اخبار استانی

اهتمام بر شکل‌گیری «کارگروه تسهیل» برای آسان سازی فعالیت‌های دانش بنیان

به گزارش خبرنگار اخبار ایران من کرمانشاه، محمدطیب صحرایی عصر امروز شنبه (چهاردهم بهمن‌ماه) در جلسه با مدیران شرکت‌های دانش بنیان که در سالن جلسات شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار کرد: این منظر از تفاوت آنچه که داشته‌ایم و داریم هدیه بی‌نظیر خدا به مردم ایران را نشان می‌دهد.

وی افزود: همین که شما توانستن و حضور در فضای ارتقا را تجربه می‌کنید دریایی از ارزش را در خود دارد، برای مردم ما عادی شده که سه ماهواره را در جو مستقر کرده‌ایم، اما این خبر برای هم‌محله‌ای‌های ما که حتی با یکدیگر تاریخ مشترک داریم آرزو است.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: این واقعه که به تعداد سال‌های انقلاب اسلامی انتخابات برگزار کرده‌ایم هم برای مردم منطقه آرزو است، ما در دورانی بودیم که برای پنج هزار مستشار آمریکایی در اصفهان رادیوی انگلیسی تاسیس شد و امروز با افتخار کشتی‌هایی که از تنگه هرمز عبور می‌کنند باید خود را به زبان فارسی معرفی کنند.

صحرایی بیان کرد: کرمانشاه مسائل زیادی دارد اما ظرفیت‌های آن نیز بسیار است، من خودم را موظف می‌دانم که در حد توان در خدمت مردم باشم که یک کار ویترینی به یک عمل حقیقی تبدیل شود.

وی خاطرنشان کرد: عزت را به زحمت می‌دهند و با زحمت‌های فراوان به دستاوردهایی رسیده‌ایم که شما پیشتاز آن هستید، برای این دستاوردها زحمت و خون داده شده، درخواست من این است که خسته نشوید و راه خود را با سماجت پیش ببرید.

وی تشریح کرد: نکته بعد اینکه امیدوارم این جلساتی که امروز نخستین آن برگزار شد تداوم یابد و به ایجاد هویت‌های همگن برسیم که گفتگوی امروز می‌تواند در این راستا هم جهت و هم افزا باشد.

استاندار کرمانشاه اذعان کرد: اول شدن حتی در چگونگی سازماندهی دانش بنیان‌ها برای اثرگذاری بیشتر می‌تواند گام مهمی باشد، نقاط مشترک می‌تواند به دبیرخانه‌ها و حوزه‌های موثر منتهی شود و همچنین نمایندگان خوشه‌ها از بانک‌های استان نتیجه‌گیری کنند.

وی عنوان کرد: امیدواریم که بتوانیم «کارگروه تسهیل» را برای شرکت‌های دانش بنیان داشته باشیم؛ در این ماه‌ها به شکل‌های مختلف اهتمام بر این مسئله داشته‌ایم که ایرانی‌ها باید متوازن با یکدیگر جلو بروند.

صحرایی گفت: با توجه به فاصله‌ای که در استان برای رسیدن به توازن به ارث برده‌ایم استفاده مفید از دانش بنیان‌ها و استفاده ظرفیت‌های استانی بسیار مهم است، کارخانجات، بازارچه‌ها، ابزار، نیروی انسانی و محصولات باید حتی‌الامکان بومی استفاده شود.

46

دکمه بازگشت به بالا