ورزشی

حسام‌پور: یک هزار و ۸۰۰ اثر در بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب صاحب نشان رشد شدند

حسام‌پور: یک هزار و ۸۰۰ اثر در بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب صاحب نشان رشد شدند

دبیر جشنواره بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد گفت: در این دوره بیش از ۴ هزار اثر از ناشران کودک و نوجوان ارسال کردند. از میان این ۴ هزار اثر، بیش از هزار و ۸۰۰ اثر صاحب نشان رشد شدند.

به گزارش خبرنگار گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، ابوذر حسام‌پور، دبیر بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد در آیین اختتامیه بیست و یکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد که امروز چهارشنبه 16 اسفند 1402 در محل باغ کتاب تهران برگزار شد، ضمن عرض تبریک ماه رمضان، اظهار کرد: جشنواره ملی رشد کتاب یک جشنواره فرآیندی است و در طی یک سال کتاب‌هایی که چاپ می‌کنند را برای سازمان پژوهش ارسال می‌کنند و با توجه به استانداردها ارزیابی می‌شود.

دبیر بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد عنوان کرد: در دوره بیست و یکمین جشنواره ملی کتاب رشد بیش از ۴ هزار اثر از ناشران کودک و نوجوان ارسال کردند. از میان این ۴ هزار اثر، بیش از هزار و ۸۰۰ اثر صاحب نشان رشد شدند.

حسام‌پور با بیان اینکه هزار  و ۶۸ اثر کتاب برتر در ۱۴ گروه وارد فرآیند جشنواره شدند، اظهار کرد: این آثار ذیل  سه گروه از جمله گروه آفرینش ادبی، آثار و مطالعات تبیینی، کتاب‌های کتاب‌درسی در حوزه دانش‌افزایی دسته‌بندی شدند.

وی افزود: در دوره بیست و یکمین جشنواره ملی کتاب چند اتفاق افتاد و یک سری اولویت‌ها ذیل سند تحول بنیادین آموزش و پرورش و برنامه درسی ملی مورد توجه قرار گرفت.

دبیر بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد با بیان اینکه فراخوانی برای دریافت آثار جدید اعلام شد، عنوان کرد: در این راستا پنج جایزه اعم‌از دست بوسیدنی، ویژه ایران و افتخار، ویژه روشنا، معنای زندگی، ویژه رسم زندگی به برگزیدگان اهدا می‌شود.

حسام‌پور با بیان اینکه پنج نشست تخصصی با همکاری شورای عالی انقلاب فرهنگی، مرکز مطالعات مجلس شورای اسلامی کانون پرورش فکری کودک و نوجوان و خانه کتاب و ادبیات اجرا شد.

دبیر بیست‌ویکمین دوره جشنواره ملی کتاب رشد ادامه داد: دو رویداد از جمله رویداد کتاب‌نما و پویش کتاب‌خوانی در بیست‌ویکمین جشنواره ملی کتاب رشد برگزار شد. رویداد کتاب‌نما با هدف فرامتنی و معرفی بازیگران حوزه کتاب انجام شد.

وی افزود: در رویداد کتاب‌خوانی وکتاب‌نما بیش از ۵۰۰ اثر دریافت شد و برگزیدگان در این اختتامیه تقدیر می‌شوند.

دبیر جشنواره با بیان اینکه پویش کتاب‌خوانی با مشارکت صدا سیما، شبکه امید و پویا اتفاق افتاد و تا بهمن و اسفند بیش از ۳ هزار دانش‌آموز آثار خود را ارسال کردند.

بخش ورزشی

با استفاده از تحلیل‌های دقیق و ارائه‌ی آمار و ارقام، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی داده‌ها و آمارهای جالب و کاربردی درباره‌ی عملکرد تیم‌ها، بازیکنان و رویدادهای ورزشی می‌پردازم. هدفمندی خود را در افزایش دانش و اطلاعات ورزشی خوانندگان قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای داده‌های جذاب و آماری ورزشی همراه شوید.
دکمه بازگشت به بالا