اقتصادی

افزودن پیوست مهارتی به فعالیت پارک‌های علم و فناوری

معاون وزیر کار با بیان اینکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی با کمک نیروهای متخصص و آموزش دیده صورت گرفت، از افزایش فناوری برای حمایت از فعالیت پارک های علم و فناوری خبر داد.

غلامحسین حسینی نیا در مراسم امضای تفاهم نامه و پارک فناوری اطلاعات و ارتباطات منطقه البرز که با هدف ایجاد آموزش های مهارتی انجام شد، گفت: وظیفه ما آماده سازی افراد برای مشاغل آینده است. بخش ما از مشارکت ICT را پارک کنید.

وی افزود: به همین منظور و به عنوان یادآوری، در پی استقرار این شتاب دهنده ها در ذخایر علم و فناوری، 31 مرکز منطقه ای با استفاده از تجهیزات و تخصص های روز در کشور ایجاد شده است. به عملکرد ذاتی. ”آنها خود را در حال توسعه مهارت های پشتیبانی می دانند.

حسینی نیا افزود: با اجرای این طرح امکان ارائه آموزش های مهارتی برای تکنسین ها، متخصصان و افراد مستعد حوزه ICT فراهم می شود تا کارهای جدید کشور در منطقه به نمایش گذاشته شود.

رئیس مؤسسه آموزش فنی و حرفه ای با بیان اینکه ورود به انقلاب چهارم صنعتی با کمک افراد ماهر و آموزش دیده صورت گرفت، گفت: در سال 1385، در سال 1385، در سال 1380، در سال 1380 به وقوع پیوست. و پارک های حرفه ای.

معاون وزیر کار درباره لزوم طراحی نوآورانه برای دستیابی به بازارهای بیشتر گفت: کشورهای با بهترین عملکرد در منطقه می توانند رقابت و فرصت های بازار را از بین ببرند به همین دلیل باید گام برداریم. باید به دقت استخراج شود تا با کمک آموزش های قوی و شایسته شاهد رشد فناوری پیشرفته در زندگی روزمره و رشد صادرات باشیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا