اقتصادی

راه‌های صادرات پوشاک‌ تولید مازندران به کشورهای منطقه هموار شود

اخبار ایران من/مازندران استاندار مازندران با بیان اینکه با همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل مازندران راه های صادرات پوشاک منطقه به کشورهای داخلی باید توسعه یابد، گفت: اداره کل جهاد فنی، حرفه ای و دانشگاهی مازندران در پوشاک تولیدی بدون استفاده از مدل های خارجی اقدامات مناسب را انجام خواهد داد.

به گزارش اخبار ایران من، سیدمحمود حسینی پور امشب در بازدید از نمایشگاه هنر بانوان مازندران که در نیاوران مرکز نمایشگاه ساری برپا شد، با بیان اینکه دولت از 13 نمایش مفیدی که در راستای ارتقای سطح زنان و ارتقای جایگاه زنان برگزار می شود، حمایت می کند، گفت: لباس با کیفیت و شعائر اسلامی از این نمونه است.

وی همچنین با بیان اینکه با همکاری اتاق بازرگانی و اداره کل مازندران باید وسایل ارسال پوشاک از منطقه به کشورهای داخلی آماده شود، گفت: اداره کل فنی، حرفه ای و دانشگاهی. جهاد مازندران بدون استفاده از مدل های خارجی گام های مناسبی در تولید پوشاک برداشته است.

نماینده دولت در مازندران گفت: اداره کل امور زنان و خانواده دولت با همکاری معاونت هماهنگی امور اقتصادی، اداره کل گردشگری و میراث فرهنگی، صنایع دستی و استانداران آغاز به کار کردند. این نمایشگاه آفرینش زنان و تداوم آن است. چنین تظاهراتی باید در سراسر منطقه برگزار شود.

این مقام مسئول اضافه کرد: در سال های آینده باید چنین نمایشگاه هایی با کیفیت بالا در مازندران برگزار شود تا ایده های جدید توسط طراحان در حوزه پوشاک شناخته و معرفی شود.

حسینی پور با توجه به ارزیابی خود از نمایشگاه پوشاک فن بازار مازندران گفت: نقطه قوت یافت شده در این نمایشگاه نشان می دهد که مازندران توانایی صادرات پوشاک به کشورهای منطقه را دارد.

وی با بیان اینکه ادغام فرهنگ مازندران و سایر مناطق یکی از اهداف ما در این تظاهرات به ویژه در مورد بانوان بود، گفت: می خواهیم به زودی نمایشگاه جامع لباس و سایر موارد را در مازندران برگزار کنیم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا