اقتصادی

زمان، میزان و نحوه پرداخت سود سهام عدالت

گزارش های اخیر در مورد پرداخت سهام عدالت نشان می دهد که اکثریت 200000 تومان است و تا پایان سال توسط سامت پرداخت می شود.

به گزارش اخبار ایران من ، تاکنون سه چهارم به شرکت کنندگان در دادگستری اعطا شده است ، به طوری که در سال 2016 ، 150،000 تومان یک میلیون تومان ، 175،000 تومان در سال 2017 و 205،000 تومان در سال 1397 پرداخت شده است. در نتیجه ، سود این مبلغ را پرداخت می کند سال سال 1398 و چهارمین بار برای پرداخت سود است.

فواید

همانطور که محمدعلی دهقان دهندی ، مدیرعامل سازمان بورس و اوراق بهادار در سخنان پایانی خود اظهار داشت ، سهام عدالت در سال 2009 ، متعلق به شرکتهایی است که دارایی های مالی می فروشند. این رقم برای سهامدارانی که تمام سهام خود را پس انداز کرده و سهام خود را نفروخته اند ، حدود 200000 تن است.

در عوض ، از زمان انتشار سهم عادلانه سهام در ماه مه سال جاری ، برخی گزینه مستقیم و غیرمستقیم تری برای حفظ سهام خود انتخاب کرده اند. کسانی که رویکرد مستقیم را انتخاب کردند این فرصت را داشتند تا 60٪ سهام خود را بفروشند. در نتیجه ، ارقام اعلام شده توسط دهنوی مربوط به افرادی است که هیچ یک از سهام خود را نفروخته اند و برخی از آنها که 30 یا 60 درصد سهام خود را فروخته اند ، فقط سهم سهام موجود را دریافت می کنند. وجود دارد.

زمان پرداخت سود

دهنوی همچنین پرداخت سود را تا پایان سال جاری اعلام کرده و عنوان شده است که اگر سود چندین شرکت در آن لحاظ نشود ، مانده سال آینده پرداخت می شود.

نحوه پرداخت سود

با توجه به تعداد زیادی از شرکت های عضو ، گفته می شود وجوهی که افراد برای مدیریت انتخاب کرده اند باید توسط شرکت سپرده گذاری و تسویه حساب اوراق بهادار مرکزی تأمین شود. همچنین ، از آنجا که انتخابات شرکت های سرمایه گذاری منطقه ای ، که قرار بود در 11 مارس برگزار شود ، لغو شد ، امسال سود 1398؛ جنایتکاران عدالت افرادی که راه اشتباه را انتخاب می کنند توسط شرکت سامات به همان روشی که از عدالت مشترک برخوردار هستند محافظت می شود.

انتهای پیام

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا