اقتصادی

تلاش دستگاه‌های اجرایی برای رونق بندر شادگان

اخبار ایران من/ خوزستان معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: بندر شادگان برای استان و دولت بسیار حائز اهمیت است و به دلیل اهمیت این بندر، همه دستگاه های بزرگ درگیر در منطقه باید تلاش کنند تا این بندر بیش از پیش موفق شود.

آقارضا فتوحی، امروز (دوم دی) در بازدید و بررسی مشکلات بندر شادگان گفت: موضوعی که امروز در جمع مسئولان، نمایندگان، سفرا و دستگاه های مشابه مطرح شد این بود که این بندر ساختمان خوبی است و اعتبارات دولتی دارد. . می توان پایلوتی برای بحث ارتقای تجارت صادراتی، قایق های آبی و یک قشر شناخته شده در نظر گرفت که می تواند بخشی از کالاها را وارد و صادر کند.

به گزارش اخبار ایران من، وی افزود: ما مشروعیت این همایش را داشتیم. تا بتواند ارزش تجاری را نسبت به سایر بنادر کاهش دهد. پورت هم پورت مخصوص داره و میشه. در نتیجه تصمیم گرفته شد که مشتری اصلی گمرک را مجددا بررسی کند.

معاون امور اقتصادی استانداری خوزستان گفت: با توجه به اینکه محیط بندر بسیار کارآمد و تمیز است و از جذابیت خاصی برخوردار است، می توان مذاکرات گردشگری را در این بندر آغاز کرد چرا که ساخت و ساز در بندر صورت گرفته است. بازگشت.

فتوحی گفت: تصور بر این بود که تجار و بازرگانانی که به این بندر می آیند علاوه بر سفرهایی که به اینجا خواهند داشت، سفری دیگر به آنها بدهند تا بتوانند کار خود را پیش ببرند.

وی افزود: این بندر برای استان و کشور حائز اهمیت است و به دلیل اهمیت بندر، همه مسئولان منطقه باید برای کارآمدتر شدن این بندر از همیشه تلاش کنند.

سخنگوی دولت خوزستان با بیان اینکه بندر شادگان می تواند حداقل به 1000 نفر خدمات رسانی کند، گفت: در حال حاضر تنها یک کشتی 300 تنی در این بندر تردد می کند که برای ما بسیار نگران کننده است و امیدواریم هفته های آینده.» در آینده شاهد اندازه این پورت خواهیم بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا