ورزشی

توقف قطر برابر فلسطین در نیمه اول/ عنابی ها از شکست گریختند – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا تیم‌های ملی فوتبال قطر و فلسطین شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه «البیت» قطر با قضاوت «نینگ ما» به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با تساوی یک به یک به پایان رسید.

گل‌های نیمه اول را ««عدی الدباغ» (۳۷) برای فلسطین و «حسن الهیدوس »(۴۵+۶) برای قطر به ثمر رساند.

توقف قطر برابر فلسطین در نیمه اول/ عنابی ها از شکست گریختند

قطر از شکست در نیمه اول گریخت

تیم ملی قطر با کسب ۳ پیروزی و بدون گل خورده موفق شد به عنوان تیم اول از مرحله گروهی راهی مرحله یک هشتم نهایی شود و فلسطین هم در گروهی که ایران، امارات و هنگ کنگ حضور داشتند با کسب یک پیروزی، یک تساوی و یک شکست به عنوان تیم سوم پا به دور حذفی گذاشت.

در ۱۵ دقیقه ابتدایی این دیدار این تیم قطر بود که توپ و میدان را در اختیار داشت و بازیکنان فلسطین تلاش می‌کردند در خط دفاعی از دروازه محافظت کنند.

در دقیقه ۹ تیم قطر اولین فرصت این دیدار را خلق کرد. ارسال اکرم عفیف از روی نقطه کرنر به «باسم الراوی» رسید اما ضربه سر او با اختلاف اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

با گذر از دقیقه ۱۵ تیم فلسطین کم کم پیش کشید و در دقیقه ۱۹ اولین فرصت خطرناک این تیم روی دروازه قطر رقم خورد و شوت «عمید محاجنه» با واکنش دورازه‌بان قطر به کرنر رفت.

در دقیقه ۲۶ باز هم این دروازه بان قطر بود که شوت سنگین «محمود ابو ورده» را مهار کرد تا دومین فرصت جدی تیم فلسطین در این دیدار از دست برود.

در دقیقه ۳۷ پاس اشتباه مدافع راست قطر در میانه‌های میدان موجب شد توپ به «عدی الدباغ» برسد او هم در پشت محوطه جریمه در حالی که دو مدافع قطری را مقابل خود داشت موفق با یک حرکت انفرادی و یک ضربه دقیق، توپ را دور از دستان دروازه‌بان به کنج دروازه قطر بفرستد تا فلسطین با یک گل از تیم میزبان پیش بیفتد.

در دقیقه ۴۵+۶ ارسال کرنر دقیق اکرم عفیف در روی نقطه پنالتی به حسن الهیدوس رسید تا او هم با یک ضربه دقیق دروازه فلسطین را باز کند و بازی را به تساوی بکشاند.

نیمه اول این دیدار در نهایت با نتیجه تساوی یک به یک به پایان رسید.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا