اقتصادی

بررسی روند اجرایی طرح‌های در دست اجرای منطقه ویژه اقتصادی بوشهر

اخبار ایران من / بوشهر با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی بوشهر ، روند ایجاد عملیات در حال انجام ، آزمایشگاه ها و سایر فعالیت ها در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر مشخص شد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در زمینه نظارت بر پیشرفت آزمایشگاه Quaid 19 و پیشرفت کار در زمینه تولید مشاغل موجود در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ، گزارشی را در مورد چگونگی مناطق خاص شعبه عملیات زیتون لیان ارائه داد. لیان برای تأسیس آزمایشگاه Quaid 19 توسط آزمایشگاه تصویب شد و این کار مهم در زمینه روابط ، نیاز به همکاری و همکاری همه سازمان های کارگری دارد.

در این بازدید مقرر شد که آزمایشگاه شعبه زیتون لیان برای راه اندازی Quaid 19 در روز چهارشنبه از دانشگاه علوم پزشکی مشاوره دریافت کند و برای حمایت از کار مناسب باید اقدامات احتیاطی انجام شود.

همچنین با فرض اینکه آزمایشگاه های آزمایشگاه آزمایشگاه زیتون لیان دارای مجوزها و الزامات زیادی است ، باید از عملکرد این آزمایشگاه ها برای اهداف تجاری ، پزشکی و دریایی در منطقه استفاده شود.

حسین نامور ، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: شرکت نگین لیان پارس در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر 3 میلیون هکتار ارز خارجی در یک منطقه ویژه اقتصادی بوشهر با یک میلیون دلار در سایر فروش ها تولید می کند: فاز یک ، 3500 متر مربع ریخته گری و 1.300 متر دفتر و رستوران و حیاط خلوت برای این شرکت طراحی شده بود.

وی اضافه کرد: با شرکت نگین لیان پارس در فاز اول با سرمایه گذاری 500 میلیارد دلاری در زمینه هنر دیواری ، 50 نفر از کارکنان بطور مستقیم اشتغال دارند که می توان آن را به 65 برنامه نویسان گسترش داد.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی بوشهر گفت: در سه ماهه دوم این شرکت ، برنامه ریزی برای توسعه سیلندرهای چاپی ، منسوجات ، آویزهای دیواری و ساخت لامپ برای بازدید از شرکت ایران صنعت نوین دریک فناوران بوده و نوشت: ایران صنعت نوین شرکت فناوران دریک که دارای 40 کارگر طبیعی است ، تنها تولید کننده درب های ورودی در سطح کشور است که در تجهیزات برقی و قفل های درب الکترونیکی تخصص دارد.

نامور با بیان اینکه تولید گیربکس در مرحله اول و به اندازه کافی تولید در فاز دوم تولید شده است ، گفت: همچنین تولید ماهانه 5 هزار قطعه است و با برنامه ریزی هایی که در ماه های آینده انجام می شود ، تولید به 8000 قطعه خواهد رسید.

نیاز به مدیر عاملان برای تعامل با بازاریابان و کارآفرینان

معاون استاندار بوشهر در هماهنگی امور اقتصادی همچنین از تلاش های منطقه ویژه اقتصادی بوشهر در مبارزه با کورو ویروس و تلاش های مدیریت آزمایشگاه شعبه زیتون لیان قدردانی کرد و گفت: “مصرف کنندگان و متخصصان مشاغل در تولید مانند افراد خوبی هستند.” درمان خاصی وجود دارد.

سعید زرین فر در پایان گفت: هماهنگی و هماهنگی کلیه روسای ادارات نظارتی بهمراه بنگاه و کارشناسان صنعت در فرآیند تولید از اهمیت و اهمیت برخوردار است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا