ایران کسب و کارعمومی

سرم سیر سیاه برای زگیل تناسلی

از درمان خانگی زگیل تناسلی زنان چه می دانید؟ آیا درمان صد در صد زگیل امکان پذیر است؟ با ما در این مقاله همراه باشید. باید گفت که درمان زگیل تناسلی با سیر، یک درمان طبیعی است که دارای خواص ضد ویروسی است و ممکن است از مسری بودن آن بکاهد. برای کسانی که به دنبال درمان های طبیعی زگیل تناسلی هستند، استفاده از سیر توصیه میشود. این را در نظر داشته باشید که زگیل تناسلی ممکن است دارای عواقب تهدید کننده باشد، بنابراین قبل از شروع هر درمان جدید با پزشک مشورت کنید.

در متن درمان خانگی زگیل تناسلی مردان و نکات مهم درباره استفاده از سیر که ماده ای طبیعی برای درمان است، آورده شده است. ویروس پاپیلومای انسانی یا HPV، پاتوژن اصلی زگیل های رایج در دست، پا و ارگانهای تناسلی زنان و مردان است. HPV می تواند از طریق تماس جنسی منتقل شود و برخی از انواع آن در زنان با سرطان گردن رحم مرتبط است. هیچ درمان قطعی شناخته شده ای برای HPV وجود ندارد.

عفونتهای HPV

این ویروس یکی از 50 نوع ویروسی است که منجر به ایجاد زگیل در پوست انسان می شود، اما طبق راهنمای حرفه ای بیماری ها شایع ترین و خطرناک ترین است. بر طبق موسسه ملی سرطان عفونت دستگاه تناسلی HPV شایع ترین بیماری جنسی منتقل شده است که به عنوان علت مهم سرطان دهانه رحم هم شناخته شده و هر ساله جان بیش از 4،000 زن آمریکایی را می گیرد. زگیل دست، پاها و اندام های تناسلی علاوه بر داشتن ظاهر نامناسب موجب خارش و سوزش می شود. داروهای ضد ویروسی، واکسیناسیون و جراحی گزینه های درمان رایج عفونت های HPV هستند، گرچه برخی افراد داروهای طبیعی مانند سیر را ترجیح می دهند.

سیر با خخواص ضد باکتری بر کسی پوشیده نبود و میتوان انتشار آن را کنترل کرد. مصرف به صورت استعمال یا کپسول است.

فروشگاه کالایاب امکان خرید به 2 روش آنلاین و پرداخت درب منزل را برای شما فراهم کرده

آنلاین خرید کنید و بیشتر تخفیف بگیرید

  • پرداخت آنلاین با قیمت 235.850 تومان
  • پرداخت درب منزل با قیمت 265.000 تومان

برای خرید روی دکمه خرید مستقیم کلیک کنید

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی

خواص سیر سیاه دکتر بیز برای زگیل تناسلی تنها یکی از فواید بیشمار این گیاه ارزشمند و مغذی برای درمان طبیعی این مشکل انسان به حساب می آید. بعبارت دیگر، سیر سیاه به دلیل خواص ضد ویروسی خود می تواند تاثیر بسزایی بر روی کاهش سرایت این ویروس به سایر بخش ها و درمان آن داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص فواید و خاصیت سیر سیاه برای زگیل تناسلی و … برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید .

آشنایی با سیر سیاه

گیاه یا ماده خوراکی سیر از خواص بیشماری برای سلامتی بدن انسان برخوردار بوده و این گیاه را میتوان به دو صورت سیر سفید یا خام و یا سیر سیاه از بازار تهیه کرد. در حقیقت اگر سیر سفید معمولی را تحت شرایطی خاصی که میزان دما و رطوبت کاملا کنترل شده،قرار دهیم بعد از حدود 60 الی 90 روز در اثر فرایند تخمیر بافت این گیاه به حالت ژله ای و نرم تبدیل گشته و همچنین ظاهری آن به رنگی تیره و سیاه درمی آید. سیر سیاه از طعمی شیرین و مزه ای شبیه به میوه بهشتی انجیر برخوردار بوده و سرشار از مواد و ویتامین های ارزشمندی برای سلامتی انسان می باشد. بد نیست که بدانید بوی این سیر بخاطر فرایند تخمیر از بین رفته و بخاطر خواص بیشمار خود نظیر ضد باکتری و ضد قارچی با انواع بیماری ها و ویروسهای موجود در بدن انسان مبارزه میکند.

همانطور که اشاره شد؛ خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی و درمان بسیاری از مشکلات انسان بر کسی پوشیده نیست و از گذشته ها دور تا به امروز، انسان ها از این گیاه پر فایده برای درمان بسیاری از مشکلات خود کمک میگیرند. به طور مثال مبارزه با عفونت های ویروسی از جمله خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی به شمار آمده و میتوان به شیوه های مختلف از این گیاه برای درمان این نوع مشکل خود استفاده کرد. زگیل از جمله بیماریهای عفونی – ویروسی به شدت مسری است که هیچگونه دردی نداشته و در صورت بی توجهی فرد نسبت به درمان آن ممکن است که از ناحیه تناسلی به سایر قسمت های بدن نیز سرایت کند.از همین رو میتوان گفت که درمان طبیعی این مشکل با سیر سیاه که فاقد هر گونه عوارضی میباشد به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی آن مناسب ترین راهکار ممکن به شمار می آید.

پکیج درمان زگیل تناسلی | خشک شدن زگیل تناسلی

 طریقه استفاده سیر سیاه برای زگیل تناسلی

افراد به منظور بهره مندی از خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس عفونی به سایر قسمت بدن می توانند حبه های آن را به صورت خرده شده را به مدت 20 دقیقه بر روی ناحیه ای که دچار آسیب شده قرار دهند و سپس این ناحیه را به خوبی بشورند. با تکرار این عمل تا یک هفته به صورت دوبار در روز میتوانید به خوبی شاهد تاثیر ضد قارچ و ویروس سیر سیاه باشید؛ به طوری که زگیل های ناحیه تناسلی در اثر خاصیت سوزانده سیر تبدیل به تاول شده و سپس بهبود پیدا می کنند. مصرف فراورده های مختلف این گیاه نظیر کپسول یا قرص آن و همچنین پودر سیر سیاه و … می تواند در درمان زگیل تناسلی موثر واقع شود.

نکاتی مهم در درمان زگیل تناسلی 

اگرچه خواص  بسیار موثر و کاربردی است اما بهتر است که بدانید زگیل ضایعه ای از جنس بلغم غلیظ خشک شده یا سودای مخلوط با بلغم بوده و از همین رو باید برای درمان سریعتر خود، آن را با کمک روغن های مختلف گیاهی همیشه مرطوب نگاه داشت. مصرف برخی از جوشانده های گیاهی به همراه استفاده از سیر سیاه نیز میتوان جلوی انتشار و شیوع بیشتری این بیماری ویروسی را به دیگر نقاط بدن بگیرد. در صورت بی توجهی و عدم درمان به موقع این مشکل خود میتوانید برای شریک زندگیتان نیز به دلیل برقراری رابطه و مسری بودن این ویروس مشکلات فراوانی ایجاد نمایید.

مواد تشکیل دهنده دمنوش مصفی خون که با نام دمنوش تخصصی کبد چرب نیز شناخته می‎شود از گیاهانی چون کاسنی، گزنه، قاصدک، علف لیمو، به لیمو، چای سبز می باشد. دمنوش لاغری دکتر بیز کاملا طبیعی کاهش وزن همراه با برنامه غذایی رایگان – بامجوز رسمی سازمان غذا و دارو می باشد

سیر سیاه دکتر بیز دارای خواص درمانی بسیاری می باشد . که فواید آن از سیر معمولی هم بیشتر است ولی اندازه آن شهرت ندارد.

منبع: دكتر بيز سير سياه

دکمه بازگشت به بالا