اقتصادی

کاهش شدید کیفیت نهاده‌های دامی/ مجلس ورود کند

رئیس انجمن صنایع خوراک دام ، طیور و آبزیان با انتقاد از واردات دام اظهار داشت: فواید دامداری بسیار کم است و شرایط را ندارد و ما از دولت اسلامی می خواهیم که به این مشکل رسیدگی کند. همچنین.

به گزارش اخبار ایران من ، دکتر مجید موفق غدیری ، رئیس انجمن صنایع دام ، طیور و آبزیان ، با اشاره به موانع تولید و مصرف حیوانات اظهار داشت: پروتئین های مرغ در 40 تا 50 سال گذشته رخ نداده است.

وی افزود: نمونه این بحران توزیع 2400 تومانی تجهیزات بود که متأسفانه 26 هزار تومان و 30 هزار دستگاه به دست تولیدكنندگان رسید و این نشان دهنده میزان سو mala مدیریت و سو mis مدیریت در كشور است.

مسئولان انجمن صنایع دام ، طیور و آبزی پروری با تجزیه و تحلیل اوضاع هر دو منطقه داخلی و خارجی اظهار داشتند: جهاد گفت: “برخی از مشکلات مربوط به اداره وزارت جهاد و صمت و همچنین بانک مرکزی است.

موفق غدیری در مصاحبه با رادیو گفتگو ، با انتقاد از نبود سیستم توزیع مناسب دام در کشور اظهار داشت: علی رغم ایجاد بازار توسط وزارت جهاد کشاورزی ، این سیستم هنوز صلاحیت لازم را پیدا نکرده است.

وی از موجودی یک میلیون و 200 هزار تن دام ذخیره شده در بنادر خبر داد و گفت: بانک مرکزی هزینه این کار را پرداخت نکرده و متأسفانه ما با بحران روبرو هستیم.

مسئولان انجمن صنایع دام ، طیور و آبزی پروری یادآور شدند: بانک مرکزی از اول مارس تاکنون مبلغی را پرداخت نکرده است اما گفته است که این پول در دو ماه اول مارس پرداخت شده است و این خطرناک است و امنیت غذایی را به خطر می اندازد.

مقدم قدیری گفت: “تا زمانی که به مرغ و پروتئین به عنوان یک ماده سیاسی فکر کنیم که بتوانیم با آن محبوبیت بخریم ، از کشاورز به جایی نخواهیم رسید.”

وی با بیان اینکه عدم تعیین به موقع قیمت ها ، کاهش تولید را برای بسیاری از کشاورزان دشوار می کند ، افزود: متأسفانه وزارت جهاد کشاورزی هنوز ارز ارزی و واردات داخلی را ثابت نکرده و واردکنندگان در بازار قیمت ارائه نمی کنند .

رئیس انجمن صنایع دام ، طیور و آبزی پروری با انتقاد از عملکرد سه یا چهار ساله این مرکز تجاری گفت: “اوه ، و چرا این همه بودجه را صرف این سازمان می کنیم!

وی همچنین با اشاره به اینکه دولت و وزارت جهاد کشاورزی در تهیه تجهیزات صنعتی و طیور بسیار ضعیف هستند ، اظهار داشت: با این وجود دولت از اقتصاددانان به دلیل عدم تطابق انتقاد کرده است.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا