهدوی و معارفی با موضوعات قرآنی و روایی، خاطرات حاج صادق آهنگران با نام «حماسه خوان خمینی».

وی افزود: نمایشگاه قرآن فضایی سالم و دلنشین دارد و حضور خانوادگی مخاطبان در ساعات بعد از افطار که امسال مصادف با ایام و تعطیلات نوروز و هوای دلنشین بهاری شده، حال و هوای جذابی به نمایشگاه داده است. ما هم سعی کردیم در غرفه‌آرایی از این فصل بهار و آغاز نوروز الهام بگیریم و با استفاده از گل و گیاهان طبیعی در تزیین غرفه کتاب جمکران حال و هوایی مناسب با این ایام ایجاد کنیم.

مدیر غرفه انتشارات کتاب جمکران در نمایشگاه قرآن گفت: استقبال مخاطبان باتوجه به تعطیلی این ایام بهتر از حد انتظار ما بوده و خب طبیعتاً در روزهای پیش رو قطعاً استقبال بیشتر خواهد شد. در غرفه کتاب جمکران آثار قرآنی و ادعیه طرفداران خاص خودش را دارد. و البته چند اثر ما که به صورت داستانی و با محورت قرآنی به نگارش درآمده‌اند در این دوره مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته اند.

نباتی در پایان گفت: کتاب «محمدجواد و شمشیر ایلیا» و جلد دوم این کتاب که اخیراً منتشرشده با نام «محمدجواد و راز مجسمه‌ها» هر دو رمان نوجوان هستند با داستانی قرآنی. همچنین تازه‌ترین رمان انتشارات کتاب جمکران که برگرفته ازداستانی قرآنی است و با نقل ماجرای اصحاب اخدود، ریشه نسل کشی و وحشی‌گری یهود را ارائه می‌دهد. کتاب «ملکه یمن» که در این نمایشگاه مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

بخش فرهنگ و هنر

با کلماتم، ابتکار هنری را به وجود می‌آورم و جذابیت زندگی را در آن تقدیم می‌کنم.
دکمه بازگشت به بالا