مردم و اجتماع

یک توصیه مفید برای کاهش وزن و تقویت عضلات

“وزنه برداری” نه تنها یک راه عالی برای کاهش وزن است، بلکه باعث افزایش توده بدن و جلوگیری از کاهش عضلانی و ضعف عضلانی به دلیل افزایش سن می شود.

به گزارش اخبار ایران من، با این حال، نحوه شروع یک بازی می تواند کاری دلهره آور و گاهی چالش برانگیز باشد، به خصوص اگر به طور منظم ورزش نکنیم یا اغلب از ورزش های دیگری مانند دویدن لذت ببریم.

در اینجا چند نکته برای کمک به شما برای شروع وزنه برداری برای سلامتی آورده شده است:

آماده سازی قبل از شروع

اگر به تازگی وزنه برداری را شروع کرده اید، ممکن است بهترین کار این باشد که در زمینه تجهیزات بدنسازی و نحوه استفاده صحیح از آن تمرینات اولیه را انجام دهید. به همین ترتیب، خوب است که به دنبال دوره هایی باشید که با نیازها و توانایی های ما مطابقت دارد یا زیر نظر یک معلم خصوصی یا حرفه ای کار کنید.

“دنبال کردن” یکی از مواردی است که هنگام شروع باید در نظر بگیرید. باید از خود بپرسیم که هدفمان چیست و چه مدت می خواهیم به آن برسیم و هر روز یا هفته چقدر می توانیم برای آن وقت بگذاریم. تعقیب ما را تشویق می کند و به ما اطمینان می دهد که به کجا می رویم.

زمانی که اهدافی مانند کاهش وزن یا افزایش قدرت داریم می توانیم هر روز ورزش کنیم، اما یک یا دو روز استراحت در هفته نیز مهم است.

همه چیز را آرام بگیرید و سعی کنید زیاد روی مشکل تمرکز نکنید

همیشه وسوسه انگیز است که یک بار وارد یک سوراخ شوید، اما نه خیلی بلند و بدون کلمه. این نه تنها درد عضلانی را طولانی‌تر می‌کند و ورزش را سخت‌تر می‌کند، بلکه می‌تواند منجر به آسیب نیز شود. در برخی موارد، افزایش بیش از حد وزن منجر به رابدومیولیز می شود که در معرض خطر است و در اثر آسیب عضلانی ایجاد می شود و می تواند منجر به نارسایی کلیه شود.

برای جلوگیری از آسیب دیدگی و تکمیل تمرین باید وزنه را به آرامی افزایش دهیم و حتی در صورت لزوم ابتدا از هیچ وزنه ای استفاده نکنیم. افراد مبتدی نیز باید در دو تا سه هفته اول هفته ای دو بار تمرین کنند تا بدن به تمرینات جدید عادت کند و غرق نشوند.

یک یا دو روز در هفته استراحت کنید

به گزارش روزنامه ایندیپندنت، زمانی که اهدافی مانند کاهش وزن یا فعالیت بدنی در نظر گرفته می شود، فرد می تواند به صورت روزانه به باشگاه برود، اما برای جلوگیری از آسیب دیدگی یا رشد عضلانی، باید استراحت کنیم. یا دو روز در هفته..

خستگی مفرط، ناامیدی، بی قراری یا بی خوابی همگی نشانه هایی هستند که نشان می دهد ما باید نفس بکشیم. فعالیت های سبک مانند حرکات کششی، یوگا یا پیاده روی ورزش های خوبی برای تمدد اعصاب و جوان سازی هستند. غذای کافی و مغذی نیز برای کمک به بازسازی عضلات مهم است.

وزنه‌برداری ممکن است کار سختی به نظر برسد، اما هر فردی در هر سنی می‌تواند و باید با توجه به توانایی‌هایش تغییر کند. توجه داشته باشید که برای یافتن روش آموزشی مفید و جالب، آزمون و خطا لازم است. اگر برای اولین بار است که بازی را شروع می کنیم، برای انتخاب وزن مناسب باید از مربی و کارشناس راهنمایی بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا