ورزشی

شاید آخر فصل به پرسپولیس برگردم

آفتاب‌‌نیوز :

علی علیپور بازیکن تیم ژیل ویسنته که سال قبل دقیقاً در همین مقطع دچار مصدومیت شدید شد پس از مدت‌ها که مصدوم بود و دوران نقاهت خودش را سپری کرد در یکی از بازی‌های تیمش با وجود اینکه به عنوان بازیکن ذخیره و جایگزین به میدان رفت یکی از گل‌های تیم باشگاهی‌اش را به ثمر رساند تا نشان دهد که در اوج آمادگی قرار دارد و با توپ پر به میادین بازگشته است، به همین دلیل و به بهانه سؤالات دیگری که از علی علیپور لژیونر کشورمان و مهاجم سابق پرسپولیس که سابقه آقای گلی در فوتبال ایران را دارد، دقایقی به گفتگو پرداختیم.

دقیقاً فکر کنم فصل قبل همین زمان‌ها بود که آن اتفاق تلخ برایت رخ داد، اما حالا با گلزنی برگشتی؟

بله فکر کنم سال قبل همین زمان‌ها بود که عمل کردم و زانویم را به تیغ جراحان سپردم و حالا اگر اشتباه نکنم بعد از چهارده ماه که از عمل جراحی‌ام می‌گذرد موفق به گلزنی شدم که واقعاً اتفاق خیلی خوب و شیرینی برایم بود و مرا بیش از پیش به ادامه فوتبال و روز‌های خوبی که در فوتبالم کم هم آن را تجربه نکردم امیدوار کرد.

از بازی مقابل تیم استوریل شروع کنیم که تو هم در آن دیدار گل زدی؟

بازی خیلی خوبی بود. ما در این بازی در ابتدا با یک گل از حریف‌مان عقب افتادیم و یک گل دریافت کردیم، اما بازیکنان ما که برای این بازی و نتیجه‌گیری در آن خیلی انگیزه داشتند عرصه را بر حریف خیلی تنگ کردند و ما موفق شدیم با بازی درخشان خودمان نه تنها یک گل را جبران کنیم بلکه با برد سه بر یک در این بازی برنده شویم و خودمان و هواداران‌مان را خوشحال سازیم و یک‌جور‌هایی کامبک زدیم و پرگل جبران کردیم.

از گل خودت حرف بزن؟

بله من در دقیقه ۷۵ بازی به میدان رفتم و در دقایق آخر وقت‌های تلف شده در دقایق ۹۵ و ۹۶ بود که توانستم گل سوم تیمم را بزنم و به نوعی امید‌های تیم حریف برای برگشتن را نقش بر آب سازم و به نوعی تیر خلاص را به حریف‌مان بزنم.

از صحنه‌ای که گل زدی، از اشتباه مدافع و دروازه‌بان حریف بهترین استفاده را بردی!

آن‌ها داشتند کار خودشان را می‌کردند، اما من سعی کردم به پرس خودم ادامه دهم و مدافع آخر تیم حریف را تحت فشار قرار دهم، به همین دلیل هم مدافع حریف سعی کرد به دروازه‌بان تیم‌شان پاس دهد، اما سنگربان که در محاسباتش اشتباه کرده بود موجب شد تا به دروازه‌بان تیمش بخورد و به قول خودمان با هم قاطی کنند و من هم با ربودن توپ، گل سوم تیمم را بزنم و بعد هم شادی گل داشته باشم و شادی‌ام را با همبازیانم تقسیم کنم، گلی که واقعاً به دلم چسبید، چون اولین گلم بعد از مدت‌ها انتظار بود که خیلی برای این لحظه صبر کرده بودم و زحمات و سختی‌های زیادی را برای رسیدن به این لحظه شیرین متحمل شده بودم.

در خصوص تیم سابقت که این روز‌ها با سرمربی جدیدش حال و روز خوبی ندارد چه صحبتی داری؟

پرسپولیس به روز‌های خوب خودش باز خواهد گشت و به نظرم هنوز هم می‌تواند به صدر برود و باخت قبلی‌اش را جبران کند و برای قهرمانی امیدوار باشد، چون نزدیک یک نیم فصل زمان باقی مانده است.

به نظرت سرمربی جدید پرسپولیس در کارش موفق می‌شود؟

پرسپولیس تیم بزرگی است و به مربی بزرگی نیاز دارد، اما به هر حال امیدوارم که تیم پرسپولیس موفق شود و هوادارانش باز هم روز‌های خوبی را تجربه کنند.

‌خیلی از هواداران پرسپولیس منتظرند تا تو به تیم‌شان بازگردی این امکان محقق خواهد شد؟

ممنونم که همیشه به یاد من هستند، اما همه چیز بعد از پایان فصل مشخص می‌شود و امیدوارم هم برای من و هم برای پرسپولیس بهترین اتفاقات ممکن رخ دهد.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا