اقتصادی

موفقیت ۷۰ درصدی مذاکرات سرمایه‌گذاری در اینوتکس ۲۰۲۰

70٪ از جلسات (350 جلسه) بخش کافه سرمایه در نمایشگاه اینوتکس 2020 موفقیت آمیز بود.

به گزارش اخبار ایران من ، یکی از چهار مؤلفه مهم نمایشگاه بین المللی نوآوری و فناوری اینوتکس که از 22 تا 25 اوت برگزار شد ، “کافه پایتخت” بود.

این رویداد فرصتی عالی برای صاحبان صاحب نقطه شروع برای جمع آوری پول و بحث درمورد اینکه چه کسی پول را خرج خواهد کرد ، است.

این رویداد به منظور کمک به جمع آوری بودجه و ایجاد فرصت هایی برای طرح های جمع آوری کمک های مالی که نیاز به جمع آوری سرمایه دارند ، طراحی شده است ، در حالی که موسسان این فرصت را داشتند تا وجوه خود را گسترش دهند.

در این رویداد 25 نفر از مبتدیانی که به دنبال سرمایه بودند و 62 مشاور املاک و مستغلات حضور داشتند.

این رویداد به شکلی طراحی شده بود که نماینده هر شرکت یا خرده فروش در اتاق خود بصورت آنلاین ظاهر شود و بنیانگذاران برای مدت طولانی خود را معرفی کنند.

در این جلسات مخفی ، سرمایه داران مراحل مختلف استارتاپ ها را کشف می کنند و اگر به پروژه ها علاقه دارند و می خواهند درگیر شوند ، از آنها درخواست کرده اند که جلسات بیشتری برای گفتگو با مبتدیان برگزار کنند.

در روز اول کافه پایتخت 70 جلسه آنلاین محرمانه بین مبتدیان و سپرده گذاران برگزار شد و در روز دوم این رویداد جلسات برای استارتاپ ها و فروشندگان به بیش از 100 جلسه رسید. .

350 سهام در کافه اینوتکس سرمایه 2020 راه اندازی و اداره شد.

در این رویداد بنیانگذاران حوزه های مختلفی از جمله BI ، AI ، IT ، IoT ، بهداشت ، آموزش ، تولید ، صنعت ، پزشکی ، گردشگری ، کشاورزی ، هنر ، مد و لباس و غذا حضور داشتند.

رشد مذاکرات شامل مباحث مربوط به برنامه های تجاری و برنامه های مالی ، میزان جمعیت و نحوه عملکرد آنها ، نحوه اداره شرکت ، نحوه پرداخت آنها و کلیه مباحث مربوط به تشکیل توافق نامه مالی است.

طبق آمار پس انداز ، 70 درصد از این جلسات (350 جلسه) قادر به رسیدن به جلسات دیگر بودند ، جایی که بیشتر جلسات در آن برگزار می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا