ایران کسب و کارعمومی

چگونه عکس پروفایل فیسبوک را روی کالاف دیوتی موبایل بگذاریم؟

COD Mobile را راه اندازی کنید و به صفحه اصلی بروید

در گوشه سمت چپ بالای صفحه، روی نام نمایه خود ضربه بزنید.

پس از آن بخش نمایه شما باز می شود. در اینجا، شما باید به بخش BASIC بروید.

اکنون روی آواتار خود ضربه بزنید تا به تنظیمات آواتار و قاب خود دسترسی پیدا کنید.

از اینجا، می‌توانید آواتار یا «عکس پروفایل کالاف» را که می‌خواهید تنظیم کنید، انتخاب کنید.

باید توجه داشته باشید که این بخش فقط شامل آواتارهایی است که از طریق اچیومنت ها در بازی آنلاک کرده اید.

برای عوض کردن عکس اکانت کالاف دیوتی موبایل Call of Duty Mobile می‌توانید مراحل زیر را دنبال کنید.

کالاف دیوتی موبایل را باز کنید و روی تب username در قسمت بالا و گوشه‌ی سمت چپ اسکیرین‌تان بزنید. این کار قسمت عکس پروفایل را باز می‌کند تا تغییر عکس پروفایل کالاف دیوتی موبایل را انجام دهید.

How to put Facebook profile picture on duty mobile phone case

نحوه اضافه کردن عکس پروفایل کالاف در فیس بوک

بازیکنانی که می خواهند پروفایل فیس بوک آنها در بازی عکس اکانت کالاف داده شود، باید با حساب های فیس بوک خود وارد بازی شوند. این را می توان با انتخاب فیس بوک در صفحه ورود به سیستم Call of Duty Mobile انجام داد. هنگامی که حساب فیس بوک به بازی متصل شد، بازیکنان می توانند همان مراحلی که در بالا نشان داده شده است را دنبال کنند. با این حال، به جای انتخاب یک آواتار پیش‌فرض در منوی پاپ‌آپ، فقط روی Restore Defaults در پایین منو کلیک کنید تا بازی تمام انتخاب‌ها را پاک کرده و به تصویر نمایه فیس‌بوک بازگردد.

چگونه عکس کالاف دیوتی موبایل تغییر دهیم؟!

دو راه برای تغییر عکس پروفایل کالاف وجود دارد: موبایل. اولین مورد از طریق تصاویر آواتار پیش فرض ارائه شده است. با کلیک بر روی نمایه خود در قسمت سمت چپ بالای صفحه، کلیک بر روی نام حساب خود و انتخاب “basic” می توانید به سرعت این کار را انجام دهید. از اینجا، دوباره روی نمایه کلیک کنید، و آواتار، قاب آواتار و کارت تلفن خود را تغییر خواهید داد. آواتار شما به عنوان تصویر نمایه شما نیز شناخته می شود، و می توانید آن را با هر یک از عکس هایی که در حین بازی جمع آوری کرده اید، تعویض کنید.

راه دوم برای انجام این کار این است که یک حساب رسانه اجتماعی را به برنامه Call of Duty: Mobile خود متصل کنید و تنها گزینه فیس بوک است. می توانید این کار را با کلیک بر روی تنظیمات در گوشه سمت راست بالای صفحه و انتخاب نماد به علاوه کوچک در بالا سمت راست انجام دهید. سپس، می توانید نماد فیس بوک را برای اتصال حساب رسانه اجتماعی خود به Call of Duty: Mobile one انتخاب کنید.

نحوه خرید سی پی

برای خرید سی پی (CP) در بازی Call of Duty، معمولاً شما می‌توانید از داخل بازی یا از فروشگاه آنلاین مرتبط با پلتفرم بازی (مانند PlayStation Store، Xbox Store، Battle.net برای PC و غیره) اقدام کنید. در این فروشگاه‌ها، بسته‌های CP با مقادیر مختلف و به ارزش‌های مختلف به فروش می‌رسند. شما می‌توانید این بسته‌ها را با استفاده از روش‌های مختلف پرداخت (اعم از کارت اعتباری، کارت هدیه، PayPal و …) خریداری کنید.

نحوه عوض کردن کارت بازی

در بخش نمایه بازیکن خود، روی کارت بازی ضربه بزنید. در اینجا می‌توانید پیش‌ نمایش همه تغییراتی که قبلاً انجام داده‌ اید را مشاهده کنید. همچنین می توانید منطقه انتخابی خود را برای رتبه بندی Weapon Master خود، امضای خود مشاهده کنید و در سمت راست، اطلاعاتی را اضافه کنید که هنگام مشاهده نمایه شما قابل مشاهده است. در نهایت، چند برچسب برای توصیف سبک بازی خود اضافه کنید تا در آینده هم تیمی های بهتری برای بازی با آنها پیدا کنید.

چک کردن موارد دیده نشده در منو

منوی اولیه بازی کالاف دیوتی موبایل به‌دلیل وجود تبلیغ‌ها و ایونت‌های مختلف، گاهی ممکن است گیمر را از باز کردن و پیگیری مدام آن‌ها خسته کند. درحالی اگر قصد دریافت آیتم‌های رایگان را دارید، نباید از دنبال کردن آن‌ها خسته یا منصرف شوید. زیرا با کمی وقت گذاشتن و چک کردن سربرگ‌ها و موارد دیده نشده در منو،‌ ممکن است آیتم‌های خوبی را به‌صورت رایگان به‌دست آورید. همچنین برای چک کردن موارد دیده نشده، کافی است تا از سربرگ‌ها و بخش‌هایی که دارای علامت تعجب زرد رنگ درکنار آیکون خود هستند، دیدن کنید تا از محتوای آن‌ها مطلع شوید.

جوایز روزانه

اجرای بازی به‌صورت روزانه، یکی از ساده‌ترین روش‌های دریافت اسکین رایگان در کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شود. این روش برای اهدا جوایز، تنها به یک‌بار آنلاین شدن بازیکن در هر روز نیاز دارد. درواقع بازیکن با رسیدن به تعداد مشخص شده‌ای از ورود‌های روزانه، جایزه‌ی ارزشمندی مانند یک کاراکتر جدید را دریافت خواهد کرد که در این بخش به‌عنوان مهم‌ترین آیتم شناخته می‌شود. بنابراین اگر قصد دارید تا تمام جوایز روزانه‌ی یک فصل را دریافت کنید، بهتر است که حتی یک روز از آنلاین شدن در بازی غافل نشوید.

جوایز رایگان در بتل پس

محتوای بتل پس یکی از عوامل مهم در ترغیب گیمر‌ها برای صرف هزینه و پرداخت پول واقعی است که معمولا در بازی‌های چند نفره و آنلاین، پیاده‌سازی می‌شود. در این بین، بازی Call of Duty: Mobile از جمله آثار محبوب در زمینه‌ی ارائه محتوا جذاب برای بتل‌پس‌ محسوب می‌شود که آیتم‌های ارزشمندی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. همچنین درکنار جوایز اختصاصی که به خرید بتل پس احتیاج دارند، می‌توان اسکین‌های متنوعی را نیز به‌صورت رایگان دریافت کرد؛ بنابراین بهتر است که به مأموریت‌های بخش بتل پس هم توجه داشته باشیم تا جوایز رایگانی که در دسترس قرار می‌گیرند را پیش از اتمام فصل دریافت کنیم.

چک کردن پیام‌ها | Mailbox

معمولا جوایزی که به واسطه‌ی مناسبت‌های مختلف به شما اهدا می‌شوند را می‌توانید در بخش MailBox دریافت کنید . البته همه‌ی پیام‌های دریافتی حاوی جایزه نیستند و فقط بعضی از آن‌ها به دلایل مشخصی ممکن است آیتم‌هایی را برای شما داشته باشند. از همین‌رو، اگر پیامی در بخش Mailbox وجود داشته باشد که مشاهده نکرده باشید، با یک علامت قرمز رنگ درکنار آیکون مربوط‌به این بخش به شما اطلاع‌رسانی می‌شود همچنین شما میتوانید.

رویداد‌ها | Events

درواقع ایونت‌ها یکی از بخش‌های مهم در اهدا اسکین‌ها و آیتم‌های تزئینی است که جوایز ارزشمندی را بدون نیاز به پرداخت پول واقعی، در دسترس گیمر قرار می‌دهد. البته این جوایز تنها در صورتی به بازیکن تعلق می‌گیرد که مأموریت‌های ذکر شده را به‌طور کامل انجام داده باشد. از طرفی باید دقت کرد که رویداد‌ها دقیقا چه خواسته‌هایی را مطرح می‌کنند تا با انجام دقیق آن‌ها، بالاخره اسکین‌ها در دسترس قرار بگیرند. در آخر اگر قصد دریافت جوایز مربوط ایونت‌ها را دارید، حتما مأموریت‌های خواسته شده را مطالعه کنید تا احیانا موردی را از دست ندهید.

دریافت رایگان اسکین Ghost

کاراکتر گوست به واسطه‌ی ماجراهای جذابی که در سری کالاف دیوتی سپری کرده است، یکی از شخصیت‌های محبوب دنیای ویدیو گیم شمرده می‌شود که از جایگاه ویژه‌ای میان بازیکنان برخوردار است. اما خوشبختانه Call of Duty: Mobile در اهدا اسکین مربوط‌به شخصیت گوست، خساستی به خرج نمی‌دهد و حسابی دست و دل باز عمل می‌کند. بنابراین اگر گوست را تاکنون به جمع کاراکتر‌های در دسترس خود اضافه نکرده‌اید، کافی است تا حساب بازی خود را به اکتویژن متصل کرده و سپس با چک کردن Mailbox اسکین را دریافت کنید.

اسکین‌ها و آیتم‌های مربوط‌به فروشگاه

اگر منظور از رایگان بودن، تنها عدم پرداخت پول واقعی باشد، بنابراین فروشگاه کالاف دیوتی موبایل هم می‌تواند یکی از بخش‌های مهم برای دریافت اسکین محسوب شود. زیرا با پول‌هایی که بازی در قالب Cardit در دسترس گیمر قرار می‌دهد، می‌توان آیتم‌های ارزشمندی را از فروشگاه خریداری کرد. همچنین باید گفت که آیتم‌های فروشگاه هر از گاهی تغییر می‌کنند و اسکین‌های جدیدی را برای خرید در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد.

جوایز مربوط‌به سیزن و تورنومنت‌ها

به‌طور معمول در بازی‌های چند نفره رقابت محور، جوایز مهمی برای ورود به لیگ‌ها در نظر گرفته می‌شود تا بازیکنان انگیزه‌ی مضاعفی برای افزایش رتبه و رنک خود پیدا کنند. علاوه‌بر این کالاف دیوتی موبایل هر ازگاهی تورنومنت‌هایی را برگزار می‌کند که درکنار ایجاد رویداد‌های بسیار هیجان‌انگیز، به نفرات برتر آن جوایز با ارزشی را اهدا می‌کند. در پایان اگر از مهارت بالایی در بازی کالاف دیوتی موبایل برخوردار هستید، با کمی تلاش می‌توانید اسکین و آیتم‌های ارزشمندی را در بخش رنک و تورنومنت‌ها به‌دست آورید.

ردیم کد‌ها | Redeem Codes

ردیم کد‌ها یکی از راه‌های پرطرفدار برای کسب اسکین و جوایز مختلف در کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شوند که توسط اکتیویژن یا سایر بازیکنان در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرند. درواقع پیدا کردن یک ردیم کد معتبر که محتوای خوبی داشته باشد، تنها بخش سخت این روش محسوب می‌شود. برای یافتن ردیم کد‌ها نیز کافی است تا کمی در اینترنت جست‌و‌جو کنید تا ده‌ها Redeem Code مربوط‌به بازی کالاف دیوتی موبایل را پیدا کنید.

البته برای دریافت و تایید جوایز، باید UID اکانت خود را نیز به همراه داشته باشید. برای پیدا کردن UID اکانت، کافی است تا وارد پروفایل شوید و در سربرگ Basic کد مربوط‌به UID را کپی کنید. سپس ردیم کد را به همراه UID در سایت رسمی کالاف دیوتی وارد کنید تا درنهایت جوایز را به‌دست آورید. به‌طور کلی Redeem Codes یک راه عالی و ساده برای کسب اسکین رایگان در بازی کالاف دیوتی موبایل محسوب می‌شود که تاکنون توجه بازیکنان بسیاری را به خود جلب کرده است. بنابراین اگر دنبال دریافت آیتم‌های تزئینی در Call of Duty: Mobile هستید، این روش ممکن است شما را به هدفتان برساند.

برای مشاهده بیشتر کاراکتر های بیشتر و نحوه بازی میتوانید به فروشگاه G4A4 مراجعه فرمایید تا اطلاعات بیشتری نسبت به این موضوع کسب کنید.

دکمه بازگشت به بالا