بین الملل

ایتا تا چند ساعت آینده وصل می‌شود

مدیرعامل ایتا:

ایتا تا چند ساعت آینده وصل می‌شود

محسن غفاری گفت: تا چند ساعت آینده با تلاش همکاران فنی مشکل پیام‌رسان ایتا برطرف می‌شود.

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعات خبرگزاری علم و فناوری آنا، محسن غفاری مدیرعامل ایتا در اخبار ایران من درباره قطعی پیام‌رسان داخلی ایتا گفت: طبق برنامه‌ریزی قبلی که داشتیم و دو روز پیش در کانال‌های اطلاع رسانی ایتا خبری اعلام شد. برای افزایش تاب‌آوری سیستم و ارتقای زیرساخت‌های سخت‌افزاری اعلام کردیم که بامداد امروز جمعه از ۱ تا ۵ صبح برای ارتقای سیستم قطعی خواهیم داشت و اختلال داریم که دیشب همکاران فنی ما با برنامه‌ریزی و اطلاع قبلی به بهینه سازی و ارتقای زیرساخت‌های فنی پرداختند.

وی افزود: همان‌طور که می‌دانید ایتا با یک روند رشد دائمی مواجه هست و همواره هم از لحاظ تعداد کاربر و هم میزان استفاده، رشد بالایی داشتیم؛ مخصوصاً در چند ماه گذشته. به همین دلیل ناگزیر هستیم که زیرساخت‌های فنی نرم‌افزاری و سخت افزاری را دائماً تقویت کنیم.

مدیرعامل ایتا تاکید کرد: در اختلال قبلی که به صورت ناخواسته برای ایتا اتفاق افتاد، کشف کردیم که بخشی از زیرساخت‌های شبکه ما کاستی‌هایی دارد که با روند رشد ایتا همخوان نیست. به همین دلیل طبق هماهنگی‌هایی که انجام شد و به اطلاع وزارت ارتباطات رسید، قرار بر این شد که ارتقای زیرساخت‌ها امروز از ساعت ۱ تا ۵ بامداد انجام شود.

غفاری بیان کرد: ولی متاسفانه عملیات ارتقا طول کشید و همچنان همکاران فنی ما در بخشی از ارتقای زیرساخت‌ها با مشکل مواجه شدند که بخشی از آن به تعویض برخی سخت‌افزارها مربوط می‌شود. به خاطر همین این اختلال تداوم پیدا کرد و هنوز هم ادامه دارد. ولی امیدواریم که تا چند ساعت آینده با تلاش همکاران فنی این مشکل برطرف شود.

تیم خبری بین المللی

تحلیلگر اخبار خارجی با تمرکز بر رویدادهای طبیعی و محیط زیستی جهانی. با استفاده از دانش در حوزه محیط زیست و تغییرات آب و هوا، به شما اخبار جذاب و تحلیل‌هایی را ارائه می‌دهم. با تمرکز بر اثرات رویدادهای طبیعی بر جوامع، نقشه‌ای کامل از تغییرات زمین را برای شما می‌کشم.
دکمه بازگشت به بالا