ایران کسب و کارعمومی

ساخت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی

به نقل از freshwatersystems.com همانطور که بالاتر ذکر شد از گذشته تا کنون انسان ها به دنبال راهی بودند تا بتوانند کیفیت آب مصرفی خود را بهبود بخشند. در قرن بیستم هجری این تلاش ها به طور دقیق تری به نتیجه رسید و صنعت تصفیه آب به صورت رو به رشدی افزایش یافت.

سالیان سال است که توسط بسیاری از خانواده ها مورد استفاده قرار میگیرد. اما در صورتی که بخواهیم از آب تصفیه شده در مقیاس های بزرگتر، برای مثال در شرکت یا کارخانه استفاده کنیم چطور ؟ آیا دستگاه تصفیه آب خانگی برای همه نیاز های صنایع جوابگو خواهد بود ؟

مطلب پیشنهادی:

برای تامین نیاز های ذکر شده، با پیشرفت تکنولوژی، ساخت دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در دستور کار قرار گرفت.

راه اندازی دستگاه تصفیه آب صنعتی | ساخت تصفیه آب با آرمیچر

کاربرد های تصفیه آب نیمه صنعتی

قیمت  دستگاه اسمز معکوس ro: همانطور که ممکن است تا الان حدس زده باشید، دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در مکان هایی کاربرد دارد که مقدار آب مصرفی شان بیشتر از حد خانگی باشد. یعنی ظرفیتی که دستگاه باید در طول شبانه روز مصرف بکند، بالا باشد. به طور کلی تصفیه آبهای نیمه صنعتی در مکان های زیر میتوانند کاربرد داشته باشند.

سیستم فیلتراسیون تصفیه آب نیمه صنعتی

دستگاه های تصفیه آب هریک از یک سیستم و روش تصفیه آب استفاده میکنند. سیستم های تصفیه آب موثر به کار رفته در تصفیه آب های نیمه صنعتی عبارتند از اسمز معکوس، اولترافیلترسیون و نانوفیلتراسیون.

مطلب پیشنهادی:

در بین سیستم های نام برده شده، اسمز معکوس موثر ترین و رایج ترین سیستم به کار رفته در دستگاه تصفیه آب است. این سیستم دارای فیلتر به نام ممبران نیمه صنعتی است که میتواند ذرات آب را تا اندازه بسیار کوچکی تصفیه کند. در منابع مختلف به این نکته اشاره شده است که تصفیه آب نیمه صنعتی با سیستم اسمز معکوس آب را تا اندازه 0.0001 میکرون تصفیه میکند.

به دلیل استفاده از فیلتر ممبران اسمز معکوس که کیفیت آب خروجی را تا حد زیادی افزایش میدهد، اسمز معکوس نسبت به سایر سیستم ها دارای قیمت بالاتری نیز میباشد.

دیگر سیستم های تصفیه آب مانند اولترافیلتراسیون نیز در تصفیه آب نیمه صنعتی کاربرد دارد. این دستگاه ها دارای فیلتر ممبران UF هستند. ممبران UF میتواند ذرات ناخالصی آب ورودی به دستگاه را تا اندازه 0.1 میکرون تصفیه کند.

نوع دیگری از دستگاه تصفیه آب وجود دارد که به آن جامبو میگویند. این دستگاه ها از سیستم مکانیکی برای تصفیه آب استفاه میکنند. بیشتر در ورودی ساختمان ها به عنوان یک دستگاه پیش تصفیه استفاده میشود.

ساخت دستگاه مخصوص تصفیه آب نیمه صنعتی

شرکت پاکاب گستر شیرمحمدی به دلیل آن که خود تولید کننده‌ی دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در ایران است، مفتخر است برای مشتریان عزیزی که دستگاه اب تصفیه نیمه صنعتی را خواهان هستند ، دستگاه شخصی سازی شده ای ارائه دهد و هرگونه تغییراتی اعم از فیلتر های دستگاه، قطعات مختلف، هوزینگ‌ها، مخزن و پمپ مخصوصی را جهت استفاده‌ی مخصوص آن مجموعه طراحی کند. شما برای سفارش ساخت دستگاه مخصوص تصفیه آب نیمه صنعتی خود می‌توانید با واحد روابط عمومی پاکاب گستر تماس بگیرید و از شرایط لازم اطلاعات کافی پیدا کنید.

انواع فیلتر های نیمه صنعتی

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی نیز همانند همه دستگاه ها از جمله دستگاه تصفیه آب خانگی دارای فیلتر های متعددی هست. این فیلتر ها هر یک وظیفه حذف و پاکسازی آب از یک ماده مضر را دارند. در این قسمت به توضیح و تشریح وظیفه و عملکرد هر یک از فیلتر های به کار رفته در دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی خواهیم پرداخت.

فیلتر الیافی

فیلتر الیافی اغلب از الیاف ذوب شده پلی پروپیلن ساخته شده است. وظیفه این فیلتر آن است که ذارت ناخالصی و مواد درشت درون آب را حذف کند. فیلتر الیافی از نظر تنوع در اندازه و میزان تخلخل بسیار وسیع است. فیلتر pp یک میکرون، فیلتر الیافی 5 میکرون و 20 میکرون از معروف ترین اندازه های این فیلتر است.

فیلتر کربن اکتیو

فیلتر کربن اکتیو معمولا یک یا دو فیلتر از را پوشش میدهد. وظیفه اصلی این فیلتر از بین بردن کلر است. زیرا فیلتر ممبران که مهم ترین فیلتر دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس است، در صورتی که با کلر تماس پیدا کند دچار آسیب میشود. بنابراین کلر توسط فیلتر کربنی، قبل از رسیدن به ممبران از بین میرود.

فیلتر ممبران اسمز معکوس

همانطور که گفته شد، ممبران مهم ترین فیلتر دستگاه های تصفیه آب اسمز معکوس است. به دلیل این که اصلی ترین مرحله تصفیه در این فیلتر اتفاق می‌افتد. دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی معمولا دارای بیش از یک فیلتر ممبران هستند. یا فیلتر ممبران آنها از نوع نیمه صنعتی است. به این معنی که ظرفیت تصفیه ی ممبران در آنها بالاتر از ممبران های خانگی است.

علاوه بر نکات ذکر شده باید بگوییم که نیمه صنعتی نسبت به سایر فیلتر های بیشتر است.

فیلتر پست کربن

تصفیه آب های نیمه صنعتی نیز در مرحله پنجم از استفاده میکنند. پست کربن از دیگر فیلتر هایی است که ماده اولیه آن کربن میباشد. پست کربن در مرحله 5 وظیفه دارد تا بو و طعم ناخوشایند آب را از بین ببرد. به صورتی که وقتی آب وارد نیمه صنعتی میشود، بدون هیچ گونه ناخالصی فیزیکی و ظاهری است.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 100 گالن

تصفیه آب 100 گالنی یکی از دستگاه های پر کاربرد در حوزه خانگی و همچنین نیمه صنعتی است. این دستگاه ها به این دلیل 100 گالن نامیده میشوند که دارای 1 عدد فیلتر ممبران به ظرفیت تصفیه 100 گالن هستند. توان تولیدی دستگاه های 100 گالنی چیزی در حدود 80 تا 140 لیتر در طول شبانه روز میباشد.

از دیگر قطعات به کار رفته در این نوع از آب تصفیه کن های نیمه صنعتی، پمپ 32 ولت است که همراه با آداپتور 32 ولت دو آمپر را میتوان نام برد. 10 اینچی نیز یکی از اصلی ترین قطعات تصفیه آب نیمه صنعتی 100 گالن است.

پاکاب گستر، بزرگترین تولید کننده دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی در ایران، تصفیه آب 100 گالنی را با بهترین کیفیت در اختیار شما قرار خواهد داد. برای سفارش دستگاه میتوانید به کارشناسان شرکت پاکاب گستر تماس حاصل کنید. لازم به ذکر است که تمامی دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی تولید شده در پاکاب گستر دارای گارانتی معتبر از خود شرکت میباشند که در صورت بروز مشکل برای دستگاه، با خیال راحت میتوانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

آب تصفیه کن 200 گالنی نیز یکی از پرکاربرد ترین تصفیه آب های نیمه صنعتی است. این دستگاه در کافه ها، رستوران ها، ادارات و تامین آب موجود در آکواریوم ها کاربرد دارد. توان تولیدی دستگاه های 200 گالنی نیمه صنعتی در بین 80 تا 200 لیتر در شبانه روز میباشد.

این دستگاه دارای دو ممبران قدرتمند با ظرفیت 100 گالن است که این دستگاه را به قدرت دستگاه دویست گالنی تبدیل کرده است. دستگاه های تصفیه آب نیمه صنعتی 200 گالنی دارای هوزینگ 10 اینچی خانگی، پمپ 32 ولت برای افزایش فشار آب و ترانس دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی به ولتاژ 32 است.

همانطور که گفته شد، دستگاه نیمه صنعتی دویست گالنی نیز دارای 6 ماه گارانتی معتبر از طرف بازرگانی پاکاب گستر است. برای سفارش تولید انواع تصفیه آب های نیمه صنعتی با بخش فروش پاکاب گستر تماس حاصل کنید.

دستگاه تصفیه آب نیمه صنعتی 400 گالن نیز یکی از پرفروش ترین دستگاه ها در حوزه نیمه صنعتی است. این دستگاه دارای ظرفیت تولید 1480 لیتر آب تصفیه شده در شبانه روز است. دستگاه های 400 گالنی در چند نوع به تولید میرسند.

دستگاه های 400 گالن نیز همانند همه دستگاه های تصفیه آب موجود در پاکاب گستر دارای گارانتی 6 ماهه هستند

فروشگاه مهام

فروشگاه مهام پالایش با هدف تامین تجهیزات صنعت تصفیه آب در کنار تجربه درخشان ۲۰ ساله خود مجموعه شروع به فعالیت کرد.به علت تعهد نسبت به اعتماد مشتریان به مجموعه مهام پالایش توانست، کالاهای مورد نیاز در صنعت تصفیه آب و فاضلاب صنعتی را با بالاترین کیفیت روز دنیا و ایران در اختیار مشتریان مجموعه قراردهد.
دکمه بازگشت به بالا