اقتصادیایران کسب و کارعمومی

عیب یابی یخچال فریزر هیمالیا مدل 530

ارور یا کد خطا یخچال هیمالیا 530

خرید یخچال بوش از بانه: یخچال هیمالیا مدل 530 کمبی به سیستم تشخیص خودکار عیب که سیستم خطایابی نام دارد مجهز می باشد. به صورت پیش فرض برای هر مشکلی یک کد خطا مخصوصی وجود دارد.

بر روی درب یخچال یک پنل نماشگر LED وجود دارد که برای تنظیم دما یخچال و فریزر و تنظیم حالت سرمایش سریع و نمایش کدهای خطا کاربرد دارد.

در لیست زیر می توانید تمام کد خطا یا ارورهای یخچال هیمالیا 530 را مشاهده کنید.

خطا علت خطا توضیحات
کد F1 خرابی سنسور فریزر در این حالت 20 دقیقه در حالت استراحت و 20 دقیقه روشن می شود.
کد F2 خرابی سنسور اواپراتور فریزر باید سنسور اواپراتور فریزر بررسی و تعویض گردد.
کد F3 خرابی سنسور یخچال یخچال 20 دقیقه روشن و 20 دقیقه خاموش می شود.
کد F4 خرابی سنسور اواپراتور یخچال سنسور اواپراتور یخچال باید بررسی و تعویض گردد. این کار بهتر است توسط تکنیسین تعمیر یخچال هیمالیا انجام شود.
کد F8 خرابی فن یخچال زمانی که فن یخچال به هر دلیلی معیوب باشد ارور F8 بر روی نمایشگر نشان داده می شود.
کد F9 خرابی فن فریزر معیوب بودن فن فریزر با نمایش دادن کد خطا F9 بر روی نمایشگر LED یخچال هیمالیا 530 قابل تشخیص می باشد.

کد خطا F1 یخچال هیمالیا مربوط به وجود عیب یا ایراد در سنسور فریزر می باشد. سنسور فریزر در قسمت فریزر یخچال قرار دارد.

کد خطا F2 یخچال هیمالیا مربوط به خراب بودن سنسور اواپراتور فریزر می باشد. اواپراتور که رادیات نیز نام دارد با جریان گاز یخچال در این قطعه مهم عاملی اساسی در فرآیند سرماسازی می باشد.

تنظیمات صفحه نمایش یخچال هیمالیا | دفترچه راهنمای یخچال فریزر هیمالیا 530

کد خطا F3 یخچال هیمالیا مربوط به خرابی سنسور یخچال می باشد. سنسور یخچال برای تشخیص دمای محیطی یخچال استفاده می شود. زمانی که سنسور یخچال خراب باشد یخچال در تشخیص دمای داخلی ناتوان خواهد بود.

کد خطا F4 یخچال هیمالیا بیانگر خرابی سنسور اواپراتور یخچال می باشد. اواپراتور یخچال همانطور که گفته شد برای انجام کامل فرآیند سرماسازی مهم می باشد.

کد خطا F8 یخچال هیمالیا نشان دهنده عدم کارایی صحیح فن یخچال هیمالیا 530 می باشد. باید فن داخل یخچال بررسی و در صورت نیاز تعویض گردد.

کد خطا F9 یخچال هیمالیا بیانگر خرابی فن فریزر می باشد. فن فریزر با کار کردن سرمای داخل فریزر را به همه قسمت های فریزر انتقال می دهد.

ارور یخچال هیمالیا مدل 530 به صورت کامل در بالا شرح داده شد. امیدواریم مفید باشد. سوالات خود را در بخش نظرات اعلام بفرمایید تا پاسخ داده شود.

عیب یابی یخچال هیمالیا 530 کمبی

از جمله موارد مهمی که باید با آن آشنا بود این است که زمانی که مشکلی برای یخچال پیش می آید به صورت نسبی بتوان علت مشکل را فهمید.

عیب یابی یخچال هیمالیا 530 به این موضوع می پردازد که مطمئن هستیم برای شما مفید خواهد بود.

کمپرسور یا موتور یخچال هیمالیا کار نمی کند:

اولین حالت که باید بررسی شود برق ورودی یخچال می باشد. لازم است صحیح بودن برق ورودی یخچال اطمینان حاصل کنید.

اگر سنسور یخچال یا فریزر ایراد داشته باشد برد الکترونیکی در تشخیص دمای دقیق یخچال یا فریزر ناتوان خواهد بود و در نتیجه باعث ایجاد فرمان خاموش شدن موتور یا کمپرسور می شود.

اگر از سالم بودن موتور یخچال مطمئن هستید باید حتما برد الکترونیکی بررسی شود. در صورتی که برد الکترونیکی ایراد داشته باشد توسط شرکت تهران سرویس قابل تعمیر می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله را مطالعه بفرماید.

علت سومی که دیگر راهکاری جز تعویض خود موتور ندارد این است که موتور یا کمپرسور یخچال سوخته باشد که در این صورت باید حتما موتور تعویض گردد.

سرما یخچال هیمالیا 530 کافی نیست:

ابتدا باید از سالم بودن نوار دور درب، درب یخچال یا فریزر مطمئن شوید.

لازم است قطعات دیفراست و مخصوصا اواپراتور و سنسورها بررسی شوند.

گاز یخچال باید بررسی شود زیرا کمبود گاز یا نشتی گاز باعث یکسره کار کردن یخچال و همچنین سرمای نامناسب یخچال می شود.

اگر تنها قسمتی از فریزر یا یخچال سرما دارد و سرما به طور مساوی به تمام قسمت های یخچال یا فریزر نمی رسد باید ابتدا از چیدمان صحیح مواد غذایی در یخچال یا فریزر مطمئن شوید.

سپس لازم است فن های فریزر یا یخچال بررسی گردد. در صورت وجود ایراد در فن ها سرما به طور مساوی در یخچال یا فریزر پخش نمی شود.

یخچال هیمالیا یکسره کار می کند:

لازم است حتما تمام موارد زیر بررسی شوند:

  • موتور یخچال
  • گاز یخچال
  • تمامی قطعات دیفراست
  • سنسورهای فریزر و یخچال

زمانی که یخچال هیمالیا به صورت یکسره کار می کند و اتوماتیک نمی کند باید سریعا نسبت به حل مشکل اقدام شود. زیرا در صورتی که موتور ایراد نداشته باشد و مشکل از جای دیگری باشد به صورت مستقیم بر روی موتور تاثیر منفی می گذارد و ناقابل نزدیک 3 میلیون به شما ضرر خواهد زد.

تعمیرات یخچال هیمالیا 530

شرکت بزرگ تهران سرویس که یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تعمیرات لوازم خانگی و مخصوصا تعمیر یخچال می باشد همواره در سراسر تهران و کرج آماده ارائه خدمات می باشد.

رفع تمامی مشکلات یخچال فریزر هیمالیا در محل و بدون جابجایی یخچال صورت می گیرد. در ضمن قابل ذکر می باشد که تمامی تعمیرات شرکت تهران سرویس دارای ضمانت کتبی مدت دار می باشد.

خرابی موتور یا خرابی برد الکترونیکی یخچال فریزر هیمالیا از جمله مواردی می باشند که خیلی راحت در کمترین زمان ممکن توسط شرکت تهران سرویس در محل انجام می گیرد

منبع : hirschs.co.za

دکمه بازگشت به بالا