اقتصادی

ظرفیت‌ها و چالش‌های کارآفرینی باید شناسایی شود

مزایا و چالش های کسب و کار و ایجاد اشتغال در این کشور که یک کسب و کار مبتنی بر کسب و کار است، در هشتمین رویداد کلید موفقیت توسط جمعی از کارآفرینان و صاحبان مشاغل و متخصصان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و موانع این موضوع مستندسازی شده است.

به گزارش اخبار ایران من، هشتمین جشن رمز موفقیت شب گذشته با حضور مدیران مالی و بازرگانی و همچنین تجلیل از چهره های موفق و پیگیر عملیات و بازاریابی در سالن کنفرانس صداوسیما برگزار شد. توسط شورای تلویزیون مشکلات آن برجسته شد.

مرجان هوشیار از اعضای اتاق بازرگانی نیز در این همایش گفت: اگر کسب و کارها در فضای امن کسب و کار از سیاست یکسان پیروی کنند، نمی توانند کسب درآمد کنند، بنابراین همه باید برای رفع مشکلات کسب و کار خود تلاش کنند.

در این سمینار نیز مانند سال های گذشته راه های رسیدن به موفقیت و همچنین یافتن یک کسب و کار موفق و کسب و کار مدرن را مورد بحث و بررسی قرار دادند. چندین رئیس معروف هر کدام افکار و تجربیات خود را به اشتراک گذاشتند که توانستند به خوبی انجام دهند.

محمدرضا انصاری یکی دیگر از اعضای اتاق بازرگانی با تاکید بر اینکه تجارت پتانسیل سودآوری یعنی افزایش شانس بازگشت سرمایه و بهره وری را دارد، گفت: ایجاد اشتغال برای همه کارکنان. مناطق کشور

علی زنجانی، یکی از قهرمانان حقوق ارزهای دیجیتال نیز گفت: ارز دیجیتال یا رمزارز نوعی ارز دیجیتال منحصر به فرد است که مبتنی بر رمزنگاری است و عموماً با استفاده از عباراتی مانند آلت کوین، توکن، ارز دیجیتال، ولت و صرافی آنلاین استفاده می شود. او گفت: بانک مرکزی ارزهای دیجیتال به اندازه ارزهای دیجیتال بی فایده نیست. کنترل مالی را تضعیف نمی کند. با مفهوم ارز رایج (فیات) و ارزهای دیجیتال و طیف بین دو نقطه متفاوت است. به منابع مالی دسترسی ندارد و مانند حساب بانکی، سوئیچ و ابزار پرداخت است.

فرشته بنی عامریان، تاجر ادامه داد: من چشم به راه آینده تجارت این کشور هستم و معتقدم با این روشی که دولتمردان پیش می روند، می توان آینده بهتری را برای اقتصاد و تجارت ایران رقم زد که زمان بر است. این را هم باید بگویم که چون در تجارت صادراتی کار می کنم، می خواهم تنوع را در منطقه رشد دهم. اگرچه صادرات در سال های اخیر کند بوده است، اما می توان از قبل برنامه ریزی کرد.

گفتنی است این همایش با هدف بحث و تبادل نظر بین کارفرمایان و اقتصاددانان کشور و جوانان به منظور حمایت از انتقال تجربه و آموزش که امروز مردم ایران برگزار کردند، برگزار شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا