اقتصادی

الگوی افزایش قیمت مدیران‌خودرو چیست؟

در حالی که کمتر از یک هفته قبل ، محصولات مدیران خودرو با قیمت آوریل به فروش می رسید ، اما اخیراً این شرکت قیمت های جدیدی را برای محصولات خود تعیین کرده و افزایش 19 تا 47 میلیون تومانی را برای آنها پیشنهاد کرده است.

به گزارش اخبار ایران من ، هنوز از یک هفته گذشته است افزایش قیمت را برای محصولات مدیر گزارش دهید چندی پیش ، این شرکت بار دیگر وارد افزایش قابل توجهی در لیست قیمت محصولات خود برای ماه مه شد.

تا زمان انتشار گزارش (چهارشنبه) در خصوص افزایش قیمت مدیران شرکت خودرو و خورو ، محصولات با قیمت آوریل عرضه می شد که البته در مقایسه با قیمت اسفند 436 هزار تومان افزایش یافت و شرکت با 463 هزار دلیل این دلیل را اضافه کرد. تومانی نرخ بیمه را اعلام کرد ، اما یک روز پس از انتشار گزارش اخبار ایران من ، اعلام قیمت جدیدی برای محصولات این شرکت منتشر شد که نشان از افزایش چشمگیر قیمت دارد.

در شرایطی که بحران اقتصادی نه تنها به کشور ما بلکه به سایر نقاط جهان صدمه نمی زند ، به نظر می رسد برخی شرکت ها فقط به نفع خود فکر می کنند. حتی دادخواست و جریمه سال گذشته نیز سود و افزایش قیمت را متوقف نکرده است.

برخی از نمونه های این افزایش قیمت در گروه محصولات MVM به شرح زیر است: در لیست قیمت جدیدی که برای فروش در ماه مه منتشر شد ، قیمت محصول Excellent Sport MXM X55 بطور خودکار 433 میلیون و 600 هزار تومان تعیین می شود ، در حالی که این خودرو در ماه آوریل است. این رقم 394 میلیون و 163 هزار تومان ارزش دارد و این یعنی افزایش قیمت 39 میلیون و 473 هزار تومان در یک ماه!

پس از آن ، MVM X33 Sport به طور خودکار 33 میلیون و 937 هزار تومان قیمت ، خودکار MVM X22 در اکسل اسپرت 29 میلیون و 37 هزار تومان و MVM 315S در دندان های فوق العاده با 19 میلیون و 737 هزار تومان افزایش یافت.

در گروه محصولات چری بیشترین افزایش قیمت مربوط به خودروی تیگو 7 است که با افزایش 47 میلیون و 437 هزار تومانی در یک ماه از 473 میلیون و 463 هزار تومان اکنون به 520 میلیون و 437 هزار تومان رسیده است. پس از آن ، آرزو 6 ، 41 میلیون و 137 هزار تومان ، تیگو 5 ، 35 میلیون و 937 هزار تومان و دنده Arizo 5 28 میلیون و 670 هزار تومان افزایش قیمت را تجربه کردند.

لیست قیمت محصولات مدیر خودرو در فروردین و اردیبهشت امسال به شرح زیر است:

آوریل: مه:

اخبار ایران من از مدیرعامل شرکت خودروسازی خودرو می پرسد که این بار پس از افزایش قیمت به دلیل افزایش نرخ بیمه ، این بار دلیل افزایش قیمت تا 47 میلیون تومانی را پیدا کنید؟

در این مورد ، شرکت مودیران خودرو دلیل اصلی افزایش نرخ ارز را اعلام کرد و گفت: قیمت نهایی ارز خریداری شده 13 هزار تومان بود که هم اکنون به 14 هزار تومان رسیده است ، در حالی که نرخ نیمه ارز 11 هزار و 500 تومان و اکنون قیمت است. 14 هزار تومان است این اتفاق می افتد در حالی که بیشتر ارز مورد نیاز برای واردات توسط یک ارز آزاد تأمین می شود ، علاوه بر این ، هزینه های جاری افزایش یافته و هزینه های سربار با افزایش قیمت به شدت افزایش یافته است. با توجه به اینکه خودروها باید با نرخ ارز جدید و بخشی از آن با ارز آزاد وارد شوند بنابراین باید قیمت محصولات را افزایش دهیم تا بتوانیم به کار خود ادامه دهیم.

وی در پاسخ به سؤال اخبار ایران من مبنی بر اینکه در حال حاضر هزینه این خودروها با همان ارز قدیمی و ارز آماده شده برای فروش در ماههای اخیر محاسبه می شود ، نباید این شرکت را به قیمت ارز جدید 1000 تومانی ، 47 میلیون فروخته شود تا گرانتر شود. اعلام کرد: ما یک اتومبیل با 13 هزار تومان گرفته ایم اما مجدداً باید آن را با 14000 تومان وارد کنیم!

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا