اقتصادی

۳۶ واحد تولیدی در تملک بانک‌های لرستان هستند

اخبار ایران من/ لرستان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: 36 واحد تولیدی متعلق به بانک های منطقه است.

بختیار رازانی در گفت وگو با اخبار ایران من، اظهار کرد: یکی از برنامه های حوزه خرده فروشی شهرک در منطقه احیای مناطق متوقف شده است.

وی افزود: یکی دیگر از ایده های شرکت شهرک های صنعتی لرستان افزایش ظرفیت کارگروه های زیرمجموعه خود است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: نوسازی واحدهایی که به نوعی بانکی هستند و احتمالاً کار نمی کنند جزو برنامه های شرکت شهرک های صنعتی لرستان شده است.

رازانی بیان می کند: دو سال پیش 96 واحد متعلق به بانک های استان بود. واحدهای بانکی در زمان تولید.» بازگشت.

وی افزود: بانک های منطقه اعلام می کنند که این واحدها به مالک سابق واگذار می شود و امیدواریم در سال آینده بتوانیم واحدهای متعلق به بانک را برگردانیم. “

تا امروز 36 واحد به تولید بازگردانده شده است

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان با بیان اینکه در سال 1400 در کشور برنامه بازپرداخت 2000 واحد برای تولید وجود داشت که تاکنون بیش از 1600 واحد در کشور راه اندازی و به تولید بازگشته است، گفت: تاکنون 36 واحد در کشور راه اندازی شده است. واحدها به تولید بازگردانده شده اند.

رازانی افزود: این امر با تزریق، تغییر فرآیندهای ساخت و رفع مشکلات حقوقی بین شرکا انجام شد و یک شرکت صنعتی منطقه ای به عنوان تسهیل کننده وارد عمل شد و واحدها را مجددا راه اندازی کرد.

وی گفت: در راه اندازی مجدد این واحدها بیش از 100 فرصت ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی لرستان گفت: یکی از برنامه های شرکت شهرک های صنعتی افتتاح واحدهایی بود که کمتر از 30 درصد بودند.

رازانی گفت: در حال حاضر 122 واحد در لرستان کار نمی کنند و سرپا هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا