ایران کسب و کارفرهنگی

خلاصه کتاب دختر پشت پنجره pdf

معرفی کتاب دختر پشت پنجره اثر گلسرن بودایجی اوغلو

کتاب دختر پشت پنجره نوشتهٔ گلسرن بودایجی اوغلو نویسندهٔ ترک زبان با ترجمهٔ نسرین سیدزوار در نشر ایهام به چاپ رسیده است. سریالی نیز با همین نام بر اساس این رمان در ترکیه در حال پخش می‌باشد. دختر پشت پنجره بر اساس یک داستان واقعی نگاشته شده است. گلسرن بودایجی اوغلو همچنین نویسندهٔ سریال عروس استانبول است.

گلسرن بودایچی اوغلو ، روانپزشک ، کتاب هایی می نویسد که شامل زندگی هایی است که از بیمارانش تجربه کرده است. یکی از آنها ، دختری پشت پنجره، رمانی است که با داستان خود شما را به فکر عمیق می کشاند. نویسنده ی چیره دست ، در این کتاب با زبان کاملی می گوید هر رویدادی که در کودکی تجربه کرده ایم در آینده ما ردی از خود به جای می گذارد و دانش و تجربه عظیم خود را با ما در میان می گذارد. اگر فکر می کنید که قدرت عشق همیشه می تواند درهای دیگری در زندگی باز کند و می خواهید سرنوشت خود را دوباره بنویسید، این کتابی است که حتما باید دانلود کتاب pdf را انجام داده و آنرا بخوانید.

آیا زندگی تجملی تاثیری در سرنوشت دارد؟

قهرمان اصلی رمان ، نالان ، شخصیتی است که در کودکی و جوانی از بدبختی رنج نبرده و سپس به عنوان عروس به یک خانواده ثروتمند می رود. با این حال ، چهره ی او هرگز در این همه فراوانی و نعمت لبخند نمی زند. زیرا او مورد علاقه ی خانواده اش نبود. او به همین شکل مورد بی مهری شوهرش نیز قرار می گیرد. تا آنکه کسی وارد زندگی اش می شود که زندگی اش را برای همیشه تغییر می دهد.

آیا نالان خوشحال خواهد شد؟ علاوه بر این ، آیا او قدرت دارد که سرنوشت خودش را تغییر دهد؟ در اینجا ، نالان در کلینیکی که به دلیل افسردگی خود به آنجا مراجعه کرده است ، پاسخ تمام این سوالات را از پزشک خود خواهد گرفت و بنابراین اسرار جزئیات ناشناخته درباره گذشته ی او نیز فاش خواهد شد.

بانک کتاب pdf | دانلود رایگان کتابهای نایاب pdf

درباره کتاب دختر پشت پنجره

قهرمان اصلی رمان ، نالان ، شخصیتی است که در کودکی و جوانی‌اش در رفاه گذشته و سپس به عنوان عروس به یک خانواده ثروتمند می رود. با این حال ، چهرهٔ او هرگز در این همه فراوانی و نعمت لبخند نمی زند. زیرا او مورد علاقه ی خانواده اش نبود. او به همین شکل مورد بی مهری شوهرش نیز قرار می گیرد. تا آنکه کسی وارد زندگی‌اش می‌شود که زندگی اش را برای همیشه تغییر می دهد.

آیا نالان خوشحال خواهد شد؟ علاوه بر این ، آیا او قدرت دارد که سرنوشت خودش را تغییر دهد؟ در اینجا ، نالان در کلینیکی که به دلیل افسردگی خود به آنجا مراجعه کرده است ، پاسخ تمام این سوالات را از پزشک خود خواهد گرفت و بنابراین اسرار جزئیات ناشناخته درباره گذشته ی او نیز فاش خواهد شد.

قسمت هایی از کتاب دختر پشت پنجره

مادربزرگم بعد از اتمام دوره ی دبستان مادرم، او را برای ادامه تحصیل به یک مدرسه معروف برده و پدربزرگم آخر هفته به دیدارشان می رفته. در همان زمان ها برادر کوچک مادربزرگم برای ادامه تحصیل به خانه ی آنها آمده. یک جوان با ادب، محترم و خجالتی. خانه ای که در آن زندگی می کردند پنج خوابه بوده و یکی از اتاق ها را به او اختصاص می دهند. همیشه سر به زیر بوده. به شوهرخواهرش یعنی پدربزرگم خیلی احترام قائل بوده. بعد از غذا به اتاقش می رفته و مشغول درس خواندن می شود. سال دوم رشته ی حقوق بوده و مادرم هم سال سوم مدرسه متوسطه بوده.

فکر می کنم چون سن کمی داشته متوجه اتفاقی که برایش افتاده نشده!!!! اما مادربزرگم ماجرا را فهمیده!! برای خلاص شدن از من دنبال دکترهای زیادی رفته اند ولی پزشکان جواب منفی داده و گفته بودند که خیلی دیر شده و جان دخترتان به خطر می افتد. در نهایت هم نتوانسته اند از من خلاص شوند. – (نتوانسته اند از او خلاص شوند. چقدر این جملات را سرد ادا می کند.) می فهمم. اما آیا حس این ها را می تواند درک کند؟ زنی مثل نالان چطور می تواند این را تحمل کند.

معرفی کوتاه گلسرن بودایجی اوغلو:

گلسرن بودایجی اوغلو در سال ۱۹۴۷ در آنکارا به دنیا آمد. وی در سال ۲۰۰۵ بزرگترین، اولین و تنها مرکز روان‌پزشکی ترکیه را در آنکارا به نام “MEDALLION” تأسیس کرد. وی در سال ۲۰۱۱ اولین کتاب خود به نام “برگرد به زندگی” را به چاپ رساند که داستان این کتاب موضوع سریال معروف “عروس استانبول” شد. کتاب “دختر پشت پنجره” چهارمین کتاب خانم بودایجی اوغلو است. دیگر آثار او عبارتند از: سه رنگ گناه، داخل مادالیون، برگرد به زندگی داستان “دختر پشت پنجره” داستان بسیاری از زنانی است که نه خود را به طور کامل شناخته‌اند و نه به درک درستی از عشق نائل شده‌اند و در نهایت گرفتار مردانی شده‌اند که آنهـا نیز دوران کودکی خود را بدون درک خوشبختی گذرانده‌اند.

جریان داستان دختر پشت پنجره ضمن جذب خواننده به پیگیری ادامه‌ی ماجرا، وی را ترغیب می‌‎کند که به کنکاش شخصیت خود پرداخته و ضعف‌ها و توانمندی‌های به یادگار مانده از دوران کودکی خود را کشف کند. خواننده‌ی این کتاب بعد از پایان مطالعه‌ی کتاب، به روشنگری خاصی نسبت به شخصیت درونی خود و اطرافیان می‌رسد و اطلاعات مفیدی را در مورد شناخت درونیات خود درمی‌یابد. گفتنی‌ست که سریالی با همین نام و بر اساس این رمان در ترکیه تولید شده و در حال پخش است.. این کتاب شامل ۱۳ فصل است که در 346 صفحه توسط انتشارات ایهام به چاپ رسیده است. لینک دانلود کتاب شعر این نویسنده نیز در سایت دهکده لینکز موجود است.

کتاب دختر پشت پنجره را به چه کسانی پیشنهاد می‌کنیم

این کتاب برای علاقه‌مندان به رمان‌ها و سریال‌های عاشقانه و خانوادگی، انتخاب مناسبی است.

بخشی دیگر از کتاب دختر پشت پنجره

وارد کلینیک که می‌شوم صدای آرام موزیکی ‌به گوشم می‌خورد. موزیکی قدیمی ‌که هنوزم که هنوز است مردم آن را دوست دارند؛ «تو همه چیز را برایم معنا می‌کنی….» غمی‌ همراه با هیجان وجودم را در برگرفته است. حسی مثل روزهای قدیم دارم. جوان و پر از انرژی. در آینه‌ی آسانسور نگاهی به خودم می‌اندازم. با وجود این‌ که جوان نیستم اما هنوز انرژی زیادی دارم. این کلینیک و این بیماران عامل اصلی انرژی منند. اگرچه قصه‌های غمگینی تعریف می‌کنند ولی برق چشم‌هایشان موقع ترک اتاق و خداحافظی، هیچ خستگی‌ای در تنم باقی نمی‌گذارد. به منشی‌های پشت میز که به محض دیدن من با لبخند کمی ‌از جای خود نیم‌خیز می‌شوند تبسم کرده و وارد اتاقم می‌شوم.

باید ببینیم امروز چه کسانی به اتاقم رفت و آمد خواهند کرد و من امروز شاهد بازی سرنوشت و شریک غم چه کسانی خواهم شد؟! پشت میز می‌نشینم؛ به محض این‌که می‌خواهم دستم را برای برداشتن یک پرونده، به کمد سمت چپ دراز کنم، تونا مثل طوفان وارد می‌شود. خوانندگان من می‌دانند که تونا منشی مخصوص و دست راست و همه چیز من در محل کار است. یک لیوان آب یخ در دست دارد.

 چطور ممکن است که یک نفر با این وزن، چنین قبراق باشد؟ من هیچ وقت این‌طور فرز و چابک نبودم. دانشگاه که بودم استاد کلاس آناتومی، ما را مجبور می‌کرد تا روی یک میز پوشیده شده با پوست چرمی ‌پشتک بزنیم و چقدر این کار برای من سخت بود. حالا اگر به تونا با این شرایط وزنی و سنی بگویم که همین الان پشتک بزن بلافاصله می‌زند.

منبع: http://www.pdfdrive.com

دکمه بازگشت به بالا