ایران کسب و کارمردم و اجتماع

برنامه طراحی گرافیک برای اندروید

بهترین برنامه های طراحی گرافیکی برای اندروید

می توانید از این برنامه ها برای ایجاد آثار هنری یا نقاشی های منحصر به فرد استفاده کنید. نه تنها این ، بلکه این برنامه ها همچنین می توانند به شما در تسریع مهارت های طراحی خود کمک کنند. این به شما بستگی دارد که چگونه از این برنامه ها استفاده می کنید. بنابراین بیایید برخی از بهترین ایده های برنامه های طراحی گرافیکی را برای اندروید بررسی کنیم.

معرفی ابزارهای طراحی گرافیکی برتر اندروید در سال 2022

اپلیکشن هایی که معرفی می کنیم هر کدام ویژگی خاص خود را دارد. شما می توانید با بررسی ویژگی های آن ها اپلیکیشن مورد نیاز خود را نصب کنید و از آن لذت ببرید.

·         اپلیکیشن Infinite Design

 Infinite Design یک اپ گرافیکی برداری (وکتور) برای اندروید است که به شما اجازه می‌دهد که از طریق گوشی هوشمند یا تبلتتان طراحی مورد نظر خودتان را انجام دهید. متاسفانه نسخه کامل تر این برنامه هم پولی است اما اگر قصد خرید این برنامه را دارید پیش از خرید نسخه رایگان این اپ را امتحان کنید که قطعا ضرر نمی‌کنید. نسخه رایگان Infinite Design امکاناتی از قبیل بوم های نامحدود، لایه های نامحدود در اختیار شما قرار می‌دهد. همچنین می‌توانید از طریق گزینه‌هایی که برای لایه‌ها قرار داده شده، آن ها از هم جدا کنید، ترکیب کنید، آن‌ها در زوایای مختلف بچرخانید، لایه‌ها را کپی کنید و …

از طریق این برنامه عکس دلخواهتان را به بوم مورد نظر اضافه کنید و از طریق جلوه‌های ویژه، قلم‌ها ، آن را ادیت کنید و کنترل دقیقی رو آنچه که انجام می‌دهید داشته باشید. بدون خرید نسخه پولی این برنامه می‌توانید طرحتان را فقط در قالب JPEG ذخیره کنید، اما ورژن اصلی این برنامه این قابلیت را به شما می دهد که عکس خود را در قالب PNG,PSD و یا SVG ذخیره کنید.

به عبارتی دیگر توسعه دهنده‌ شان بریکفلید در سال ۲۰۱۶ برنامه گرافیکی وکتور SVG خود را infinite Design به طور کامل بازبینی کرد و با جدیدترین و بهترین بروزرسانی‌ها حال یک جایگزین واقعی برای illustrator Draw غالب Adobe است. طراحی تمام نشدنی، همانطور که از نام آن پیداست، دارای یک بوم بی پایان (پان، بزرگنمایی یا چرخش)، و همانطور لایه‌های بی پایان، ویرایش مسیر بی پایان و لغو و انجام مجدد بی پایان با یک نوار لغزنده تاریخ است.

گزینه‌ها لایه‌های بی‌شماری دارند. دارای وسایل لازم برای ترجمه، مقیاس، چرخش، تلنگر، تحریف و انحراف می‌باشد. تشخیص خودکار شکل، کانال‌هایی برای منبع یا قطع کردن هستند، اما ویژگی‌های مهم و چشمگیر آن امکان اینجاد عکس‌های سه بعدی با پنج وسیله پرسپکتیو را دارد. همینطور، میانبر‌های کیبورد جمع شده برای کاربران نرم افزار‌های اندروید در کروم بوک‌ها اضافه شده است.

·         اپلیکیشن  Sketch – Draw & Paint

خوب ، Sketch – Draw & Paint از شرکت موبایل سونی یکی دیگر از بهترین برنامه های طراحی برتر  اندروید است که در فروشگاه Google Play موجود است. این یک برنامه طراحی مناسب و معقول است که بسیاری از ویژگی های مختلف مانند انتخاب رنگ ، انواع مختلف قلم مو ، استیکرها و غیره را به کاربران ارائه می دهد بنابراین ، Sketch – Draw & Paint یکی دیگر از برنامه های عالی نقاشی برای اندروید است که می توانید در نظر بگیرید.

·         اپلیکیشن Tayasui Sketches Lite

Tayasui یک برنامه طراحی و نقاشی پیچیده در عین حال کاربر پسند با فضایی دوستانه است که ضمن داشتن لیست بلند بالایی از ابزارها و ویژگی هایی متعدد، مطمئناً هر هنرمند علاقه‌مند به طراحی گرافیک دیجیتالی را هیجان زده می‌کند. Tayasui با ارائه ابزارهایی چون قلم نمدی ،پاستیل روغنی، آبرنگ (برس های خشک و مرطوب) ، برس‌های اکریلیک و موارد دیگر شما در ایحاد یک فضای فوق العاده و مشابه آنچه در واقعیت تجربه می‌کنید، کمک می‌کند.

·         اپلیکیشن MediBang Paint

اگر به دنبال بهترین برنامه نقاشی دیجیتال سبک وزن برای تلفن هوشمند اندرویدی خود هستید ، ممکن است MediBang Paint بهترین انتخاب برای شما باشد.  با MediBang Paint ، می توانید هر چیزی را ترسیم کنید. این برنامه ابزارهای خلاقانه مختلفی را برای ویرایش گران تصویر و هنرمندان طنز ارائه می دهد. MediBang Paint دارای تعداد زیادی برس ، قلم و پیش زمینه های از قبل ساخته شده است که کار طراحی را ساده و لذت بخش تر می نماید.

این برنامه یکی از بهترین و پیشرفته ترین برنامه نقاشی و طراحی گرافیکی موجود در فروشگاه Google Play اندروید است. حتی این برنامه به اندازه کافی توانایی رقابت با فتوشاپ را دارد. MediBang Paint صدها ابزار و گزینه را فقط برای نقاشی ارائه می دهد. با این حال ، شاید در ابتدا استفاده از این برنامه کمی پیچیده بنظر برسد که با کمی تمرین می توانید مهارت های خود را افزایش بدهید.

این برنامه ادعا می کند تلفن هوشمند شما را به یک صفحه طراحی دیجیتال تبدیل می کند. تا حدی هم ، کاملاً درست است. برای انجام این کار ، برنامه بیش از ۸۰ paintbrushes ، یک ابزار انتخاب و یک ابزار پاک کن پیشرفته را ارائه می دهد. یادگیری و استفاده از این نرم افزار نسبتاً آسان است و از ویژگی های غیرضروری برخوردار نیست. اگر در مورد سازگاری برنامه صحبت کنیم ، از فایل های PNG ، JPG و PSD برای ویرایش و خروجی گرفتن پشتیبانی می کند. این برنامه تعداد خوبی از بررسی ها و رتبه بندی ها را به خود اختصاص داده است ، به همین دلیل در این لیست در لیست به آن اشاره کرده ایم.

·         اپلیکیشن RoughAnimator

برنامه  طراحی RoughAnimator به طور گسترده ای برای ایجاد انیمیشن ها ، ها و موارد دیگر استفاده می شود. اگر مایل به ایجاد انیمیشن ها و کارهای ترسیم خود هستید ، همین حالا نصب این برنامه را شروع کنید. این برنامه ای است که من شخصاً از آن استفاده می کنم ، از این برنامه می توانید برای ویرایش های سریع و کوچک استفاده کنید ، جزئیات و تصاویر با وضوح بالا می توانند از طریق این برنامه طراحی ایجاد شوند. استفاده از این برنامه بسیار آسان است و قطعاً بهترین برنامه طراحی برای اندروید است که می توانید تجربه داشتن آن را بر روی گوشی خود داشته باشید.

·         اپلیکیشن Adobe Photoshop Sketch & Photoshop Mix

Photoshop Sketch ابزارهای طراحی شامل مداد گرافیتی ، قلم جوهر ، و پاک کن و همچنین برس‌هایی از جمله اکریلیک و پاستیل را ارائه می‌دهد. در واقع می‌توان گفت که ابزارهای طراحی Photoshop به طور فشرده شده‌ای در این اپ عرضه شده است که طبیعتا به همین دلیل این برنامه شباهت‌های زیادی به فوتوشاپ داشته و آن را بسیار مفید خواهید یافت.

Photoshop Mix برنامه‌ای است که اگر چه بیشتر از طراحان به عکاسان کمک می‌کند اما می‌تواند برای شما طراحان گرافیک هم مفید باشد. اینجاست که ابزارهای دیگر Photoshop از جمله Content-Aware Fill و Camera Shake Reduction و سایر ویژگی های تقویت تصویر را پیدا خواهید کرد.

·         اپلیکیشن Adobe Illustrator Draw

Illustrator Draw یک برنامه گرافیکی وکتور است که شما می‌توانید با استفاده از ابزارهای مفیدی که در اخیتارتان قرار داده می‌شود، با هنر انگشتان دستتان یک طرح وکتور ایجاد کنید. این اپ فضایی را فراهم می کند تا از یک تجربه آسان و کارآمد لذت ببرید. ویژگی هیجان انگیز و فوق العاده این برانامه این است که برای اعمال جزییات دقیق می توانید تا 64 برابر!!! بزرگنمایی کنید بدون اینکه ذره ای از کیفیت تصویر کم شود. همچنین می توانید به لطف خط کش دیجیتالی Touch Slide خطوط و منحنیهای کاملی ایجاد کنید و تصاویر را از چندین منبع از جمله Creative Cloud برای ویرایش و رنگ آمیزی اضافه کنید.

این برنامه یکی دیگر از برنامه های عالی نقاشی برای اندروید  است که در فروشگاه Google Play موجود است. نکته جالب در مورد Adobe Illustrator Draw این است که ویژگی های ویرایش زیادی را مانند ویرایش های مبتنی بر لایه ، ویرایش روی  کاغذ و غیره را به کاربران ارائه می دهد. با این وجود Adobe Illustrator Draw برای مبتدیان مناسب نیست زیرا دارای موارد پیچیده زیادی است. با این وجود اگر یک فرد حرفه ای در دنیای ویرایش تصویر هستید ، ممکن است Adobe Illustrator Draw بهترین انتخاب برای شما باشد.

  • اپلیکیشن dotpict

خوب ، dotpict یکی از بهترین و بی نظیرترین برنامه های طراحی گرافیکی اندروید است که هم اکنون می توانید از آن استفاده کنید. بهترین نکته در مورد dotpict این است که ویرایشگر مبتنی بر پیکسل را در اختیار کاربران قرار می دهد که در آن کاربران فقط باید جعبه های پیکسل مربوط به هر ویژگی را انتخاب و پر کنند. جدا از آن ، dotpict همچنین به کاربران امکان می دهد مراحل را دوباره UNDO یا REDO نمایند.

·         Adobe illustrator draw

Adobe برنامه وکتور خود Adobe Illustrator Draw را در سال ۲۰۱۶ در اندروید راه‌ اندازی کرد، اما در حال حاضر تقریبا تنها راه معتبر برای ایجاد عکس‌ها با این نرم افزار، اجرای آن بر روی یک دستگاه تلفن همراه است (مگر اینکه از یک دستگاه ویندوزی استفاده کنید).

اگر ازillustrator Draw در دستکاپ خود استفاده کنید، هیچ یک از ویژگی‌‌های آن را با نکات قابل تظیم قلم، لایه‌ها، گزینه‌های ادغام و موارد دیگر کم نمی‎‌‌کند. البته، Adobe امیدوار است که از Illustrator Draw با اشتراک Creative Cloud استفاده کنید و اکنون واقعا متوجه می‌شوید که چگونه می‌شود بیشترین بهره را از آن ببرید، با امکان ارسال فوری کار خود به Illustrator و Photoshop CC، مجوز تصاویر Adobe Stock در برنامه و مستقیماً در Balance را منتشر کنید.

·         Sketchbook

 Autodesk بیشتر به دلیل نرم افزار‌های سه بعدی پیشرو در بین نرم افزارهای مشابه خود معروف است، اما در Sketchbook دارای یک قابلیت طراحی قدرتمند جریان اصلی است که مسلما طبیعی‌ترین تجربه طراحی را در بین همگان دارد. ویژگی‌ها شامل ۱۷۰ برس قابل تنظیم، لایه کامل PSD، پشتیبانی از ترکیب و حرکت پیش ‌بینی ‌کننده قابل تغییر است که خطوط و اشکال طراحی ‌شده با دست شما را به فرم‌های واضح و دقیق تبدیل می‌کند. وصل شدن به دستگاه‌های اندرویدی با مشخصات بالا، مخصوصا دستگاهی با قلم، Sketchbook احتمالا بهترین نرم افزار طراحی رایگان در سراسر جهان است.

اگر به دنبال یک برنامه طراحی Android هستید که براش های مختلف و ویژگی های مناسب و معقولی را در اختیار کاربران قرار می دهد ، ممکن است Sketchbook انتخاب مناسبی برای شما باشد. نکته جالب در مورد Sketchbook این است که به کاربران این امکان را می دهد تا حداکثر سه لایه ، شش حالت ترکیبی و ۲۵۰٪ زوم را در هنگام طراحی داشته باشند . این موارد برای ساختن یک طرح کامل بسیار مورد نیاز است.

·         Adobe Photoshop Mix

 نرم افزارPhotoshop Mix ، نرم افزاری که به فایل‌های بزرگ بیشتر جواب می‌دهد تا ظرافت‌ها، قابلیت این را به شما می‌دهد که عکس‌ها را برش دهید، ترکیب کنید و تغییراتی را در آثار دستگاه اندروید خود انجام دهید. PS ترکیب رشته‌های اصلی را در سهولت استفاده و با Photoshop cc همگام سازی می‌کند، یعنی وقتی شما تغییری بر روی دستگاه خود انجام دهید، فورا روی دستکاپ شما نشان داده می‌شود. به طور مفید، می‌توانید از تمام مزایای CC با Adobe Photography Plan بهره ببرید، که در یک اشتراک کامل Creative Cloud کمی صرفه‌ جویی می‌کنید.

·         Canva

درسال ۲۰۱۲، Canva به عنوان یک برنامه طراحی آنلاین وجود داشته است، اما به تازگی به اندروید انتقال یافته است، در واقع، به تازگی تنها تصویر مطبوعاتی که می‌توانیم به آن دست پیدا کنیم نسخه iPad است. طعم اندروید از نظر ویژگی‌‌ها ورابط مساوی است. Canva که بیشتر شبیه به یک مجموعه کامل طراحی گرافیکی است تا یک ویرایشگر می‌تواند برای ایجاد همه چیز از لوگو‌ها گرفته تا ماکت‌های وب با دسترسی به کتابخانه‌های بزرگی که از فونت‌ها، الگو‌ها، عکس‌ها و … به کار می‌برند، که بسیاری از آنها رایگان هستند اگرچه ممتاز نیز هستند. دارایی‌ها نیاز به خرید درون برنامه‌ای دارند.

·         Adobe Comp

ساخت موکاپ‌ها و وایرفریم‌ها هرگز آسان‌تر از Adobe Comp نبوده است. با استفاده از حرکات طبیعی طراحی با انگشت یا قلم خود، می‌توانید طرح‌ بندی‌های سخت‌تر را ترسیم کنید و Adobe Comp آن را به یک ماکت حرفه‌ای و واضح تبدیل می‌کند. برای طراحی سریع در طول یک جلسه  می‌توانید اشکال برداری، تصاویر، رنگ‌ها و سبک‌های متن را وارد کنید و سپس کامپوننت‌های خود را به Adobe Photoshop، Illustrator، InDesign یا Muse بفرستید تا روی دسکتاپ خود آن را به پایان برسانید.

·         ibis paint x

ibis Paint X یک نرم افزار طراحی است که برای هنرمندان نرم افزا بسیار برنامه برگزیده‌ای است، زیرا طیف گسترده‌ای از ابزار‌ها، از جمله انتخابی از ۲۱۰۰ متریال، بیش از ۷۰۰ فونت و ۱۴۲ قلم مو را ارائه می‌دهد. این برای تازه کار‌هایی که می‌خواهند چیزی را سریع روی دستگاه اندرویدی doodle کنند ایده آل است، اما عمق کافی و انتخاب ابزار برای جلب رضایت حرفه‌ای‌ها نیز وجود دارد.

نسخه‌های رایگان تبلغات زیادی دارد ولی یک نسخه پریمیوم وجود دارد که که هزینه زیادی ندارد نسخه رایگان تبلیغات زیادی دارد، اما یک نسخه پریمیوم وجود دارد که هزینه زیادی ندارد (حتی از طریق پرداخت یکبار اشتراک ماهانه). Prime Membership چند ابزار اضافی ارائه می‌دهد، بنابراین ارزش بررسی را دارد.

ibis Paint X یکی از بهترین و محبوب ترین برنامه های نقاشی اندرویدی است که در فروشگاه Google Play موجود است. نکته خوب این است که ibis Paint X برای نصب و استفاده کاملا رایگان است. این برنامه برای تحقق نیازهای نقاشی شما دارای بسیاری از ویژگی ها می باشد. بیش از ۱۵۰ نوع ابزار نقاشی شامل برس ، سایه ، رنگ ، شکل های طراحی و غیره وجود دارد.

به نقل از: سایت طراحی طرحیسا

دکمه بازگشت به بالا