عمومیایران کسب و کار

معرفی روش‌های آسان خرید شماره مجازی و برخی مزایای آن

فعالیت و مراوده در محیط اینترنت برای ما این مساله را روشن کرده است که بیشتر مواقع با محدودیت‌های متنوعی روبرو هستیم. به احتمال زیاد شما هم با برخی از این محدودیت‌ها و مشکلات برخورد کرده‌اید. یکی از این مسائل مربوط به ساخت و ایجاد حساب‌های کاربری در وب‌سایت‌های مختلف، اپ‌های موبایلی، شبکه‌های اجتماعی ومسنجرها(پیام رسان‌ها) است. به طور کلی و خلاصه می‌توان گفت که یکی از مهم‌ترین اقدامات و راه‌های دور زدن و حل کردن این گونه از مشکلات ناشی از تحریم‌ها و… در فضای اینترنت، خرید شماره مجازی است. در ادامه‌ی این پست تلاش بر این است که  به طور جامع درباره‌ی  این مشکلات و روش  برطرف کردن آن‌ها صحبت کنیم.

شماره مجازی چیست و چگونه عمل می‌کند؟

قبل از طرح مشکل و روش‌های حل آن‌ها باید بدانیم که شماره مجاری چیست و چه عملکردی دارد. به طور کلی می‌توان گفت که شماره مجازی شماره‌ایست که تمامی امکانات و ویژگی‌های یک سیم کارت معمولی را در فضای اینترنت، از جمله دریافت اس ام اس(پیامک) انجام می‌دهد. این نوع امکانات بسته به نوع ارائه دهنده‌ی شماره مجازی متغیر و متفاوتند. همانطور که از نام این شماره‌ها مشخص است این شماره‌ها بر بستر سیستم gsm (یا سامانه‌ی جهانی ارتباطات سیار) نیستند، از دکل‌های مخابراتی استفاده نمی‌کنند و همه‌ی فرایندهای ارسال و دریافت اطلاعات آن‌ها بر بستر اینترنت صورت می‌گیرد.

همچنین همانطور که از اسم آن مشخص است این شماره‌ها احتیاجی به سیم کارت فیزیکی ندارند. همانطور که گفته شد نوع سرویسی که برای این شماره‌ها طراحی شده است(دریافت و ارسال تماس، دریافت و ارسال اس ام اس و..)  بسته به نوع اپراتور آن‌ه، فرق می‌کند. این روزها استفاده از شماره مجازی طرفدار فراوانی پیدا کرده است. در ادامه‌ی این مطلب با بعضی از ویژگی‌های این شماره‎‌ها آشنا خواهید شد.

خرید شماره مجازی برای احراز هویت

حتما با مشکل احراز هویت شماره تماس برای برخی وب سایت ها موجه شده‌اید. این اولین محدودیتی است که پس از ثبت نام اولیه در بیشتر وب سایت‌‌ها با آن مواجه می‌شوید. پروسه‌ی کامل کردن مراحل ثبت نام، حساب کاربری و احراز هویت برای اکانت شما شامل مراحل متعددی است. بسیاری از وب‌سایت‌ها برای تکمیل این فرایند، فقط به ارسال یک ایمیل اکتفا می‌کنند. اما وقتی که بحث از احراز هویت دقیق و همینطور افزایش امنیت اکانت کاربری ساخته شده باشد، احراز از طریق ایمیل به تنهایی کفایت نمی‌کند! تمامی این سرویس‌ها  مانند ساخت اپل آیدی، ساخت حساب پی پال، ساخت جی‌میل، ساخت اکانت در شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام، ساخت اکانت تلگرام و واتساپ و اپ‌های موبایلی و سایت‌های دیگر، بدون داشتن شماره‌ی موبایل یکتا برای ارسال کد یک بار مصرف و در نتیجتا احراز هویت دارنده‌ی حساب ممکن نیست.

از دیگر ابعاد استفاده از شماره‌ی موبایل، تشخیص کشور محل سکونت شماست. در واقع پیش شماره‌ای که قبل از شماره‌ی اصلی قرار می‌گیرد نشان دهنده‌ی کشور شما می‌باشد. به عنوان نمونه پیش شماره‌ی کشور ایران +98 است. بسیاری از ارائه دهنده‌ی خدمات، مانند اپل و پی پال، از فرستادن پیام کوتاه بواسطه‌ی تحریم‌های آمریکا، به پیش شماره‌های کشور ایران خودداری می‌کنند. به همین علت، با خرید شماره مجازی با پیش شماره‌ی کشورهای مختلفی مانند امریکا، چین، روسیه و… به همراه استفاده از اطلاعات هویتی فیک در کنار شماره مجازی(با جست و جو در گوگل می‌توانید به راحتی سایت‌های ساخت شناسه‌ی فیک شامل اسم و آدر محل زندگی را پیدا کنید)، می‌توانید به راحتی از حلقه‌ب تحریم‌ها خراج شده و حساب کاربری خود را بسازید.

خرید شماره مجازی، مسنجرها و شبکه‌های اجتماعی

یکی از مهم‌ترین و پرطرفدارترین کاربردهای شماره مجازی، ساخت تعداد نامتنهای شماره و در نتیجه ساخت تعداد زیادی اکانت کاربری در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌هاست. ممکن است شما به دلایل مختلفی از جمله محدودیت در تعداد سیم کارت‌های شخصی و نیاز به داشتن حساب‌های کاربری متعدد، استفاده از شماره‌ی شخصی دشوار و یا نا ممکن باشد. به عنوان مثال شما نیازمند به اکانت تلگرام برای پشتیبانی وب سایت و کسب‌وکار خود هستند.

همینطور برای حفظ حریم شخصی و مدیریت بهتر پیام‌های دریافتی از سمت مشتریان، نمی‌خواهید شماره‌ی سیمکارت شخصی خود را برای این حل این مساله استفاده کنید. همچنین خرید یک سیم کارت جدید برای شما به صرفه و یا مقدور نیست. در نتیجه خرید شماره مجازی  ارزان می‌تواند برای شما کمک کننده باشد. این مساله برای دیگر شبکه‌‌های اجتماعی نیز صادق است. تصور کنید لازم است چند صفحه‌ی اینستاگرام برای خود داشته باشید، یا چند اکانت واتساپ برای مدیریت کارهای خود نیاز داشته باشید. تمامی این موضوعات با خرید شماره مجازی قابل حل هستند.

شماره مجازی، بدون محدودیت

از دیگر مزایای مهم‌ خرید شماره مجازی که موجب شده این روزها از طرفدارهای بسیاری برخوردار شود، این است که با توجه به هزینه‌ی بسیار مناسب و ارزان آن، به تعداد نامحدود می‌توانید خریداری کنید. در نظر داشته باشید که شماره مجازی باعث می‌شود محدودیت‌های فیزیکی را پشت سر بگذارید. به عنوان مثال از آنجایی که واتساپ برای شما حریم شخصی قائل نیست و اگر به فردی ناشناس پیام دهید، شماره‌ی شما را به شخص دریافت کننده‌ی پیام نمایش می‌دهد. با استفاده از شماره مجازی می‌توانید با پیش شماره‌ی هر کشوری که بخواهید، به عنوان مثال آمریکا یا آلمان، اکانت بسازید. در نتیجه شخص دریافت کننده‌ی پیام متوجه کشور محل زندگی شما نخواهد شد. این مساله علاوه بر اینکه باعث می‌شود حریم شخصی شما حفظ شود، تداعی کننده‌ی وجهه‌ی بین‌المللی برای کسب و کار شما خواهد بود.

مزایای خرید شماره مجازی از نامبر ایزی

به طور کلی پنج  ویژگی مهم را برای شماره مجازی نامبر ایزی می‌توان در نظر گرفت:

  • ارزان بودن شماره‌ها. همانطور که بالاتر مطرح شدريا، شماره‌های ارائه شده قیمت بسیار پایینی دارند، از این رو می‌توان به تعداد بسیاز زیادی خریداری کرد.
  • تنوع کشور. از دیگر ویژگی‌های وب‌سایت نامبر ایزی، تعدد پیش شماره است، بطوری که تقریبا می‌تواند گفت می‌توانید حداقل با پیش شماره‌ی صد کشور نسبت به خرید شماره مجازی اقدام کنید، پر طرفدارین آن‌ها عبارتند از شماره مجازی امریکا، شماره مجازی انگلیس، شماره مجازی روسیه، شماره مجازی آلمان و چین.
  • تنوع سرویس‌ها. هنگام خرید می‌توانید به تفکیک وب‌سایت و سرویس مورد نظر خود، نسبت به انتخاب شماره اقدام کنید. پرطرفدارترین آن‌ها عبارتند از شماره مجازی تلگرام، شماره مجازی واتساپ، گوگل و اپل آیدی.
  • تنوع اپراتور. برای هر کشور حداقل دو اپراتور برای انتخاب شماره وجود دارد.
  • با این که شماره‌ها یک بار مصرف هستند، اما پس از استفاده‌ی شما در اختیار شخص دیگری قرار نمی‌گیرند. خیالتان راحت باشد، هیچ وقت در تلگرام پامی مبنی بر لاگین شدن شخص دیگری دریافت نخواهید کرد. با این حال همیشه ورود دو مرحله‌ای را فعال کنید.

آموزش خرید شماره مجازی از نامبرایزی

خرید شماره مجازی از نامبر ایزی بسیار ساده و آسان است. بدین صورت که پس از ثبت نام و ساخت حساب کاربری، ابتدا باید سرویس مورد نظر خود(مانند تلگرام، یا واتساپ) را انتخاب کنید. پس از آن با لیست کشورها، قیمت آنها و میزان موجودی شماره‌های آن‌ها مواجه می‌شوید. پس از انتخاب کشور نیز باید اپراتور انتخاب کنید. توجه داشته باشید که برای خرید می‌بایست به میزان مورد نیاز خود، حسابتان را شارژ کنید. پس از پرداخت و دریافت شماره مجازی، آن را در اپلیکیشن مورد نظر( به عنوان مثال تلگرام) وارد کنید و منتظر دریافت کد باشید. ویژگی خوب اینکه اگر شماره‌ی دریافتی در سرویس مورد منظر مسدود باشد، می توانید شماره را بن شده اعلام کنید و مقدار هزینه‌ی پرداختی را در حساب خود بازگردانید.

دکمه بازگشت به بالا