ورزشی

خسروی‌وفا: حضور جامعه ورزش در انتخابات شور و نشاط ایجاد کرده است – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، محمود خسروی وفا که صبح امروز جمعه با حضور در سالن شهید افراسیابی مجموعه ورزشی شهید شیرودی رای خود را به صندوق انداخت در این مورد گفت: در حالی که اعلام شده بود رای گیری برای ورزشی ها از ساعت ۱۰ آغاز می شود اما اهالی ورزش یکی دو ساعت زودتر در محل رای گیری حضور داشتند که این نشان از شور و علاقه آنها به مشارکت در این رویداد ملی دارد.

وی ادامه داد: این که امسال ورزشی ها همه در یک محل حضور دارند و رای خود را به صندوق می اندازند اتفاق خوبی است که باعث شده آنها با گرمی حضورشان سرمای زمستان را از بین ببرند.

رییس کمیته ملی المپیک با اشاره به شرایطی که کاروان ورزش ایران برای حضور در المپیک ۲۰۲۴ پاریس دارد گفت: امیدوارم در این بازیها با کاروانی قوی حاضر شویم. تاکنون ۱۵ سهمیه برای حضور در این بازیها کسب کرده ایم و پیش بینی می کنیم که به ۳۰ سهیمه برسیم.

محمود خسروی وفا ادامه داد: به دلیل این که دو رشته والیبال و بسکتبال در این دوره حضور نخواهند داشت طبیعی است که نسبت به دوره گذشته ما از نظر تعداد نفرات کاهش داریم اما شرایط خوبی بر کاروان حاکم است و امیدوارم در مرداد خبرهای خوبی برای مردم ایران داشته باشیم.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا