اقتصادی

تخفیف مالیاتی به بنگاه‌ها برای اصلاح ساختار/تسهیلات برای ورود سهام شرکت‌ها به بازار سرمایه

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی پیشنهاد وزارت تعاون، بازنشستگی و تامین اجتماعی برای بهبود ثبات اقتصادی و کاهش وابستگی به یارانه های دولتی و تداوم خدمات بازنشستگان را بررسی کردند.

به گزارش اخبار ایران من، در جلسه روز چهارشنبه (31 فروردین) شورای عالی هماهنگی اقتصادی که با حضور رؤسای سه قوه و سایر اعضا برگزار شد، نظرات وزارت صنعت، معدن و تجارت برای رفع موانع تصویب شد. و ابزارهای لازم برای ارتقای بهره وری و توسعه را فراهم کند.

بر اساس این قوانین، مالیات‌های ویژه برای کمک به کسب‌وکارها در سازماندهی مجدد و تغییر کسب‌وکارشان وضع می‌شود.

اعضای شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیز تصمیم گرفتند صنایع تولیدی را به ارائه قیمت های پایین تر تشویق کنند.

دادن فرصت به شرکت ها برای ورود به بازار بزرگ نیز از جمله ویژگی های کنفرانس امروز بود.

در ادامه جلسه شورای عالی هماهنگی اقتصادی نیروهای مسلح موضوع بازنشستگی و پوشش تامین اجتماعی مطرح و وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گزارشی از وضعیت موجود و محاسبه هزینه ها و هزینه های آتی ارائه کرد. پول

در این جلسه همچنین برای ایجاد ثبات در اقتصاد و کاهش اتکا به مستمری و تامین اجتماعی در کشور با هدف تداوم اشتغال بازنشستگان برنامه ریزی شد.

در ابتدای این دیدار که به ریاست سید ابراهیم رئیسی برگزار شد، رئیس جمهور در سخنانی کوتاه در خصوص اهمیت و نقش لیالی قدر در طهارت و انسانیت بر اهمیت برخورداری از شب بخیر و شهادت امیر مومنان علی(ع) تاکید کرد. این مصیبت وارده را به عموم مسلمانان و شیعیان و به ویژه ایرانیان تسلیت گفت.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا