علمی

تاثیر سلامت پوست سر بر کیفیت مو

ریزش مو یکی از مهمترین مشکلاتی است که زنان و مردان در طول زندگی با آن روبرو هستند. یکی از ساده ترین راه های محافظت از مو ، محافظت از پوست است که باعث تقویت مو می شود. فولیکول های مو رشد دارند که می توانند توسط هورمون ها ، داروها ، رژیم غذایی ، بیماری ها و موارد دیگر تغییر کنند.

مطالعات نشان می دهد که سلامت مو ، پوست و میکروارگانیسم ها به تغذیه خوب و مراقبت از مو بستگی دارد که به رشد مو ، رشد مو ، بقا و رشد سالم کمک می کند. عملکرد پوست سر و فولیکول های مو را اصلاح می کند تا از رشد مو پشتیبانی کند.

اثرات نجومی پوست

پوست خوب و طبیعی با PH ثابت و ضخامت طبیعی اپیدرم و درم به رشد مو کمک می کند یا ریزش مو را کاهش می دهد. بنابراین ، داشتن موهای خوب و بدون مشکل مانند ریزش مو ، بهترین راه تقویت بستر است تا فولیکول های مو بتوانند سالم بمانند و از موارد ناخوشایند مانند آلودگی ، استرس ، بیماری و بسیاری از موارد ناسالم جلوگیری کنند. . این جز component ، یک سر چند جزئی ، که یک بازوی سالم و عضلانی است ، به یک جز small کوچک تبدیل می شود که از فولیکول های مو و اندازه شافت ها مراقبت می کند.

علاوه بر رژیم غذایی مناسب و سلامتی که بر روی پوست و مو تأثیر می گذارد ، استفاده از این محصولات عملکرد مو و پوست سالم را کامل می کند.

شامپو را پاک کنید با استفاده از فناوری بیوبستر ، مراقبت از پوست و ترمیم و تقویت سلولهای پوست سر شروع به زیبایی و زیبایی مو می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا