اقتصادی

فعال‌سازی جایگاه‌های سوخت در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام شد

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی گفت: فرآیند پالایش نفت در صنعت نفت کشور در مدت زمان بسیار کوتاهی آغاز شد.

به گزارش اخبار ایران من، کرامت ویسوکرامی صبح امروز علاوه بر بازدید جواد اوجی وزیر نفت از ستاد، مرکز داده و کنترل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی و سامانه هوشمند سوخت، تاکید کرد: تلاش کرده ایم. سوخت رسانی به خودروها در زمان بسیار کوتاه

وی افزود: قیمت های مختلفی برای سوخت و گاز و گاز و رایانه رایگان در گوشی های هوشمند وجود دارد اما با بسته شدن سامانه سامانه سهمیه بندی تعطیل شده و مجبور شدیم با قیمت دوم اجرا کنیم.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی تاکید کرد: اقداماتی را انجام داده ایم تا دهان ماشین آلات برای تامین سوخت باز شود.

ویسکرامی با اذعان به اینکه در حال حاضر بیش از 4 هزار جایگاه نفت و گاز و گاز در کشور وجود دارد، گفت: 58 هزار نازل در پمپ بنزین ها داریم که 44 هزار نازل به نفت و 14 هزار نازل به نفت و گاز متصل است. با دست، نازل های جایگاه ها را یکی یکی روشن می کردند تا بتوانند سوخت را به گونه ای تحویل دهند که قبلا انجام نشده بود، جایگاه ها با سرعت بیشتری شروع به کار کردند.

وی افزود: در 37 حوزه کاری در ساعات اولیه پالایشگاه های نفت به ویژه در نواحی صنعتی با سرعت بیشتری شروع به فعالیت کردند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در خصوص راه اندازی حدود 800 جایگاه در کشور برای عرضه نفت گرانبها گفت: برنامه های ما برای استفاده از سوخت بلافاصله به پیمانکار گزارش شد. و سخت بود .

به گزارش وزارت نفت، ویسکرامی افزود: در بحث حمل و نقل سنگین نیز سعی کردیم با در نظر گرفتن قیمت آزاد نفت و گاز (600 تومان) برای خودروهای سنگین مشکلی ایجاد نکنیم.

حتی یک لیتر از چربی انسان کم نشده است

مسعود رضایی، مدیر عامل سامانه هوشمند سوخت شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در گزارشی از راه اندازی مجدد سامانه توزیع نفت در کشور، اظهار داشت: در حال حاضر در سال 2018، شاهد آغاز عملیات اجرایی سامانه هوشمند سوخت هستیم. در بدترین شرایط.”

وی افزود: تمام اهدافی که برای بدترین حالت داشتیم باعث کاهش آلایندگی سوخت می شد و به سرعت سعی کردیم جایگاه ها را با رویکرد یک طرفه راه اندازی کنیم.

مدیرکل فنی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی افزود: به دنبال آن تیم های فنی ما در حال بررسی فعال سازوکارهای احتمالی کارکرد دستگاه بودند و سعی کردیم به تدریج فازهایی را از طریق سامانه معرفی کنیم.

رضایی افزود: مهمترین هدف ما در این زمینه ایجاد اقتصاد سوخت در کشور بود و تاکید می کنم که خوشبختانه در اثر بحران یک لیتر از جمعیت حذف نشده است.

یک پالایشگاه نفت در استان خراسان رضوی در حال بهره برداری است

علی اصغر اصغری مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی نیز در ویدئو کنفرانس و کنفرانس گفت: خوشبختانه تمامی جایگاه های نفت منطقه بازگشایی شده است.

وی افزود: 28 جایگاه نفت منطقه به جایگاه های هوشمند نفت متصل شده و تا عصر پنجشنبه این میزان به 40 جایگاه خواهد رسید.

اصغری تاکید کرد: تا فردا تمامی جایگاه های نفت استان خراسان رضوی به کارخانه نفت هوشمند متصل می شود.

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه خراسان رضوی با بیان اینکه تمام میادین نفتی منطقه خراسان رضوی ما را در رفع مشکل یاری رسانده اند و خوشبختانه آرامش در جایگاه ها برقرار است، گفت: ساعت ها مانده است. تنظیم شده است. .

در همین راستا جواد اوجی وزیر نفت از زحمات تمامی کارکنان، جایگاه داران و کارکنان محلی برای راه اندازی سوخت در منطقه تشکر و قدردانی کرد.

اتصال به پالایشگاه نفت 268 در استان اصفهان

حسین صادقیان، مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی در همایش تلویزیونی وضعیت انبارهای نفت منطقه گفت: بزرگترین نفتکش در حال بهره برداری در استان اصفهان; در حال حاضر 268 پالایشگاه نفت در منطقه در حال بهره برداری و 39 پالایشگاه نفت به ماشین آلات هوشمند نفت متصل هستند و تعداد آنها رو به افزایش است.

وی تاکید کرد که وجود سوخت در منطقه مشکلی ندارد و از صبر و شکیبایی مردمی که در معرض خطر هستند تشکر و قدردانی می کنم.

به همین منظور مدیران شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کرمانشاه، یزد و اردبیل نیز گزارش تصویری از وضعیت صنعت نفت در مناطق ارائه کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا