اقتصادی

برگزاری دو جلسه مهم برای صف‌آرایی دولت در برابر تولید غیرمجاز رمزارز

روز گذشته وزرای انرژی و ارتباطات جلسه مشترکی را در مورد چگونگی شناسایی صرافی های غیرقانونی ارز برگزار کردند. در این جلسه تصمیم گرفته شد که وزارت ارتباطات باید از تجهیزات خود برای كمك به وزارت ارتباطات برای شناسایی مناطق غیرمجاز برای تولید كدهای مالی استفاده كند.

امروز نیز ، وزیر نیرو ، در حال رفتن به جلسه خزانه داری دولت ، همچنین در مورد درآمدزایی غیرقانونی و تعداد زیادی معدن کار غیرقانونی که از برق کشور استفاده می کنند ، صحبت کرد. همچنین در این کنفرانس وظیفه پرداختن به سیستم مالی غیرقانونی کشور بود.

برگزاری دو جلسه لازم برای موافقت دولت با ایجاد غیرقانونی رشوه

وزارت نیرو برای صدور و تأسیس شعب غیرقانونی ، وزارت دارایی برای صدور مجوز برای کسانی که از طریق بانک مرکزی مجاز به ساخت ارزهای رمزپایه هستند در ازای دریافت پول و رشوه های ساخته شده در کشور ، وزارت ارتباطات و فناوری فناوری غیرقانونی با اطلاع وزارت امور داخله در امور حقوقی و کیفری برای کسانی که مجاز نیستند ، همه در ارگانهای عمومی بر خلاف قوانین مالی غیرمجاز در این کشور شرکت خواهند کرد.

به گفته وزیر نیرو ، دولت از تمام اختیارات خود برای جلوگیری از وضع قوانین غیرقانونی و استفاده غیرقانونی از برق استفاده خواهد کرد.

223225

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا